Egyébként amikor jöttem, körülbelül az
összes ülőhely foglalt volt, de ugye ez iskolaszünetben volt, így
iskolaidőben valószínűleg jó a kihasználtság. Délelőtt láttam
kitömött 1-est is. 537-ről is készült állókép. Az első megálló előtti szűk
résznél. A nap természetesen abban a pillanatban ment el, amikor a busz jött.
Nem baj, így sem lett rossz kép. Vártam még egy buszt, szerencsére ez is 280-as
volt, az ex-Malévos 822. A Megyeházánál szálltam le. Azon kívül, hogy
szinte az összes helyi vonal elhalad itt, sok helyközi busz is erre jár, a
délutáni csúcsban két percenként jött valami. Helyköziben egyértelműen az Ikarus 266-osok a
legkirályabbak (buszfan szemmel, utas szemmel semmiképp sem), a Nógrádnak még
viszonylag sok van belőlük. CCV-657 „volánsárgában”,
kicsit eldeformálódva. Egy perc sem telt el, és jött a következő
gép, a KLN-155-ös Volvo-Alfa Regio. HFF-642. Újabb Volvo-Alfa, KJR-621. Fotós szempontból ezért
jó, hogy egyes időpontokban egyszerre rajzanak ki a különféle úti célú
helyközi buszok. Újra a helyis kocsiké a főszerep: KXM-048. Az egyik helyis, szóló Volvo 7000-est korábban már
láttuk, most itt a másik is, JKM-790. A helyi üzem járművei minden mennyiségben. Jön az autóbuszállomásról 14.35-kor induló
eresztés: először is az egyetlen Nógrádos Ikarus C80-as, HNF-497. BPL-663 mondjuk pont nem a buszállomásról jön. Van egy helyközi Volvo 7000-es is, JKM-656. HWN-533. EVL-465. Újabb 266-os, CCV- KXM-046 és BSN-559. Délután még kimentem a Kemerovó lakótelepre,
olyankor kb. 20 percenként jár oda a 7-7A viszonylat. Ez a kép már visszafelé
készült az 533-as Rábáról a Fáy András körúton. CCV-519 és megint az 533 közvetlenül a Kiskörúti
elágazás nevű megálló után. CCV-520-at ma még nem láttuk, egy kép róla a
Fő téren. És végül: CCV-535 lerobbant a tűzhelygyárnál. |