Az egyetlen KT-s trilexes busz, amit láttam. Mögötte CCS- A 302-es Púpos újra. M41 2305. Idáig ő hozta a Szombathely-Pécs
gyorsvonatot, majd csinál egy Kaposvár-Fonyód-Kaposvár (8834-8833)
személyvonatot, és a délutáni, szombathelyi gyorssal megy vissza. Jobbra csak
egy sima V43-as. EVL-670 10-esként a Széchenyi térnél, Kaposvár
központjában. A 12-es a város legsűrűbb viszonylata 15
perces követéssel, gyakorlatilag a város belső, legsűrűbben
lakott részét tárja fel észak-déli irányban. CCK- AAI- KCL- Még egy NABI ugyanott, csak az ellenkező
irányban, majd a Szent Imre utcánál. A Kapos Volánnál van még néhány csuklós, az
egyiket sikerült megörökíteni úgy, ahogy. CCT- Épp a 4-esen
mentem egy kört, amikor a 67-es sz. út megállónál egy ház udvarán megláttam a
6040-es pályaszámú UV pótkocsit. Később visszajöttem és lefotóztam. IGR- Egy helyközi Credo a Füredi u. csomópontban. Bzmot 185 és szerelvénye Fonyód felől érkezik
Kapostüskevár (Kaposvár, Jutai útnál, a Füredi utcai csomóponttól nem messze)
megállóhelyre. A megálló felvételi épületében helyi vasútbarátok
vasúttörténeti kiállítást rendeztek be. Két 280-as a helyi állomáson. Van itt egy gyalogos felüljáró is, melyre a
helyközi buszállomásnál lehet felmenni és átvezet egy főút, a helyi
buszállomás és a vasútállomás vágányai felett. A képen balról-jobbra:
BRS-308, CCS-407 és BRS-326. BRS-326. Egy pillantás a vasútállomásra. A 302-es Púpos ma már sokadszorra, az állomás
Dombóvár felőli végében. Három motorkocsiból és egy vezérlőből
álló IP vonat érkezik Dombóvárról. Az elől lévő Bzmot 419-es leakad
és szólóban megy tovább Gyékényesre. De az itt maradt három kocsis szerelvény sem marad
sokáig, hamarosan visszaindulnak. Személyvonat érkezik a 35-ös vonal (Kaposvár-Siófok)
Felsőmocsolád állomásáról. Kb. háromnegyedórával később még egy érkezik
a 35-ösről, Kisbárapátiból. Köztük egyébként még volt egy Budapest-Gyékényes
gyorsvonat. Végül a Pécs-Szombathely gyorsvonat, melyet idáig
V63 015 húzott, egy Szilt előfogatolva, innen pedig átvette a már látott
2305-ös Csörgő. |