2019. február 1. péntek
13:00-14:00 |
Érkezés,
regisztráció |
|
14:00-14:15 |
Megnyitó |
|
14:15-15:05 |
Plenáris
előadás Zsolt
Lavicza: Rethinking creativity for
mathematics teaching: introducing multi- and trans-disciplinary approaches
for schools |
|
15:05-15:20 |
SZÜNET |
|
|
1.
szekció |
2.
szekció |
15:20-15:45 |
Hogyan érhetjük el a gyakorló matematika tanárokat? |
Biró Csaba, Geda Gábor, Kusper Gábor Programozói ismeretek elmélyítése és természettudományos
ismeretek közvetítése a numerikus matematika eszközeivel fizikai rendszerek
szimulációja révén |
15:45-16:10 |
Fodorné Faragó Krisztina, Kónya Eszter, Kovács Zoltán A problémaközpontú tananyagfeldolgozás tapasztalatairól |
Borján József Online, Link, Anaglyph |
16:10-16:35 |
Toth Emőke Problémaközpontú tananyagfeldolgozás: Heurisztikus stratégiák
taníthatósága általános iskolában |
Kazinczi Renátó Változó klaszterezés hatása a CSFLOC algoritmus teljesítményére |
16:35-17:00 |
Debrenti
Edit, Vértessy Balázs Versenyfeladatok
megoldási módszereinek ismerete tanító szakos hallgatóknál |
Kenderessy Tibor Tudomány napja az AVKF-n, bevezető előadás |
17:00-17:15 |
SZÜNET |