Végre sikerült magam rászánni a honlap
készítésére, így hosszú hetek után itt az újabb frissítés. A 022-es Neó a Majális-parknál. 025 pedig a Hóvirág utcánál. Már november óta újra a DIGÉP (a nyári
menetrendváltás óta Diósgyőri Ipari Park) érintésével jár a 19-es. AKD-727 az Újgyőri főtéren. Eredeti
szívómotoros, Prága váltós gép. AKD-652 megszokott látvány a 29-esen, az EEG-411
viszont igazi különlegesség ezen a viszonylaton. Ezért még egyszer le kellett fotózni a Cementipari
Gépjavító (menetrendváltás óta Szentgyörgyi út) és az Egyetem megállók
között. A busz homlokfala azóta már át lett festve a rendes színterv szerint,
az oldala és a hátfala (amin már egy ideje nincs rajta a zöld csík) maradt az
eredeti. AKD- A 034-es Neoplan szintén az Egyetemvárosba ment. A 825-ös MAN az Egyetemi kollégiumnál. A megálló
épp felújítás alatt volt, ezért buszok kicsit hátrébb álltak meg. AKD-722 újra. A 025-ös Neoplan, és a 782-es Rába. Szóló MAN (414) a 31-esen munkanap? A spórolás
jegyében a tavasz folyamán néhány viszonylaton (pl.: 4, 6, 21, 31) késő
délután és este csuklósok helyett szóló kocsik közlekednek. A fordák nem
lettek átdolgozva, hanem a délután végző szóló kocsik sofőrjei nem
a saját buszukat, hanem egy csuklós kocsit visznek be a telepre, a csuklós
sofőrje pedig átül az ott maradt szólóra és azzal nyomja tovább.
Alapvetően nem tartom rossz ötletnek, csak figyelni kell arra, hogy
mikor kezdődik a szólósítás. A 6-oson pl. már délután 5-kor beállt egy
szóló, majdnem utaslemaradás lett a vége, kellett is változtatni. HPR- A 027-es Neoplan a Táncsics téren. A következő jármű a 026-os. Mivel a
Kilián vr. és Táncsics tér közötti egy buszmegállón belül három
villamosmegálló van, a buszok itt mindig nagy előnyre tesznek szert a
sokszor azonos Tiszai pu.-i indulás ellenére. Így az 1-2 perc és az
alsó-majláthi átszállási lehetőség miatt a buszról sokszor még épp át
lehet szállni a diósgyőri (5, 15, 69) viszonylatokra, míg a villamos
lekési azokat. GTH-771, szorosan mögötte AKD-658. A két piros Tatra egymás mellett a Zenta utcai
megállónál. A 200-as a Kiliánhoz közelít. Néhány életkép a 6-os viszonylatról: 788 és AKD-651 és GTH-776 Nagy- és Kis-Erenyő
között. Iskolai időszakban a vonalon, csúcsidőben két Tiszais,
kétrészes gép is szokott közlekedni, kis szerencsével mindkettő 280-as.
Most viszont csak az egyik volt az. Most a 785-ös volt a másik KR-es. Alapvetően
Tiszais, váltófordás gép, de erre a napra egy kétrészes sofőr kapta meg.
A kép Bollóalja és Nagy-erenyő között készült. Két kép Bollóalján. Ezeket a képeket már egy másik alkalommal
készítettem. A 019-es Neoplan a Debreczeni M. térnél. AKD-652 pedig a Barátság térnél. |