|
1. A
csónakunkból való kiszállás után menjünk egyenesen, azután forduljunk
balra. |
|
2. Innentől
forduljunk jobbra a rácsos kerítés bejáratán át. |
|
3. Menjünk
be a kis helyiségbe, Eli laborjának bejáratán át.. Belépés után bezárul
mögöttünk az ajtó, hirtelen elsötétedik minden. Csapdába estünk! |
|
4.
Újra kivilágosodik minden. A belépőket kamerák figyelik.
Embert érzékelnek. Kinyílik előttünk az ablak. Szerencsére nem egy
ellenség, hanem Dr. Judith, a tudósnő képe jelenik meg ott. Felismer
minket. Beszél hozzánk, miközben lézerfények pásztázzák a környéket. |
|
5.
Menjünk ki a jobboldali ajtón, ami éppen az imént nyílt ki.
Judith is indul kifelé. Kövessük őt! |
|
6. Miközben
elvezet minket a liftig, hízelgően beszélget velünk. |
|
7.
Miután leértünk a lifttel, Judith Elihez vezet minket. |
|
8.
Eli, akinek egyik végtagja nem igazi, üdvözöl minket. A dialógus
végén Judith bemegy a megfigyelőszobába (mi is bemehetünk, ha van
kedvünk nézegetni a TV-képernyőket). |
|
9. Ezután
Alyx, hűséges segítőtársunk is megérkezik. Ő is dumcsizik egy kicsit
apjával, mint mindig. |
|
10. Miután
Alyx felmegy a létrán csinálni valamit, Judith visszajön a másik szobából. |
|
11. Vitatkoznak
egy kicsit. Majd... |
|
12. ...Alyx
kinyitja nekünk az ajtót... |
|
13. ...kövessük
őt, mint ahogy azt szoktuk tenni. |
|
14. Elvezet
minket egy, a labor bejáratánál lévőhöz hasonló helyiségbe. |
|
15. Ismét
kinyit nekünk egy ajtót. Jön a töltés. |
|
16.
Alyx kint a baloldali falról leveszi a gravitációs fegyvert,
majd odaadja nekünk. |
|
17.
Próbáljunk ki egy kicsit például a fent lévő hordókon és jobboldalon
a kötélen függő autógumin. |
|
18.
Ezután Alyx felmászik valami tetőszerűségre. |
|
19. Ahhoz
hogy mi is fel tudjuk mászni a tetőszerűségre, a hatalmas fadobozt
gravi puskánkkal tegyük a másik hatalmas dobozra. |
|
20. Kövessük
továbbra is Alyx- ot. |
|
21. A
tető végén ugorjunk le. Segítőtársunk elvezet minket egy nagy térre,
ahol... |
|
22.
...hívja a kutya (dog) nevű robotkutyáját, aki... |
|
23.
...azonnal jön a gazdájához kutyaóljából. Kutya segít nekünk a gravi
puska használatában úgy, hogy... |
|
24.
...az általa eldobott dobozokat lőjük a puskával vissza neki. |
|
25.
Azután játszadozzunk kicsit a kutya "labdájával". |
|
26.
Kutya felemel egy nagyobb tárgyat és azt eldobja felénk. Alyx megállítja
őt, hiszen a puskánk nem bír el egy ilyen nehéz tárgyat. |
|
27.
Ezután megreng egy kicsit a föld. Támadás éri a labort! Gyorsan iszkoljunk
vissza. |
|
28. Kövessük
Alyx-ot vissza abba a helyiségbe ahol voltunk. Kutya is velünk tart. |
|
29. Bent
beszélget Alyx az apjával a képernyőn. Hamarosan elsötétedik a helyiség,
majd piros fény villan és megszakad Alxy beszélgetése. |
|
30.
Kutya nagy erővel kinyitja nekünk az ajtót. |
|
31.
Kövessük Alyx-ot, de vigyázzunk... |
|
32. ...mert
a leszakadó mennyezet elállítja az utunkat. |
|
33.
Ezért hát menjünk vissza Kutyához, aki a kijáratot kinyitja nekünk. |
|
34. Miután
már kimentünk ismét egyedül maradunk. Menjünk keresztül a folyosón
és aztán le a lépcsőn. |
|
35.
Az útonálló tárgyakat intézzük el az új puskánkkal. |
|
36. A
végén létrát találunk a halott zombi és headcrab mellett. A headcrabbel
nem nagyon kell végeznünk, úgyis belefullad a vízbe. |
|
37.
Nyissuk ki a létrát védő rácsot a pisztolyal a lakatra lőve. |
|
38. Menjünk
fel a létrán. |
|
39. Miután
felértünk, forduljunk jobbra a sötétbe. Megérkezünk a nyomasztó hatodik
pályába, a zombilakta Ravenholmba. |