Az
ősz folyamán finoman szólva sem vittem túlzásba a fényképezést, így ez
az oldal nem lesz valami hosszú, bár ez mostanában sok oldalamról elmondható.
Abban viszont egyedüli, hogy miskolci (MVK-s) busz nem is fog rajta szerepelni. Egy
szombat délelőtt kimentem Sajószentpéterre, hogy kicsit frissítsem a
Borsod Volános mappámat. Kezdésnek IAF-414 az edelényi elágazásnál. Szombat
délelőtt a Miskolc-Kazincbarcika járatok félóránként közlekednek (ezeken
kívül persze még sok más járat is érinti Sajószentpétert), szerencsére egy
Ikarus is közlekedett a vonalon, BPR-184, valószínűleg egy Mercedes
helyett. A
vasútállomásnál három busz is állt: JMN-893 (odébb állt, majd később
lesz róla kép), JMN-948 és BHR-367. Innen Alacska és Varbó felé indulnak buszok. Ha
már a vasútállomásnál járunk. Sajnos újabban az ózdi vonal sem a
kihasználtságáról híres, pedig például Péteren az állomás nincs messze a
központtól. A
teherforgalom viszont még mindig viszonylag meghatározó. JMN-893
az alacskai elágazásnál, útban Alacska felé, kemény egy utassal. JSG- Mivel
Péteren sok történés nem volt, egy ózdi ARC-vel továbbmentem Barcikára, ahol
útfelújítás miatt vagy tíz percet álltunk, így a Városházánál utolért minket
az LKZ-134-es Volvo. Ez a kocsi azóta már elkerült innen, Bódvaszilas felé
jár. Kazincbarcika
környékén viszonylag sok Ikarus 260.32-es található. A képen BHR-312 az
Ifjúmunkás téren, a Barcika-Rudabánya-Szendrő vonalon. A
hétvégi menetrend ellenére még egy 266-os is kint volt: BHR-335 az edelényi
járaton. JOB-700
Tiszaújváros és Kesznyéten felé szokott járni, Barcikán ritkán fordul
elő. BHR-356
és BPR- Egy
Hajdú Volános gép, FLK-058. CCX-868
Újabb
kép a kertvárosi iskolánál, tipikus kisvárosi környezetben. Itt a Vájár utca
és a Bányagépgyár közötti helyközi járat szokott közlekedni, a Itt
is van Tesco járat, ekkor BHR-314 volt rajta. Ingyenes, így nem csoda, hogy a
többi helyi járattal ellentétben még hétvégén is kihasznált volt. Az
áruháztól már nincs messze a vasútállomás, ahová a 3-assal is ki lehet jutni
(FLX-680). GEX-481
és JMN-947 Miskolcon, a Búza téren. Az
ősz folyamán, egy rövid szakaszon rendbe rakták a vágányokat a
Vasgyárban, ezért a 2-es villamosok csak az Újgyőri piacig közlekedtek.
Azt nem fényképeztem, viszont a vágányzár előtt végigfotóztam a befelé
menő szakaszt. A
következő áldozat a 186-os. Bár
ezen a képen nem látszik, de az útátjárókban ekkor már csak zúzalék volt, a
vágányzár alatt ezeket is felújították. A
185-ös a Szinva-hídon, majd a (egykori?) csokoládégyár mögötti útátjáróban,
közlekedésbarát sofőrrel. 197. A
195-ös és a 190-es a hídon/nál. És
ismét a 181-es a Negyedik utcai telep mellett, ahol azóta felépítettek egy
ideiglenes kocsiszínt. |