Az alábbi játékok
mindegyikét teljes mértékben magam programoztam.
|
Rubik kocka kirakó
Év: 2001
Típus: logikai
Op. rendszer: Windows 95-
Jogállás: teljes verzió
Letöltés
(45 Kbyte) |
|
Leírás:
Az ismert Rubik kocka számítógépes
változata, ahol nem kell mást tennünk, mint a valóságnak
megfelelõen kiszínezni a képernyõn lévõ
ábrát. A játékban a számítógép
magától is kiszámítja a kocka összerakásához
vezetõ lépés-sorozatot, nekünk csak figyelmesen
követnünk kell az utasításokat.
Egyéb információ:
A program Visual C++ 5.0 alatt készült, a
megjelenítés szimplán a GDI-t használja. Ellenõrzött
kockabevitelt tartalmaz (csak valós elrendezés bevitelét
engedi), és egy általános megoldási algoritmus
alapján számolja ki a szükséges lépéseket. |
|
Malom
Év: 2003
Típus: táblás
Op. rendszer: Windows 95-
Jogállás: teljes verzió
Letöltés
(1390 Kbyte) |
|
Leírás:
A malom az egyik legõsibb táblásjáték.
A program ennek a játéknak a számítógépes
átirata. Játszhat két játékos egymás
ellen, vagy egy játékos a gép ellen (a nehézségi
fokozat beállítható).
Egyéb információ:
Ez a program szintén Visual C++ 5.0 alatt készült,
a megjelenítés itt is a GDI-t használja. Ebben a játékban
a programozás mellett a grafika is teljesen saját készítésû
(PS, 3DSMax). A számítógép a lépéseit
minimax algoritmussal számolja. |
|
Fingers Malone Remake
Év: 2009
Típus: ügyességi
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió
Letöltés
(12,2 Mbyte) |
|
Leírás:
Ez a játék a "The Exploits of Fingers Malone"
címû Commodore 16 / Plus4 -es ügyességi játék
újrafeldolgozása (remake-je). Az eredeti játékot
Doug Turner készítette 1986-ban.
Egyéb információ:
Fejlesztõeszköz: Visual C++ 6.0. A futtatáshoz
a DirectX 8.0 -án kívül semmi más nem szükséges.
(A grafika itt szintén saját készítésû
(PS, Illustrator). A címkép az eredeti borító
rekonstrukciója.) Ehhez a játékhoz egy komplett keretrendszert
készítettem, melynek néhány tulajdonsága:
- naplófájl készítése
/ rendszerinformációk gyûjtése
- konfigurációs fájl
- ablakos és teljes képernyõs üzemmódok
kezelése
- szélesképernyõ-korrekció
(16:9-es monitorokhoz)
- játéklogika precíz idõzítése
- sprite-kezelés (nagyítás, forgatás,
animálás,..)
- .ogg lejátszás (hangeffektek és
zene)
- erõforrások egyetlen fájlban (saját
formátum) |
|
Death from Above (alpha
demo)
Év: 2010
Típus: akció
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: demo verzió
Letöltés
(8,3 Mbyte) |
|
Leírás:
Oldalnézetes várvédõs ügyességi
játék, amiben három íjásszal kell védeni
a várunkat a rohamozó seregek ellen. Aranyért cserébe
mindenféle csapdákat és fejlesztéseket vásárolhatunk.
Egyéb információ:
A fejlesztõeszköz ugyanaz mint korábban,
a továbbfejlesztett keretrendszer néhány újdonsága:
- raszterfontok
- tooltip rendszer
- részecskerendszer (tûz, esõ)
- menük és popup ablakok kezelése
- profilok kezelése
- külön setup program a beállításokhoz |
|
Áramszünet
Év: 2010
Típus: mini kalandjáték
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió
Letöltés
(6,6 Mbyte) |
|
Leírás:
A játékban a fõhõsnek egy
egyszerû problémát kell megoldania, ami nem is annyira
egyszerû az éjszaka közepén egy szál zseblámpával
és a fejében derengõ rengeteg horrorfilm emlékével.
Azt hiszem a játék egy tipikusan olyan helyzetet dolgoz fel,
amin nappal a haverokkal nevetünk egy jót, de éjszaka,
egyedül a sötét padláson különleges hangok
és neszek közepette már közel sem nevetünk
annyira.
Egyéb információ:
A játék a JátékFejlesztés.hu
MiniGame Horror pályázatára készült (az
utolsó héten). A keretrendszer megegyezik a korábbival.
Rövid tárgykeresõs részt is tartalmaz, valamint
inventory-t is kezel. |
|
10 Min Space Strategy v1.02
Év: 2011
Típus: körökre osztott ûrstratágia
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió, freeware
Letöltés
(24,3 Mbyte) |
|
Leírás:
A projekt célja egy egyszerû szabályrendszerrel
dolgozó, de mégis változatos, körökre osztott
ûrstratégia létrehozása, ami nagyon gyorsan
végigjátszható. Ha a címben szereplõ
10 perc talán kissé túlzás is, mindenképpen
nagyon gyorsan teljes 4x (explore, expand, exploit, exterminate) élményt
kívánunk adni a játékosnak. A játék
sokszori újrajátszhatóságát pont alapú
fajkreálással, randomgenerált térképekkel
és félig random technológiai fával kívánjuk
megoldani.
Egyéb információ:
Jelenleg készülõ projekt, szintén
a saját keretrendszeren alapul. Többek közt többjátékos
módot, viszonylag | |