|
|
A
Citadell 12 a 22-es viszonylaton... |
...
míg a 19-es a 32-esen közlekedett. |
|
|
A
900.-ként elkészült Credo. |
Csuklós
testvére. |
|
|
Mint
két tojás... |
Épp
csak az orrmaszk színezésében különböznek... |
|
|
Kiemelten
környezetbarát jármű. |
A
fülkefalon elhelyezett tájékoztatók. A kocsikon WiFi hozzáférés is van. |
|
|
Braille-írással
ellátott érintős nyitógomb. |
Keressük
a meg a hibákat a képeken! (Egy darab kétoldalú matricával is meg
lehetett volna oldani, félrefordítás, valamint alacsonypadlós járműről
lévén szó, nincs lépcső.) |
|
|
Ajtóbox. |
A
leszállásjelző figyelemfelhívó és esztétikus is. A "lépcsővilágítás"
mellett elhelyezett indításjelző túlságosan diszkrét, mind
fény-,
mind hangjelzés tekintetében. Legjobban a bevásárlóközpontok
tájékoztatóbimmbammjához tudom hasonlítani. |
|
|
Szép,
ízléses utastér. |
Még
tágasabbnak hat a világos dekoritok miatt. |
|
|
Az
ajtóműködtető rudak nem hozzáférhetők. Jól ki lett küszöbölve ez a
kritikus baleseti veszélyforrás. |
Kerekesszékeseknek
fenntartott hely. |
|
|
A
Citadell 12 műszerfala. Az Allison váltó kezelőszerve a bal oldalon
helyezkedik el. A 19-be ZF váltót szereltek, a gombok a pult jobb
oldalán látható csík helyén találhatók. |
A
szív. Jó erőben van (194 kW), jól gyorsította a járművet a Budakeszire
vezető meredek emelkedőkön is! A csuklósban 245 kW-os erőforrás van. |
|
|
Az autószon az
utazás is kellemes, csendes járású a motor, a székek
párnázottak, kényelmesek, mind a hangos, mint a vizuális
utastákékoztatás megfelelő! A kézi kapaszkodók fogása is jó, anyaga
erősnek, tartósnak tűnik. Az összeszerelésen látszik a gondos munka,
bár a csuklós példányon már hallatszott némi dekoritzörgés, illetve a
klíma generátorának az ékszíjával is voltak gondok. Az indításjelzést
korábban már megemlítettem, hogy a fővárosba ez kevés, de ez nem
orvosolhatatlan probléma. A Kravtex összességében jó autóbuszt alkotott! |
Készítette:
Konrád Gergő, 2011. 06. 14. Minden jog fenntartva! |