Interjú a fájdalomvámpírral
...a kávéról, a napfényrõl
és a szadizmusról
- Azt mondod, nem szívesen írsz. Pedig valakinek írni
kell a szadizmusról. Rólad sokan tudják, hogy a domináns
beállítottságod mellett gyakorlott szadista vagy.
Tiéd hát a pálya!
- Minek írjak? Az ember akkor ír, ha éppen, aktuálisan
van valami közölnivalója.
- Nem egészen így van. Van olyan mûvész,
akinek gyakran jön az ihlet és akkor árad belõle
a szó. Van, akinek ritkábban jön, de fegyelmezi magát,
és mindennap megírja a maga három oldalát,
különben sosem lesz kész a regénye. De egészen
kivételes mûalkotások születnek rendelésre
is, amikor nem a mûvészt feszíti a mondandója,
hanem a megrendelõ igénye szerint hozza tudása legjavát...
- Á, ez már ismerõs. Én sem indulok el csak
úgy "toposkodni", hátha utamba kerül egy
áldozat...
- Kifejtenéd ezt bõvebben?
- Én is megrendelésre dolgozom, ha nem is szó szerint
kell ezt érteni. Egyszerûen érzem, mire van szüksége
a partnernek. A beszélgetésekbõl, a mozdulatokból,
a nézésbõl. Mint a szexben általában.
A BDSM is a kölcsönös örömszerzésen alapul.
Nekem csak akkor jó, ha Neki jó. Csak olyan partnerrel vagyok
szadista, aki igényli a fájdalmat, aki mazochista. Sõt!
Sokszor maga sem tudja, hogy a megfogalmazható igényein
túl, sokkal több, sokkal intenzívebb fájdalomra
van szüksége. Bár titokban néha álmodozik
róla...ez az igény és a szükséglet közötti
különbség.
- Ez egészen úgy hangzik, mint a herceg fehér
lovon, aki valóra váltja a lányok legtitkosabb álmait.
Ezzel szemben a szadistáról leginkább az a kép
él a köztudatban, hogy önzõ módon abban
leli örömét, hogy a partnerét kínozza.
- Nem vagyok herceg, fehér lovam sincs, de a vágyakkal
kapcsolatban igazad van. És abban sem tévednek, hogy nekem
örömet szerez, ha fájdalmat okozhatok.Talán arra
különbségre gondolsz, hogy én utána is,
közben is szeretem az "áldozataimat"...
- Szeretetbõl okozni fájdalmat?
- Igen, hiszen a másik szereti a fájdalmat. Erre van szüksége.
- Mi tesz valakit jó szadistává?
- Talán az, hogy érzi, amit csinál. Érzi
a fájdalmat. Nem azt, amit okoz, hanem amit a másik érez.
- Ezt honnan érzi?
- Ha be van kötve a szemed, honnan tudod, hogy süt a nap? Valahogy
az egész lényeddel érzed. Talán a bõrödön
... ? Én nem a bõrömön érzem. Hanem a partneremén.
A fájdalom olyan, mint a kábítószer. És
nem csak a "fogyasztó", hanem a "szolgáltató"
oldaláról is.
- Mennyire fontos a gyakorlat, a technikai tudás, esetedben
a nõi test ismerete?
- Meghatározóan. Hiszen tudnod kell, mint szolgáltató,
hogy mit tehetsz meg, kölünösebb "baj" nélkül.
Ha kezdõ vagy, nagyon óvatosnak kell lenned, csak biztosra
szabad menni.
- Elhangzott az a szó, hogy szeretet, de még többször
az, hogy szolgáltató. Hogy fér ez a kettõ
össze?
- Miért? Ha szeretsz valakit, annak nem fõzöl szívesen
egy kávét?!
- Uralkodik-e a szadista a mazochista felett? Rákényszeríti-e
az akaratát?
- Valamilyen szinten igen, de ezt a másik el is várja tõle.
- Uralkodik-e a szadista saját maga felett?
- Muszáj neki. Nem tehet meg bármit, amit szeretne. Csak
kölcsönbe kapta meg a másik testét, vigyáznia
kell rá.
- Ez nagy felelõsséget és gyakorlatot igényel,
nem?
- Ha valakitõl kölcsönkapsz egy értékes
könyvet, amirõl tudod, hogy a gazdája nagyon vigyáz
rá, egyszerûen kötelességednek érzed,
hogy jobban vigyázz rá, mint a gazdája, amíg
vissza nem adod. És ha nem egy könyvrõl, hanem egy
emberi testrõl beszélünk...itt nincs olyan, hogy bocs,
leöntöttem kávéval.
- Felelõsség, kötelesség...hol van ebben
a te részedrõl az öröm?
- A felelõsség önmagában öröm. Hatalom.
Én irányítom az ösztöneit, a viselkedését,
úgy mozdul, ahogy én írányítom, akár
akaratlanul is. Játszom rajta, mint zenész a hangszeren.
Úgy és olyan hangot ad ki, amilyet én akarok. Ez
olyan élmény, amit senki nem ért meg, aki még
nem csinálta. Kell ennél több öröm?
- És a felszabadult szexuális öröm?
- Miközben tanulom a partner reakcióit, tanulom a testét,
erre nincs idõm. A vérre az agyamban van szükség...
- És hogy érik össze az egész? Hogyan jár
együtt az SM és a szexuális öröm?
- Gyere, kedvesem, megmutatom.
(Nevetés.)
- Nana. Elõbb a munka, aztán...a munka. Szóval?
- Addig játszom a partneremmel, amíg nem kerül euforikus
állapotba. Akár orgazmusokat is átélhet közben.
Aztán jöhet a szeretkezés...
- Fájdalom, szeretet és gyönyör...elõtte,
utána, közben?
- Igen, igen...ha már az idõnél tartunk, már
gyerekkoromban kezdtem ezt a játékot. Szomszéd kislány,
doktorosdi, akáctüske injekció a cicibe...pár
nap múlva a kislány jött, hogy játsszunk újra.
- Soha nem is volt másmilyen kapcsolatod?
- Nem emlékszem rá, hogy lett volna. Vagy szado-mazo, vagy
alárendeltség-dominancia, vagy a kettõ együtt.
A nõk igenis szeretik, ha megragadják és legyûrik
õket. Nincs nagyobb öröm, mint egy abszolút kezdõt
bevezetni ebbe a világba.
- Mit tennél, ha beleszeretnél egy nõbe, aki
ezt nem igényli?
- A lényébõl kell, hogy sugározzon valami,
amibe beleszeretek, nem egy piros cipõbe, nem egy zöld kabátba.
És nem szerethetek bele, ha valami ilyesmi nem sugárzik
belõle. És azt a kisugárzást én látom.
Érzékelem. Mint a napfényt. A másik: a szómisztika.
Például ha egy hölgy szexuálisan felizgul attól,
hogy arról beszélünk, milyen lenne, ha egy férfi
"használná" a testét, akkor szubmisszív.
- Hogyan dõl el, hogy S/M vagy D/S vagy mindkettõ együtt
lesz egy kapcsolatból?
- A mazo, illetve szub fél dönti el, hogyan
enged be az életébe. Én "bekopogok", esetleg
megkérdezem, mit szólna ehhez vagy ahhoz a felálláshoz,
de õ dönt, én erõszakoskodni nem akarok és
nem fogok. Ettõl a mûfajtól nagyon távol áll
az erõszak. Erõszakmentes szadizmus. Persze, erõszakmentes
kapcsolat nincs, a "normális" szexuális életet
élõ pároknál sem. Hol az egyik fél,
hol a másik erõszakosabb. Pl. milyen filmet nézzünk
ma meg a moziban - az egyik fél dönt végül, hiszen
két filmet nem tudunk egyszerre megnézni, a másik
fél pedig enged az erõszaknak. De ennek semmi köze
a szadizmushoz vagy a mazochizmushoz.
Aki szívja a fájdalmat: XcitR (dr.exciter@gmail.com),
aki lejegyezte: Nelli.
|