Pontos idő: 22 szept. 2024, 22:36
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák
Fórum kezdőlap » ► » Segítség
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 5 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
bugi16
|
Hozzászólás témája: kérdés Elküldve: 18 ápr. 2016, 16:38 |
|
Csatlakozott: 18 ápr. 2016, 15:42 Hozzászólások: 3
|
kérdezném mekkel vennem az eredetit elöször hogy betudjam rakni a mozdogyokat meg a kocsikat?
Mod: Most csak figyelmeztetlek, de több ilyet légyszives ne kérdezz ami nyilván való. Itt a warezkodas tiltott.
|
|
|
|
bugi16
|
Hozzászólás témája: Re: kérdés Elküldve: 19 ápr. 2016, 10:45 |
|
Csatlakozott: 18 ápr. 2016, 15:42 Hozzászólások: 3
|
most kel hozzá vagy nem kérezném mert ha kell akkor megveszem ?
|
|
|
|
Asareus
|
Hozzászólás témája: Re: kérdés Elküldve: 21 ápr. 2016, 18:35 |
|
Csatlakozott: 07 feb. 2014, 19:35 Hozzászólások: 436
|
bugi16 írta: kérdezném mekkel vennem az eredetit elöször hogy betudjam rakni a mozdogyokat meg a kocsikat? ja mekkel venni
|
|
|
|
honved4
|
Hozzászólás témája: Re: kérdés Elküldve: 21 feb. 2017, 17:57 |
|
Csatlakozott: 18 ápr. 2014, 19:35 Hozzászólások: 14
|
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a blender 2.65-ös verzióval kiexportálom a objektumot, és a train simulator editorba szeretném ugy beinportálni, hogy a objektum nem forog a kamerával együtt, mert nekem valamiért forog.
Az a kérdésem ,hogy hogyan lehet megcsinálni , hogy ne forogjon?
Mi lenne a megoldás?
Kérlek szépemn titeket, hogy segítsetek.
Köszönöm
|
|
|
|
honved4
|
Hozzászólás témája: Re: kérdés Elküldve: 21 feb. 2017, 19:58 |
|
Csatlakozott: 18 ápr. 2014, 19:35 Hozzászólások: 14
|
köszönöm nem kell segitség megoldódott
|
|
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 5 hozzászólás ] |
|
Fórum kezdőlap » ► » Segítség
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|