Elérkeztünk a 3. fordulóhoz. A MagnyCours pálya 52 köre adott otthont az F1RFt liga mezőnyének. Itt 21 pilóta indult, de később Lehner Peti csatlakozott és a futamon már 22 fővel állhattak rajthoz. Ez a régi, nosztalgikus emlékeket idéző pálya némi frissítéssel szolgált az évről évre ugyanazon pálya sorrendeket illetően. Mindhárom időmérő etapot Ballai nyerte meg. A Q3-ban Roós 2 csak tizeddel lemaradva a második rajtkockára állhatott fel. Godek ismét jól teljesített. Most az előkelő harmadik helyről indulhatott.
A rajt remekül sikerült. Mindenki, ahogy tudott visszafogottabban kezdett, így nem volt baleset az első körökben. Ballai remekül kapta el a rajtot, ellentétben Roóssal, aki beragadt és máris a 4. helyen találta magát. A rajt Suboritsnak sikerült a legjobban, aki az 5. helyről a harmadikra jött fel. Az első kiállásokig Ballai, Godek, Csuti, Roós négyes fogat vezette a mezőnyt. Godek egyre jobban jött fel Ballaira, amivel vérszemet kapott és keményen támadni kezdte Ballait. A futam során ők ketten hatalmas csatában voltak az első helyért. Többször is előzgették egymást. Főleg a boxkiállások kedveztek Godeknak. Rendre 1-2 másodperces előnyre tett szert, de Ballai mindig befogta. A középmezőnyben is voltak - több körön keresztül - tartós csaták. Közéjük tartozik Harsányi, Báldi, Parti, Molnár, Diósi, Deményi és még sorolhatnám. Az egész futam alatt mindig volt valami érdekesség, Nem unatkoztunk. Az utolsó kiállások után Ballai vette át a vezetést, de godek még próbálkozott, de egyre kevesebb sikerrel, amikor is egy kanyarban majdnem kipördült és négy másodpercet vesztett Ballaival szemben. itt már érezni lehetett, hogy már nincs esélye Ballaival szemben és sokkal visszafogottabban vezetett tartva a második helyét. Ezzel Ballai megnyerte a Francia nagydíjat. Gratulálunk neki. Közben Csutinak sikerült megelőznie Roóst a harmadik helyért vívott harcban. Pozitívum, hogy Csuti és Roós egyre jobbak és reméljük hamarosan beleszólhatnak az első helyért folyó harcba is. Sajnos azért volt negatívum is. Öt versenyző esett ki a versenyből.
Összesítve: Igen sportszerű és izgalmas futamot láthattunk. Lassan észreveszik a pilóták, hogy nem mindegy, hogy hogyan bánnak a motorral már az időmérőkön. Többen vannak, akik tudnak már spórolni, és vigyáznak a motor élettartamára. Viszont még sokan vannak olyanok, akik felelőtlenül, rossz vezetési stílussal koptatják el motorjukat. Tessék jobban vigyázni a motorra! 6 motor után a hetedik már súlyos pontveszteséggel kérhető. A következő futam Montrealban lesz. A pálya letölthető a honlapról. A motorok állapota minden pilótánál rendezve van, a százalékok is javítva vannak, és ezt a motor_Montreal.exe fájlt is töltsétek le.