Miskolci tömegközlekedési képek a címben említett
időszakból: Ingyenes Auchan járat, március 15-i terelés, avasi képek. Kezdjük a rosszabb minőségű képekkel:
021 érkezik Alsó-Majláthra, mögötte egy bükkszentkereszti MAN, majd a 421-es
SL, egy injekció üzemes 5-ösön. Gyors ugrás: AKD- Sajnos már a Borsod Volán járművein is
megjelent a fehér fényezés: a felújításon áteső távolsági járművek
tiszta fehérben térnek vissza a korábbi csíkos festés helyett. Az
elővárosi kocsik szerencsére továbbra is sárgák. Ősz végén nyílt meg a Zsolcai kapuban az
Auchan áruház, február óta a Borsod Volán LKK-386-os ARC-jével közlekedik az
ingyenes járat az áruház és a Centrum között. Az első napokban még
kevesen voltak, de aztán beindult a járat. Két MAN egy kora reggelen, Diósgyőrben. Szokás szerint idén is volt terelés március 15-én:
először a 11-est terelték a Dózsa György u. és a Petőfi tér között
az 1-es, 1A-s útvonalára. Majd az 1, 1A-t a 11-es útvonalára, a Szemere-kert
felé. Bodótető felé itt jár a 34-es, visszafelé
viszont nem, csak most a terelés miatt. A 12, 14, 14H viszonylatokat is terelték: a
belváros felé is a Szeles utcán közlekedtek. Ünnepnap lévén csuklós helyett a
szóló is elég volt a 12-esre, konkrétan a 401-es Rába. HFC- A 813-as MAN Martinkertváros (Berzsenyi utca) és
Szirma (Babits utca) között. Szirma még mindig nem fog egyhamar egybeépülni
Miskolccal. Még egy SG, a 796-os a Vologda városrésznél. A 016-os Neó a villanyrendőrnél
(Széchenyi-Szemere u. kereszteződés). A következő helyszín a Népkert: a 030-as
Neoplan a 44-esen. Onnan fél megállónyira a 786-os MAN a
Szabadságharc utcán. Egy szép szombat délelőtt szokatlan módon
egész korán felkeltem, majd elindultam fotózni az Avasra (illetve az
előző képek közül is néhány ekkor készült). A 824-es MAN a
Mednyánszky utcánál a város legsűrűbb viszonylatán. Az Ingyen Cora új törzsjárműve: AKD-526.
Prága váltós kocsi, de már Rába D10-es motor dübörög benne. A 418-as MAN. Nem rég még csak Ikarus 280-as volt
hétvégén a 29-esen, de újabban vegyesen adják ki a járatot és már csak
egy-két csuklós van rajta. A csuklós kocsi tényleg sok ide, viszont a szólón
tömeg szokott lenni. A megoldás az lehetne, ha a mostani 20 perc helyett 15
percenként járna szólóval. GTH-781. Egy megállóval feljebb vagyunk: 035 és Aznap csak egy csuklós volt a 29-esen: AKD-655. 824 és 043 az Ifjúság utcai csomópontnál,
amiről úgy hírlik, hogy a közeljövőben át fogják építeni. A 797-es MAN 32-esként egyenesen halad tovább. Az IC megy vissza a kilátóhoz. A 418-as és 419-es MAN. A háttérben baloldalt a
Fényi Gy. téri megálló látható, ahol csak munkanapokon, csak 12-16 óra
között, csak a 35-ös, csak a belváros felé áll meg. Azoknak lett kitalálva,
akik lusták kb. száz métert sétálni (aluljárózni) az Ifjúság utcai megállóhoz
(jobboldalt az Ifjúság utcai megálló kilátó irányú párja látható). A 820-as MAN az időszakos megállóból fotózva. 028-at még nem láttuk. És az oldalt zárjuk egy Ikarussal: AKD-526 újra
útban a Cora felé. |