Egy szegedi vegyesvonat (IC+gyors) a
vasútállomáson. A Bzmot 167-ből és két Bzx mellékkocsiból
álló szerelvény nemsokára Szolnok felé indul a 145-ös vonalon. Bzmot 201, ő vitte a 14:45-ös lajosmizsei
vonatot. Én is vele tartottam. A kecskeméti pénztáros
valószínűleg hülyének nézett, hogy a 142-es
vonalon akarok Pestre menni, mivel a 140-esen egy órával rövidebb lett volna
az út. De nekem jó okom volt rá, hogy erre jöjjek,
ugyanis Lajosmizsétől Kőbánya-Kispestig M41-es viszi a vonatokat,
ráadásul vezérlőkocsival. Na meg amúgy is jobban szeretek
mellékvonalakon utazni. Hátul a 2198-as Csörgő szolgáltatta a
vonóerőt (illetve esetünkben a tolóerőt, mivel Budapest felé tolva
közlekednek a szerelvények, az irányítás a vezérlőkocsiból történik). Dabason (ahol a kép készült) összeszedtünk egy
húsz perces késést, mivel Ócsa állomás bejárati jelzőjével volt valami
zűr, és a szembejövő vonat késett. Budapest, Ferenc körút a 2032-es Combinoval. Pont
ezen a napon vették át az uralmat ezek a villamosok a Nagykörúton. Az onnan száműzött ipari csuklósok pedig
olyan vonalakra kerültek, ahol nemrég még UV-k jártak, például a 19-esre vagy
a 49-esre. UV-k már csak a 41-es és 47-es vonalakon járnak,
de amint megnyitják a Fehérvári utat, itt is típuscsere lesz. A 18A-s is itt jár, Tátrákkal. 3880 érkezik a Kanizsai utca felől. Sajnos
nem volt időm, hogy Budafokra vagy Kamaraerdőre kimenjek. UV pótoztam egy kicsit, majd leszálltam a
Hengermalom utcánál. Ugyanis itt van a villamospótlók végállomása. A 18-47V-n
és a 41V-n vegyesen járnak BKV-s és VT-Transmanos buszok. Az utóbbiak között
vannak Pécsről használtan vásároltak is. 3276 és 3885 Budafok felé tart. Kanizsai utca, ideiglenes végállomás. 3281 érkezik, amint beér, már megy is a 3810. Utastér fotó. Közös fotón a 4155-ös Tátrával. Belső fotók. Blaha Lujza tér. És BPI- |