Játékok
Az alábbi játékok mindegyikét teljes mértékben magam programoztam.
 
Rubik kocka kirakó
Év: 2001
Típus: logikai
Op. rendszer: Windows 95-
Jogállás: teljes verzió

Letöltés (45 Kbyte) 


Leírás:

Az ismert Rubik kocka számítógépes változata, ahol nem kell mást tennünk, mint a valóságnak megfelelõen kiszínezni a képernyõn lévõ ábrát. A játékban a számítógép magától is kiszámítja a kocka összerakásához vezetõ lépés-sorozatot, nekünk csak figyelmesen követnünk kell az utasításokat.


Egyéb információ:

A program Visual C++ 5.0 alatt készült, a megjelenítés szimplán a GDI-t használja. Ellenõrzött kockabevitelt tartalmaz (csak valós elrendezés bevitelét engedi), és egy általános megoldási algoritmus alapján számolja ki a szükséges lépéseket.

Malom
Év: 2003
Típus: táblás
Op. rendszer: Windows 95-
Jogállás: teljes verzió

Letöltés (1390 Kbyte) 


Leírás:

A malom az egyik legõsibb táblásjáték. A program ennek a játéknak a számítógépes átirata. Játszhat két játékos egymás ellen, vagy egy játékos a gép ellen (a nehézségi fokozat beállítható).


Egyéb információ:

Ez a program szintén Visual C++ 5.0 alatt készült, a megjelenítés itt is a GDI-t használja. Ebben a játékban a programozás mellett a grafika is teljesen saját készítésû (PS, 3DSMax). A számítógép a lépéseit minimax algoritmussal számolja.

Fingers Malone Remake
Év: 2009
Típus: ügyességi
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió

Letöltés (12,2 Mbyte) 


Leírás:

Ez a játék a "The Exploits of Fingers Malone" címû Commodore 16 / Plus4 -es ügyességi játék újrafeldolgozása (remake-je). Az eredeti játékot Doug Turner készítette 1986-ban.


Egyéb információ:

Fejlesztõeszköz: Visual C++ 6.0. A futtatáshoz a DirectX 8.0 -án kívül semmi más nem szükséges. (A grafika itt szintén saját készítésû (PS, Illustrator). A címkép az eredeti borító rekonstrukciója.) Ehhez a játékhoz egy komplett keretrendszert készítettem, melynek néhány tulajdonsága:
- naplófájl készítése / rendszerinformációk gyûjtése
- konfigurációs fájl
- ablakos és teljes képernyõs üzemmódok kezelése
- szélesképernyõ-korrekció (16:9-es monitorokhoz)
- játéklogika precíz idõzítése
- sprite-kezelés (nagyítás, forgatás, animálás,..)
- .ogg lejátszás (hangeffektek és zene)
- erõforrások egyetlen fájlban (saját formátum)

Death from Above (alpha demo)
Év: 2010
Típus: akció
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: demo verzió

Letöltés (8,3 Mbyte) 


Leírás:

Oldalnézetes várvédõs ügyességi játék, amiben három íjásszal kell védeni a várunkat a rohamozó seregek ellen. Aranyért cserébe mindenféle csapdákat és fejlesztéseket vásárolhatunk.


Egyéb információ:

A fejlesztõeszköz ugyanaz mint korábban, a továbbfejlesztett keretrendszer néhány újdonsága:
- raszterfontok
- tooltip rendszer
- részecskerendszer (tûz, esõ)
- menük és popup ablakok kezelése
- profilok kezelése
- külön setup program a beállításokhoz

Áramszünet
Év: 2010
Típus: mini kalandjáték
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió

Letöltés (6,6 Mbyte) 


Leírás:

A játékban a fõhõsnek egy egyszerû problémát kell megoldania, ami nem is annyira egyszerû az éjszaka közepén egy szál zseblámpával és a fejében derengõ rengeteg horrorfilm emlékével. Azt hiszem a játék egy tipikusan olyan helyzetet dolgoz fel, amin nappal a haverokkal nevetünk egy jót, de éjszaka, egyedül a sötét padláson különleges hangok és neszek közepette már közel sem nevetünk annyira.


Egyéb információ:

A játék a JátékFejlesztés.hu MiniGame Horror pályázatára készült (az utolsó héten). A keretrendszer megegyezik a korábbival. Rövid tárgykeresõs részt is tartalmaz, valamint inventory-t is kezel.

10 Min Space Strategy v1.02
Év: 2011
Típus: körökre osztott ûrstratágia
Op. rendszer: Windows XP-
Jogállás: teljes verzió, freeware

Letöltés (24,3 Mbyte) 


Leírás:

A projekt célja egy egyszerû szabályrendszerrel dolgozó, de mégis változatos, körökre osztott ûrstratégia létrehozása, ami nagyon gyorsan végigjátszható. Ha a címben szereplõ 10 perc talán kissé túlzás is, mindenképpen nagyon gyorsan teljes 4x (explore, expand, exploit, exterminate) élményt kívánunk adni a játékosnak. A játék sokszori újrajátszhatóságát pont alapú fajkreálással, randomgenerált térképekkel és félig random technológiai fával kívánjuk megoldani.


Egyéb információ:

Jelenleg készülõ projekt, szintén a saját keretrendszeren alapul. Többek közt többjátékos módot, viszonylag