Na, most már jöjjenek a buszok. Az állomás
előtt van a buszpályaudvar, ahonnan helyi és helyközi járatok is
indulnak. Ezeket a Körös Volán üzemeltet, de persze más Volánok távolsági kocsijai
is megfordulnak itt. Újabb Ikarus termékek. A Körösnél összesen 19 darab MAN SL 223 típusú
busz található. Egy Rába Contact. A látszat ellenére (trilex tárcsa, ráncajtó) ez a
helyis Ikarus 260-as nem olyan régi, 1996-os évjáratú. Érdekessége még a kék
szín, a Körös Volán flottaszíne ugyanis a barna, mint ahogyan az a jobboldalt
lévő Credón is látható. Egy helyközi kivitelű Rába Contact a 7-es
helyi viszonylaton. Egy helyi kivitelű, kijelzős MAN SG
263-as, szintén a 7-esről. A Körös Volán egyetlen, 2007 márciusában
forgalomba állított Volvo 7700A típusú alacsonypadlós busza, amely helyközi
vonalakon közlekedik. A helyközi csuklósok többségét azonban továbbra is
a 280-asok adják. Egy helyis, bolygóajtós Ikarus 260-as: GMY-356. Két helyközi MAN SL 223-as. Egy Ikarus 256-os, DUD-645. Érdekessége, hogy nem
barna színű, hanem fehér. A Volvo közben beállt a felszállóhelyre, majd
elment. Két 260-as az 1-es, 3-as, 14-es viszonylatok
megállójánál. HPK-213 megérkezett. GTZ- Na tehát, az előbbi 263-assal elmentem a
Szabadság térre. Nem volt valami egészséges állapotban a busz, amint
leszálltunk róla, a sofőr vitte is be a műhelybe. Így ez már egy másik 263-as, az ellenkező
irányú megállóban. GOX-111 egy kicsivel arrébb. Egy MAN SL 223-as a Malom tér és a Szabadság tér
között. HLU- Egy Ikarus C80-as, HZE-183. Vissza a Szabadság térre: egy szóló Rába. JNF-303 megérkezett Gerláról. Néhány 20-as járat
nem megy be egészen a buszpályaudvarig, hanem itt van a végállomásuk. Egy C80-as, HSX-202 az ellenkező irányban. DUD-273 is megérkezett Mezőmegyerről és
itt átszerelt 2-esbe, de a buszállomásig még 5-ösként is megy. A 17-es a város leggyakoribb járata, innen indul a
Lencsési lakótelepre. Persze nem mindig fordulnak meg itt, ha a sofőrnek
pihenője van, továbbmegy a Malom térre. |