2011. nyár Folytassuk ott, ahol az előzőn abbahagytuk. Diósgyőri gimnázium, ... ... ahol a jövőben ez a kihúzóvágány lesz az 1A-s
villamos végállomása. A megálló el lett cseszve, a zebra a másik végére, a semmi
közepére került. Néhány buszos kép innen is, ha már itt vagyunk. Az egykori 4-es villamos kiágazását a fotó készítése óta
már az útról is eltávolították. A DVTK Stadionnál, Bulgárföldön és a Kiliánnál épült
középperonos megállókat nehéz megszokni, még én is mindig a jobboldalon
szállnék le. Nem csak a villamos-, de a buszmegálló is átépült. Sőt! Itt-ott még az utat is újraaszfaltozták. Az Újgyőrin egy kisebb tér épült az út helyén. Ikarusok minden mennyiségben. A győri-kapui pályaépítés miatt ugye minden Kiss
Ernőn ment, így ott rég nem látott buszforgalmat lehetett fotózni. Az újonnan létrehozott Ernye bán utcai megálló felfelé
még ki is volt használva, ... ... nem úgy, mint a BE irányú, ahol én még utast nem
láttam. A Rábák a villamospótlás jellegzetes szereplői
voltak. Mióta 2007-ben kiirtották a Szinva-parti buszközlekedést,
nem sok fotóznivaló akadt itt. Augusztus 18-án két új, ingyenes bevásárlójárat indult:
az ALDI 1-es Felső-Majláthról... ... a Kiss Ernő úti áruházhoz (a LIDL mellett, ahol
a 33-as végállomása van). Az ALDI 2-es az Avas kilátótól a pesti úti ALDI-hoz járt,
95 százalékban a CORA járattal megegyező útvonalon. A GSZ-862-es és a
865-ös Ikarus 415-ösök még reklámot is kaptak. A járatok kihasználatlanok
voltak, ezért január elsejétől meg is szűntek. Augusztus végén már megkezdődtek a próbamenetek,
járművezetők oktatása az átépített szakaszon, két bécsit nekem is
sikerült elkapnom. Újgyőri piac, az új kocsiszín kiágazásánál. És végül: EEG-411, az első Ikarus 435-ös
Selyemréten. Szeptember elsejétől megindult a villamos közlekedés a 2-es
vonalon, illetve az 1-esen a Kiliánig. De arról majd egy másik oldalon. |