Győr Tapolcán és Celldömölkön át
(II. rész)

Előző oldal

Pápa állomás a vonatból fotózva.

Bzmot 317. Ötletem sincs, hogy miért volt itt, ugyanis az innen induló két mellékvonalon (Pápa-Tatabánya, Pápa-Csorna) márciusban megszűnt a személyszállítás.

Szombathelyre nemcsak Székesfehérvár-Ajkán át, hanem Győrön át is közlekedik a fővárosból gyorsvonat, a vizek városától értelemszerűen dízelekkel. Egy ilyennel kereszteztünk itt.

 

Győrszemerén is kereszt volt, vártunk vagy 5 percet a szembejövő vonatra. Ezalatt leugrottam két fotóra.

A keresztező személyvonatot M41 2112 hozta.

 

Megérkeztünk Győrbe.

A két Csörgő egymás mellett. Volt hangjuk rendesen.

 

Egy kis vezérlőkocsi parádé: 100-as sorozat (M41-hez),…

 

… és 300-as sorozat (V43-hoz).

1014 007 hamarosan Bécsbe indul egy Euregio vonattal.

Tehervonat halad át a második vágányon.

V43 1338 a vontatási telep csarnoka előtt.

 

A 028-as Szöcske pedig a csarnokban, illetve egy másik, kicsit arrébb.

A győri Mazsola, M28 1007.

 

 

 

 

 

 

 

A telep hátsó része tele volt Szilikkel, Bobókkal, Dácsiákkal és vezérlőkocsikkal.

 

A mozdonyparádé után nézzünk szét a vasútállomás szomszédságában lévő helyközi buszpályaudvaron.

Egy Somló Volános Ikarus EAG.

 

A vasútállomás másik oldalán helyi járatok végállomásoznak. Így vasárnap lévén nem volt valami nagy forgalom, de azért két kocsit csak elkaptam egymás után.

Egy dupla gigantos gyorsvonat.

Az indulásom előtti utolsó pillanatokban még M41 2125 is befutott.

Főoldal