http://users.atw.hu/hunts2014forum/

Alap Kérdések Topic
http://users.atw.hu/hunts2014forum/viewtopic.php?f=15&t=33
Oldal: 1 / 21

Szerző:  TNH [ 18 márc. 2014, 19:15 ]
Hozzászólás témája:  Alap Kérdések Topic

Üdv!

Lelkes 3DS MAX kezdőként felvetődött pár kérdés bennem, ami bár eléggé alap lehet egy profinak, nekem azért még ismeretlen.

1.) Nagyjából egy személykocsinak hány polynak kéne lennie szőröstűl-bőröstűl?
2.) Mennyire érdemes a belső teret kidolgozni?

Szerző:  csucspi [ 18 márc. 2014, 19:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

TNH írta:
Üdv!

Lelkes 3DS MAX kezdőként felvetődött pár kérdés bennem, ami bár eléggé alap lehet egy profinak, nekem azért még ismeretlen.

1.) Nagyjából egy személykocsinak hány polynak kéne lennie szőröstűl-bőröstűl?
2.) Mennyire érdemes a belső teret kidolgozni?


Szia TNH,

Üdv a fórumon! Mondhatjuk, hogy elég jól kezeli a szimulátor a részletes kidolgozottságú gördülőállományt. Tehát egy személykocsira gond nélkül fordíthatsz 30.000 polyt is kívülről látható belső térrel. Ugyanakkor, ez a kívülről látható belső tér nem fontos, hogy túl részletes legyen. Ezellenben ha szeretnél egy jó belső nézetet, (belső utazásra) arra is fordíthatsz külön, szintén 30.000 poligont. >> Ez két külön modell lesz.

Szerző:  TNH [ 18 márc. 2014, 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

csucspi írta:
TNH írta:
Üdv!

Lelkes 3DS MAX kezdőként felvetődött pár kérdés bennem, ami bár eléggé alap lehet egy profinak, nekem azért még ismeretlen.

1.) Nagyjából egy személykocsinak hány polynak kéne lennie szőröstűl-bőröstűl?
2.) Mennyire érdemes a belső teret kidolgozni?


Szia TNH,

Üdv a fórumon! Mondhatjuk, hogy elég jól kezeli a szimulátor a részletes kidolgozottságú gördülőállományt. Tehát egy személykocsira gond nélkül fordíthatsz 30.000 polyt is kívülről látható belső térrel. Ugyanakkor, ez a kívülről látható belső tér nem fontos, hogy túl részletes legyen. Ezellenben ha szeretnél egy jó belső nézetet, (belső utazásra) arra is fordíthatsz külön, szintén 30.000 poligont. >> Ez két külön modell lesz.


Köszönöm. Még annyi, hogy az ablakokat alfázzam, vagy pedig vágjam ki egy másik test segítségével? Vagy legyen egy Low és egy High verzió?

Szerző:  csucspi [ 19 márc. 2014, 12:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

Célszerű egy másik testtel amilyen formájú az ablak lesz, kivágni az ablak helyét. Majd beteszel egy iszonyat vékony kocka vagy téglaobjektet (nyilván az ablakkereten belülre) ez lesz az üveg, amire alfás textúrát kell húzni.

Érdemes ezzel szórakozni, mert a végeredmény nagyon klassz és életszerű lesz!

Persze LODolás miatt lebutíthatod a járművet, ami közelről nézve lesz a fullos, high verzió, minnél távolabbról pedig egyre "butább" low verzió, egyre kevesebb poligonnal.

Szerző:  acert [ 06 máj. 2014, 14:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

hello aszt szretnèm kèrdezzni hogy hogy lehet modokat bele rakni a játèkba az az mozdonyokat szemèlykocsikat meg pályát ?? elore is koszi

Szerző:  csucspi [ 06 máj. 2014, 20:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

acert írta:
hello aszt szretnèm kèrdezzni hogy hogy lehet modokat bele rakni a játèkba az az mozdonyokat szemèlykocsikat meg pályát ?? elore is koszi


Szia!

Ha RWP fájlt (Railworks package) szeretnél installálni, a lépések a következők:

1- A Railworks telepítési könyvtárában keresd ki a "Utilities" progit,
Ha steam-es verziód van akkor úgy keresd ki ahogy a képen látható teljes elérési út mutatja, ha pedig csak sima installod akkor a sárgával kiemelt részek szerint keresd a Railworks mappáját - persze attól függ hogy installáltad. Lényeg a Railworks fő mappája:

Csatolmány:
kep01.PNG [7.41 KiB]
2073 alkalommal.

Csatolmány:
kep02.PNG
kep02.PNG [ 55.87 KiB | Megtekintve 4391 alkalommal. ]


2- Kattints a Package Manager Fülre, nyomj egy Refresh gombot, majd ha lefrissített mindent, akkor katt az Install gombra. Ezután kitallózhatod a letöltött RWP fájlt amit automatikusan beinstallál a játék.

Csatolmány:
kep03.PNG
kep03.PNG [ 88.69 KiB | Megtekintve 4391 alkalommal. ]


- Amennyiben nem RWP fájlokat installálnál hanem kicsomagolt könyvtárakat írj és akkor készítek egy leírást ahhoz is.

Üdv.,

Szerző:  Smith [ 08 máj. 2014, 18:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy a kész szilit hogy tudom berakni a játékba? :)

Szerző:  TNH [ 08 máj. 2014, 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

Smith írta:
Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy a kész szilit hogy tudom berakni a játékba? :)

A hozzászólásod alatt/felett látható módon.

Szerző:  acert [ 12 máj. 2014, 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

hello na el kuldok akkor hogy hogy kell kicsomagolt szerelvènyt vagy vonatot meg rakni vagy szemèly kocsit ??

Szerző:  Railfriend [ 27 máj. 2014, 19:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alap Kérdések Topic

Hali Mindenki!
Tudna valaki valamilyen szájbarágós leírást adni arról, hogyan kell világítást adni mozdonyhoz?
Köszi előre is! Ja és a Bhv kocsi ajtajának üvegét hogy lehet olyanra alakítani, mint az ablakát?
Sok modellt vettem, szereztem RW.-hez, de egyiknek sem volt ilyen élethű, és szép az üvege! Nagyon jó munka!

Oldal: 1 / 21 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/