Counter-Strike 1.6 Scripting / Szerver mod • [Tutorial] Körvégi zene egyszerűen |
29.09.2011, 00:22 - Benny - Administrator - 20 Üzenetek
Ebben a tutorialban megmutatom, hogyan rakhatsz a szerverre egyszerűen körvégi zenéket. #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") //Regisztráljuk a plugint, név, verzió, készítő register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") //Regisztráljuk az eventet terror győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le. register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") //Regisztráljuk az eventet ct győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le. } public t_win() { new rand = random_num(0,2) //Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12 client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a gyári hang ne játszódjon le. switch(rand) //Választás a hangok közül. { case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin") case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin2") case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin3") } return PLUGIN_CONTINUE } public ct_win() //ct-ben is tegyük meg ugyan ezt { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin") case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin2") case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin3") } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket. { precache_sound("Sajátmappa/ctwin.mp3") precache_sound("Sajátmappa/ctwin2.mp3") precache_sound("Sajátmappa/ctwin3.mp3") precache_sound("Sajátmappa/tewin.mp3") precache_sound("Sajátmappa/tewin2.mp3") precache_sound("Sajátmappa/tewin3.mp3") return PLUGIN_CONTINUE } Ilyen egyszerű. Megjegyzés(ek): -Ha nem töltetünk le egy hangot, de az a listában van, nem fog fagyást okozni. -Ha nincs meg a hangfájl amit le akar töltetni/játszani, szintén nincs komoly gond, csak egy figyelmeztetés és némelyik kör végén nem szól majd semmi, mert éppen erre a hangra esik a választás. -a hangok neve, amit én tewin-nek és ctwin-nek, neveztem, lehet egyedi is. Pl.: ct_korveg.mp3 -Ha elírod a random_num-ot akkor sincs komoly gond, csak egyes hangok nem fognak szólni (ha kevesebbet írsz), vagy egyáltalán nem lesz hang a körvégén.(ha többet írsz be) Leírást készítette: ![]() Grand Masters - Gaming |