Elérhetőség    Termékek    Árak    Akció    Receptek    Linkcsere    Sikertörténetek    Főoldal

A combok edzése:

Ha vékonyítani szeretnél

Ezeket tilos

bulletGuggolások
bulletTerpesztő gépek a kondi teremben
bulletSúlyzóval végzett guggolások

Ezeket kötelező

bulletTaposógép
bulletFutógép
bulletLépcsőzőgép
bulletEllipszisjáró

1. Fogj meg egy széktámlát, nyújtott karod lazítsd el! Zárt sarokkal állj lábujjhegyre!

Lassan, térdhajlítással ereszd le tested 3 cm-t, majd ugyanígy egyenesedj ki! Közben lélegezz nyugodtan, egyenletesen! Minél lassabban végzed a gyakorlatot, annál erősebben edzed a comb elülső izmát.
Ismételés 10-szer!
 

2. Feküdj hanyatt, lábak csípőszélességű terpeszben!

Húzd fel nyújtott jobb lábad a mell irányába! Lábad fogd át! Könyököd nyújtsd kifelé, és lábad lassan húzd a tested felé! Végezd a gyakorlatot saját tempódban! Próbáld meg a bal sarkad a talajon tartani, miközben a térd legyen laza! Most minimális mozdulattal húzd megemelt lábad még közelebb a testhez és vissza!
Végezd a gyakorlatot mindkét lábbal 50-szer!
 

3. Ülj le egy szék elé!

Hát egyenes, karok oldalt, kéz lazán a talajon.
Talpaddal „fogd” meg a széklábakat, 30–90 cm távolságra legyél tőle! Kerekítsd a hátad úgy, hogy ne érezz nyomást! Nyújtsd ki lábujjaid, és nyomd talpaid a székhez, mintha össze akarnád roppantani a széklábakat! Az erő a comb belső izomzatából ered. Eleinte még húzódást fogsz érezni a vádlidban és a térdben, néhány gyakorlat után már csak a comb belső oldalán.
Ismétlés 30 másodperces pihenőkkel 30-szor. Feladat kitartása 15 másodperc.