2009. márciusi képek

Miskolci tömegközlekedési képek a címben említett időszakból: Ingyenes Auchan járat, március 15-i terelés, avasi képek.

 

Kezdjük a rosszabb minőségű képekkel: 021 érkezik Alsó-Majláthra, mögötte egy bükkszentkereszti MAN, majd a 421-es SL, egy injekció üzemes 5-ösön.

Gyors ugrás: AKD-690 a Centrumnál.

Sajnos már a Borsod Volán járművein is megjelent a fehér fényezés: a felújításon áteső távolsági járművek tiszta fehérben térnek vissza a korábbi csíkos festés helyett. Az elővárosi kocsik szerencsére továbbra is sárgák.

Ősz végén nyílt meg a Zsolcai kapuban az Auchan áruház, február óta a Borsod Volán LKK-386-os ARC-jével közlekedik az ingyenes járat az áruház és a Centrum között. Az első napokban még kevesen voltak, de aztán beindult a járat.

Két MAN egy kora reggelen, Diósgyőrben.

Szokás szerint idén is volt terelés március 15-én: először a 11-est terelték a Dózsa György u. és a Petőfi tér között az 1-es, 1A-s útvonalára.

 

Majd az 1, 1A-t a 11-es útvonalára, a Szemere-kert felé.

Bodótető felé itt jár a 34-es, visszafelé viszont nem, csak most a terelés miatt.

 

A 12, 14, 14H viszonylatokat is terelték: a belváros felé is a Szeles utcán közlekedtek. Ünnepnap lévén csuklós helyett a szóló is elég volt a 12-esre, konkrétan a 401-es Rába.

HFC-310 a 24-esen a Kassai és Bulcsú utcai megállók között.

A 813-as MAN Martinkertváros (Berzsenyi utca) és Szirma (Babits utca) között. Szirma még mindig nem fog egyhamar egybeépülni Miskolccal.

Még egy SG, a 796-os a Vologda városrésznél.

A 016-os Neó a villanyrendőrnél (Széchenyi-Szemere u. kereszteződés).

A következő helyszín a Népkert: a 030-as Neoplan a 44-esen.

Onnan fél megállónyira a 786-os MAN a Szabadságharc utcán.

Egy szép szombat délelőtt szokatlan módon egész korán felkeltem, majd elindultam fotózni az Avasra (illetve az előző képek közül is néhány ekkor készült). A 824-es MAN a Mednyánszky utcánál a város legsűrűbb viszonylatán.

Az Ingyen Cora új törzsjárműve: AKD-526. Prága váltós kocsi, de már Rába D10-es motor dübörög benne.

A 418-as MAN. Nem rég még csak Ikarus 280-as volt hétvégén a 29-esen, de újabban vegyesen adják ki a járatot és már csak egy-két csuklós van rajta. A csuklós kocsi tényleg sok ide, viszont a szólón tömeg szokott lenni. A megoldás az lehetne, ha a mostani 20 perc helyett 15 percenként járna szólóval.

GTH-781.

 

Egy megállóval feljebb vagyunk: 035 és 043 a Hajós A. utcánál. Felváltva rakom be a képeket a 32-es és a 35-ös buszokról, de senki ne gondolja, hogy a valóságban hangolva vannak. Persze ez az eltérő járatsűrűség miatt nem is lehetséges.

Aznap csak egy csuklós volt a 29-esen: AKD-655.

 

824 és 043 az Ifjúság utcai csomópontnál, amiről úgy hírlik, hogy a közeljövőben át fogják építeni.

A 797-es MAN 32-esként egyenesen halad tovább.

Az IC megy vissza a kilátóhoz.

 

A 418-as és 419-es MAN. A háttérben baloldalt a Fényi Gy. téri megálló látható, ahol csak munkanapokon, csak 12-16 óra között, csak a 35-ös, csak a belváros felé áll meg. Azoknak lett kitalálva, akik lusták kb. száz métert sétálni (aluljárózni) az Ifjúság utcai megállóhoz (jobboldalt az Ifjúság utcai megálló kilátó irányú párja látható).

A 820-as MAN az időszakos megállóból fotózva.

028-at még nem láttuk.

És az oldalt zárjuk egy Ikarussal: AKD-526 újra útban a Cora felé.

Főoldal