Pontos idő: 16 ápr. 2024, 22:51



Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok
HozzászólásElküldve: 11 dec. 2015, 11:25 
Offline

Csatlakozott: 11 dec. 2015, 11:16
Hozzászólások: 1
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok
HozzászólásElküldve: 11 dec. 2015, 15:28 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 07 feb. 2014, 19:35
Hozzászólások: 436
BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok
HozzászólásElküldve: 11 dec. 2015, 23:58 
Offline

Csatlakozott: 09 márc. 2014, 22:04
Hozzászólások: 127
Asareus írta:
BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14

15-höz, és 16-hoz is van már.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gördülőállomány exportálása a játékba 3DsMaxból - Alapok
HozzászólásElküldve: 12 dec. 2015, 09:08 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 07 feb. 2014, 19:35
Hozzászólások: 436
TNH írta:
Asareus írta:
BAKTER írta:
Sziasztok

Találtam egy 424-est amit még 20136-ban kezdtem el, minden eddig elkészült modellnél jobban sikerült.
Bár még sok munka van vele, lesz pár hetem, gondoltam beizgatom a játékba, csak egy jópár évvel le vagyok maradva.
Amit hiányolok ebből, hogy a materialokat hogy kell elnevezni, nem találom 3dmaxon belül sehol se a kuju materialt.
Emlékeim szerint még az első RailSimulator idejében valami hasonló néven szerepelt.

Szia. Már Rw material van. De az se mindegy melyik 3ds maxot használod. Csak ezekhez van plugin: 2012-14

15-höz, és 16-hoz is van már.

Elnézést. Igazad van :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]