A Hols-Hsc Nippon 2007 második futamán 11 ember jelezte részvételét az időmérőn a futamon való induláshoz, ahol Kovács Gyula magabiztosan megnyerte az időmérőt, Bodnár Lajos és Török István előtt. Nagyon szoros volt az élmezőny, mivel a második és a hetedik között nem volt 9 tized! Mostantól kötelező volt mért kört futni az időmérőn! A rajtnál Ambrus Márió hatalmasat rajtolt és a negyedik helyről elsőként fordult el az első kanyarban, míg Kovács Gyula picit beragadt a rajtnál. Izgalmas futamnak ígérkezett, az első futam. Kovács Gyula, viszonylag hamar visszavette az első helyét, míg mögötte két pilóta taktikázott, Ambrus és Török, egymás szélárnyékát használva haladtak Kovács Gyula után igen jó tempóban, addig amíg nem hibáztak. A követő boly is szépen összerázódott és ismét jó kis küzdelmek alakultak ki és mindenki megtalálta a maga kis csatáját. A kiállások picit szétszakították a mezőnyt, Kovács Gyula eléggé elhúzott az őt üldözőktől, de mögötte szinte mindenhol voltak csaták. Kovács Gyula magabiztos versenyzéssel és nagy előnnyel megnyerte az első futamot, míg mögötte a második, harmadik helyért a célvonalig folyt a csata, melyet végül Kepner Dániel nyert Bodnár Lajos előtt 393 ezreddel. A negyedik helyen Hegyközi József futott be, míg az ötödik helyért kegyetlen csata folyt, amit végül egy hajszállal Heiszig Gábor nyert meg Hegyközi Attila előtt, egészen pontosan 43 ezreddel. Mögöttük nem sokkal Hódi Péter ért be! Míg Medgyes Ádám és Balogh Róbert a 7. és 8. helyen már kört kaptak, míg Török István és Ambrus Márió kiestek a versenyből, utóbbinak kuplung probléma miatt lefulladt az autója, ezért feladni kényszerült a futamot.
A második futam, az időmérő sorrendjének fordítottja volt a rajtrácson, ahol Török István már nem állt rajhoz a futamon. A rajt viszonylag sima volt és kisebb koccanások nélkül sikerült az első síkánt mindenkinek teljesíteni. Az élmenők megint, úgy mint az előző futamon kemény tempót diktáltak, már az első köröktől kezdve, köztük Bodnár Lajos, Ambrus Márió, Kepner Dániel, Hegyközi József és Kovács Gyula is. A sorrend sokszor változott, hol egy kisebb-nagyobb hiba végett, hol egy-egy szép előzés miatt alakult ki helycsere. Senki nem akart lemaradni a másiktól, a boxkiállásig nagyon egybe volt a mezőny és utána ismét egy picit szétszakadozott a mezőny, de azért alakultak ki csaták a hátsóbb régiókban. Míg az élen többen hibáztak, Bodnár Lajosnak ez a dobogóba került, míg Kovács Gyula két körrel a vége előtt az első síkán kigyorsítása után megpördült, amivel Ambrus Márió két másodpercre megközelítette, de ezután Kovács Gyula már nem hibázott és megtartotta vezető helyét Ambrus Márió előtt a leintésig. Míg a dobogó harmadik fokára Kepner Dániel állhatott fel, aki ezzel feljött a pontverseny második helyére. A negyedik helyen a hibázó Bodnár Lajos futott be, míg az 5.-6.-7. helyen szoros csatában Hegyközi József, Heiszig Gábor és Hódi Péter sorrendben futottak be a pilóták. Balogh Róbert picit lemaradva nyolcadik lett. Hegyközi Attila és Medgyes Ádám netproblémák miatt kényszerültek feladni a futamot.
Összesítve: a létszám viszonylag kevés volt, de ismét kitűnő futamot futottak a HOLS-osok remek csatákkal és taktikákkal tűzdelve, akik nem voltak azok bánhatják, mert kimondottan élvezetes és izgalmas versenyhétvégén vagyunk túl. A pilóták nem sokat hibáztak már ezen a futamon és kezdik többen megszokni ezt a MOD-ot. És úgy tűnik, aki egy kicsit is tesztel és megszokja az adott pályát, az kiváló futamot tud futni. A következő futam Belgiumban, Spa-Francorchamps-ban lesz, ahol száraz viszonyok és 2x17 kör fogja várni a versenyzőket.