Előző: Water Hazard
 
Következő: Nincs még

 

1. A csónakunkból való kiszállás után menjünk egyenesen, azután forduljunk balra.
2. Innentől forduljunk jobbra a rácsos kerítés bejáratán át.
3. Menjünk be a kis helyiségbe, Eli laborjának bejáratán át.. Belépés után bezárul mögöttünk az ajtó, hirtelen elsötétedik minden. Csapdába estünk!
4. Újra kivilágosodik minden. A belépőket kamerák figyelik. Embert érzékelnek. Kinyílik előttünk az ablak. Szerencsére nem egy ellenség, hanem Dr. Judith, a tudósnő képe jelenik meg ott. Felismer minket. Beszél hozzánk, miközben lézerfények pásztázzák a környéket.
5. Menjünk ki a jobboldali ajtón, ami éppen az imént nyílt ki. Judith is indul kifelé. Kövessük őt!
6. Miközben elvezet minket a liftig, hízelgően beszélget velünk.
7. Miután leértünk a lifttel, Judith Elihez vezet minket.
8. Eli, akinek egyik végtagja nem igazi, üdvözöl minket. A dialógus végén Judith bemegy a megfigyelőszobába (mi is bemehetünk, ha van kedvünk nézegetni a TV-képernyőket).
9. Ezután Alyx, hűséges segítőtársunk is megérkezik. Ő is dumcsizik egy kicsit apjával, mint mindig.
10. Miután Alyx felmegy a létrán csinálni valamit, Judith visszajön a másik szobából.
11. Vitatkoznak egy kicsit. Majd...
12. ...Alyx kinyitja nekünk az ajtót...
13. ...kövessük őt, mint ahogy azt szoktuk tenni.
14. Elvezet minket egy, a labor bejáratánál lévőhöz hasonló helyiségbe.
15. Ismét kinyit nekünk egy ajtót. Jön a töltés.
16. Alyx kint a baloldali falról leveszi a gravitációs fegyvert, majd odaadja nekünk.
17. Próbáljunk ki egy kicsit például a fent lévő hordókon és jobboldalon a kötélen függő autógumin.
18. Ezután Alyx felmászik valami tetőszerűségre.
19. Ahhoz hogy mi is fel tudjuk mászni a tetőszerűségre, a hatalmas fadobozt gravi puskánkkal tegyük a másik hatalmas dobozra.
20. Kövessük továbbra is Alyx- ot.
21. A tető végén ugorjunk le. Segítőtársunk elvezet minket egy nagy térre, ahol...
22. ...hívja a kutya (dog) nevű robotkutyáját, aki...
23. ...azonnal jön a gazdájához kutyaóljából. Kutya segít nekünk a gravi puska használatában úgy, hogy...
24. ...az általa eldobott dobozokat lőjük a puskával vissza neki.

25. Azután játszadozzunk kicsit a kutya "labdájával".

26. Kutya felemel egy nagyobb tárgyat és azt eldobja felénk. Alyx megállítja őt, hiszen a puskánk nem bír el egy ilyen nehéz tárgyat.
27. Ezután megreng egy kicsit a föld. Támadás éri a labort! Gyorsan iszkoljunk vissza.
28. Kövessük Alyx-ot vissza abba a helyiségbe ahol voltunk. Kutya is velünk tart.
29. Bent beszélget Alyx az apjával a képernyőn. Hamarosan elsötétedik a helyiség, majd piros fény villan és megszakad Alxy beszélgetése.
30. Kutya nagy erővel kinyitja nekünk az ajtót.
31. Kövessük Alyx-ot, de vigyázzunk...
32. ...mert a leszakadó mennyezet elállítja az utunkat.
33. Ezért hát menjünk vissza Kutyához, aki a kijáratot kinyitja nekünk.
34. Miután már kimentünk ismét egyedül maradunk. Menjünk keresztül a folyosón és aztán le a lépcsőn.
35. Az útonálló tárgyakat intézzük el az új puskánkkal.
36. A végén létrát találunk a halott zombi és headcrab mellett. A headcrabbel nem nagyon kell végeznünk, úgyis belefullad a vízbe.
37. Nyissuk ki a létrát védő rácsot a pisztolyal a lakatra lőve.
38. Menjünk fel a létrán.
39. Miután felértünk, forduljunk jobbra a sötétbe. Megérkezünk a nyomasztó hatodik pályába, a zombilakta Ravenholmba.

Előző: Water Hazard
 
Következő: Nincs még

Made by Johnny
E-mail:
Tetejére ugrás