Ma egy pörgősebb fragmovie-t mutatunk be Nektek, amelyet Tom "etriC" Davey készített a Best Damn Move második versenyére. Nem ez az első műve, így nem kell attól tartanunk, hogy egy kezdő ügyetlen szárnypróbálgatását kell megnéznük. A bevezetőben láthatunk néhány ötletes, egyedi megoldást, ám ettől még nem fog leesni az állunk. A fő rész szintén kicsit sötétebb képi világot jelenít meg. Effektek terén ne számítsunk sokra, így akik a letisztultabb filmeket kedvelik, azok most nyugodtan, hátra dőlve tekinthetik meg az alkotást. Az események pörögnek, néha túlságosan is, ezért nem mindig lehet annyira könnyen követni a történéseket, szerencsére a lövések szépségének túlnyomó többsége kárpótol ezért. A minőségre nem lehet panasz sem a megjelenítésben, sem a hangban. A zeneválasztásban a rockot kevdelőket helyezte előtérbe, de mivel a nem túl kemény vonalból válogatott, így a populárisabb ízlésű filmnézőknek sem kell hang nékül végignézniük a darabot. A mű befejezésébe szintén próbált egyedi dolgokat belevinni, talén jobban is sikerült ezt véghezvinnie, mint a bevezetőben. Röviden összegoglalva egy egész kellemes kreációt láthatunk, amely nem lesz az idei év legjobbja, de senki sem fogja úgy érezni a mozgóképes alkotás végén, hogy kidobott volna hat percet az életéből.
Lassan már 12 órája elérhető a Steamen keresztül az America's Army legújabb, harmadik része, s ráadásul teljesen ingyen. Csak annyi teendőnk van, hogy ráklikkeljünk a játék telepítése linkre az adatlapon és máris mienknek érezhetjük azt. Aki pedig már előre letöltötte az elejét, annak meg csak várni kell, hogy a maradék pár mega is lejöjjön mellé. Elvileg a játék feltelepítésével automatikusan hozzáadódik a játékaink közé és megtaláljuk a nem telepített listánkban, azonban mintha ez a funkció az elmúlt napokban rosszalkodna, mert nekem most nincsen benne, Vagyis most a telepítettek között van, de a Steam Közösség részben nincsen felsorolva a program. Ez azért érdekes mert a játékhoz kapunk teljesítményeket, amit érdemes lenne megtekinteni néha. Kellemes háborúzgatást!
A világon elsőként jelentkezik ilyen kapacitású zsebSSD-kkel a Kingston, megduplázva így a Datatraveler 200 sorozatának eddigi 64GB-os felső határértékét.
Formatervezés tekintetében természetesen az új is éppen olyan kupaktalan, visszahúzható csatlakozós, mint a többi, belső adottságok terén pedig nyilván nem hagyhatták ki belőle sem a Password Traveler Windowsos jelszavas biztonsági rendszert, sem a Vista ReadyBoost-kompatibilitást.
Az utóbbi, egyébként valóban hasznos bootgyorsítási funkciónak hátránya azonban az, hogy a jelszavas védelemmel kölcsönösen kiütik egymást, így vagy az egyiket használjuk, vagy a másikat, de a kettő együtt nem megy.
A $120-os 32, valamint a $213-os 64GB-os változathoz képest ennek az extra méretűnek (amely egyébként $546-t kóstál) további "különlegessége" az is, hogy rendelésre gyártják, így feltehetőleg nem lesz túl egyszerű hozzájutni.
Ahogyan a szerdától már megszokhattuk, ma is van SGL és hát persze hazai vonatkozású mérkőzés. Mostanra is összegyűjtöttük a legfontosabbakat, így hát kezdjünk is bele!
Elsőként kezdjük az SGL Invite résztvevőjével, a n1ce-6aming csapatával, akik ma játszák le a múltheti meccsüket, ezzel arrébb tolva az ehetit. Nemis nagyon szaporítanám a szót, hiszen dN-t sikerült faggatnom pár mondat erejéig a mai meccsről:
A mai meccs ellenfelét szerintem itthon sokan ismerik a román Myrmidoni csapata.Nem rossz 5ös ezt már bizonyították párszor,de közel sem képviselnek akkora erőt,mint az első 2 helyen lévő aftertrouble illetve fnatic így mindenképpen nyerni akarunk. A hab a tortán,hogy esetleges győzelmünk a rájátszásba is juttathat és mivel igencsak híján vagyunk a színvonalas offline versenyeknek ez sokban segítené a csapat motiváltságát. Készülésünk még mindig kevésnek mondható köszönhetően a vizsga időszak utolsó hullámának illetve Rando elfojthatatlan alkohol szomjának, igazából a héten zökkenünk vissza a régi kerékvágásunkba.
Az SGL Premiership mára egyetlen hazai meccset tartogat a számunkra, méghozzá a LION fog játszani az ION csapatával. Izgalmas meccsnek ígérkezik, hiszen a hazai oroszlánok a csoportelsővel mérkőznek meg, amit valljuk be, ilyen szinten nem lesz egyszerű megnyerniük.
A Championship-pen belül a Team-Gigabyte, akik csak a kör arány miatt szorult a csoport 2. helyére, az International-Gaming ellen játszik ma este. Utóbbi csapat a 3. helyen áll, ám múlthéten kikaptak a 4. helyezettől, ezért papírforma szerint, sima meccsnek kéne lennie a Gigabyteosok számára.
Reméljük hazai sikerekkel zárul a mai este, GL & HF!
Gabe Newell elmondása szerint "nagyon jó okuk van rá", hogy nem beszélnek a Half-Life 2: Episode 3-ról. "Rengeteg e-mailt kapok minden nap, melyekben annak az okát firtatják, hogy miért nem beszélünk az Episode 3-ról itt a Valvenál. Csak annyit mondhatok, hogy nagyok sok érvünk van, de egyelőre nem árulhatok el semmit. Eljön annak is az ideje." - nyilatkozta Newell a G4-nek.
Annak ellenére, hogy ilyen hosszú ideje ülnek a folytatáson és hány év telt el a Half-Life 2 megjelenése óta, Newell egyáltalán nem sajnálja, hogy epizodikusra csinálták a Half-Life sagát és kiemelte, hogy az az első és második rész kritikus volt más produkciók szempontjából.
"Képesek voltunk technológiai haladásra. A Left4Dead sosem jelenhetett volna meg, ha nincs az Episode 1 és az Episode 2, nemde?" - jegyezte meg. "Azok az előre lépések lehetővé tették számunkra a Portal és a Team Fortress 2 megalkotását. Ezek a produktumok annak voltak köszönhetők, hogy rövidebb fejlesztési ciklusokra tértünk át."
Egész eddig minden, amit az Episode 3-ról elénk tártak, két koncepciós képben nyilvánult meg, még tavaly kaptuk őket. A játékot PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra ígérik...