hagyom谩nyh疟 magyar katolikusok

SZ虐Z M脕RI脕NAK, MAGYARORSZ脕G KIR脕LYN艕J脡NEK
felaj谩nlott honlapja

"B脥ZZATOK, MERT 脡N LEGY艕ZTEM A VIL脕GOT"

KATOLIKUS-HONLAP F脫RUM BEJELENTKEZ脡S REGISZTR脕CI脫
 
A hozz谩sz贸l谩sok nem a honlap szerkeszt艖j茅nek, hanem az egyes hozz谩sz贸l贸knak a v茅lem茅ny茅t t眉kr枚zik.

(153) Honlap-II.
(8) R贸ma
(13) V茅gid艖 ??
(157) Pius-眉gy
(16) A honlapr贸l
(165) Gondolatok
(278) Honlap
(244) Magyarorsz谩g
(121) Vil谩gegyh谩z
(54) J枚v艖/Rem茅ny
(199) H铆rek
(1) Lelkis茅g
(58) M谩sok helyett
(199) K茅rd茅sek
(34) Hit眉nk
(77) Fatima
(16) Assisi-眉gy
(47) K枚zlem茅nyek
(20) Hallottam...
(66) F贸rumoz谩s
(12) AZ ISTENI IRGALMASS脕G
(88) Evol煤ci贸
(151) Liturgia
(12) Katolikusok tennival贸i
(141) A vil谩g
(9) "Nemcsak keny茅rrel..."
(1) Adok-kapok
(140) ki a hib谩s?
(50) Mag谩n 眉zenetek
(12) T枚rt茅nelem-hamis铆t谩s
(23) 脰r枚meink
(77) V谩rosmisszi贸 '08
(17) Erk枚lcs
(55) Tekint茅ly
(88) V茅lem茅nyek
(9) Kis R贸mai Zsolozsma - "rekl谩m"
(8) Probl茅m谩k
(44) Bibliothecula
(44) Hibajelz茅s
(20) Mi a teend艖?
(28) Vit谩k
(9) Anglik谩n-k茅rd茅s
(2) Al谩铆r谩sgy疟jt茅s vagy fsspx
(1) KATEKIZMUS
(8) Ha a Katolikus...
(7) Klerikalizmus
(27) Reakci贸k
(8) Tudom谩ny 茅s fejl艖d茅s
(20) Mindennapok
(9) Metanoia
(5) Kapcsolatok
(6) Pisti
(5) "B铆zzatok..."
(27) SJM
 
Fatima
 Mindenm, ami a Sz疟zanya autentikus jelen茅seivel kapcsolatos

M茅g nem jelentkezett be, 铆gy nem 铆rhat a f贸rumba


[0] [1] [2] [3]
 Topir adatok | 2010.05.12 11:59 | 37
A provok谩torok sajnos, minden k枚z枚ss茅gbe megpr贸b谩lnak befurakodni. Val贸ban az a helyes elj谩r谩s, hogy azonnal meg kell t艖l眉k szabadulni, 茅s nem sz贸ba谩llni vel眉k.

 Topir adatok | 2010.05.12 10:55 | 36
脫, 茅n nem is hallottam m茅g Sz谩sz P茅terr艖l, 茅s nem gondoltam, hogy provok谩tornak v谩laszoltam, majd m谩skor 贸vatosabb leszek. 脡n teljes m茅rt茅kben hiszek a fatimai csod谩ban, 茅s k铆v谩ncsian v谩rom a harmadik titok k枚r眉li fejlem茅nyeket.

 脡lthes Eszter adatok | 2010.05.12 09:15 | 35
Sz谩sz P茅ter nyilv谩n tudat谩ban volt annak, hogyha 煤j n茅vvel regisztr谩ltatja mag谩t, akkor az automata nem ismeri fel, 茅s 铆rhat a f贸rumra. Ez茅rt 鈥瀔枚sz枚netnyilv谩n铆t谩sa鈥 is 谩ls谩gos, szemtelen, csak煤gy, mint az eg茅sz bejegyz茅se, mellyel csak azt nyilv谩n铆totta ki, hogy semmit nem v谩ltozott a modora, olyan tiszteletlen, nagyk茅p疟, p枚ffeszked艖, minket len茅z艖 maradt, mint volt. (Kicsit meglep, hogy mindezek ellen茅re akadtak, akik v谩laszra m茅ltatt谩k nagyk茅p疟, ezt a f贸rumot 鈥瀐眉ly茅nek鈥 tart贸 k茅rd茅s茅t.) Ez茅rt az abszol煤t katolikus-ellenes magatart谩s miatt nem val贸 ide. 脷gy l谩tszik Sz谩sz P茅ter/Parsifal csak azokkal szemben viselkedik norm谩lisan, akikn茅l szerepl茅si lehet艖s茅get rem茅l, illetve a nagyj谩b贸l vele egykor煤 f茅rfi bar谩taival. Mik枚zben ezzel a f贸rummal a legnagyobb tiszteletlens茅ggel. De van egy m谩sik okom is, ami茅rt 煤jfent kitiltottam err艖l a katolikus f贸rumr贸l: nevezetesen tudom谩somra jutott, hogy olyan csoportosul谩soknak 鈥 nem is egynek 鈥 a szimpatiz谩nsa 鈥 r谩ad谩sul ny铆ltan 鈥, s艖t tagja, melyeknek elveit a katolikus Egyh谩z feje 茅s magyar vezet艖je is t枚bb 铆zben el铆t茅lt, 茅s ami nem egyeztethet艖 枚ssze a katolicizmussal.
Ezzel a Sz谩sz P茅ter/Parsifal t茅m谩t lez谩rtam.

Ami a Fatima t茅m谩t illeti: Az Egyh谩z 煤gy 铆t茅lte meg Fatim谩t 茅s term茅szetesen minden az apostoli id艖k ut谩n t枚rt茅nt 鈥灻紌enetet鈥, hogy b谩r mag谩nkinyilatkoztat谩s, de olyan, amelyr艖l az az Egyh谩z v茅lem茅nye, hogy NAGYON HASZNOS BENNE HINNI, hiszen a jelen茅sek val贸dis谩g谩nak bizony铆t茅kai is nagy nyilv谩noss谩g el艖tt t枚rt茅ntek, teh谩t ezek a jelen茅s-igazol谩sok nem csak a mag谩nszem茅lyek el艖tt t枚rt茅ntek: Napcsoda mintegy 70 ezer ember el艖tt, Portug谩li谩ban megbukik a szabadk艖m疟ves korm谩ny 茅s Salazar katolikus korm谩ny j枚n stb.
Fatima 眉zenete sem mag谩n眉zenet, hanem a p谩p谩nak 茅s a vil谩g minden h铆v艖j茅nek sz贸l. Az hogy a p谩p谩k ezt 茅vtizedek 贸ta ignor谩lj谩k, nos, ez megl谩tszik a vil谩gon, ez r谩nk van puszt铆t贸 hat谩ssal. (Jeanne d鈥橝rc is mag谩n眉zenetben kapta a tennival贸j谩t - amit tennie kellett, az m茅gis egy eg茅sz orsz谩g j枚v艖j茅re volt hat谩ssal, de h谩t 艖r谩 hallgattak az akkori vezet艖k. Laboure Szent Katalin is mag谩n眉zenetet kapott, a Csod谩s茅rem 眉zenete, 铆g茅rete m茅gis a vil谩g 枚sszes h铆v艖j茅nek sz贸l. Ahogy 脷rnapj谩t, J茅zus Szent Sz铆ve 眉nnep茅t is mag谩n眉zenet ut谩n vezette be az Egyh谩z.)

Deh谩t ezt F眉zesi Zsolt m谩r mind j贸l elmagyar谩zta.

 F眉zesi Zsolt adatok | 2010.05.12 01:00 | 34
Nem szok谩som post谩s szerepet v谩llalni, 茅s a j枚v艖ben sem teszem szok谩somm谩, de mert Sz谩sz P茅ter bar谩tom 31. hozz谩sz贸l谩sa azt sugallhatta, hogy esetleg elveti vagy bagateliz谩lja a fatimai esem茅nyt, 茅s mivel (tal谩n 茅ppen ez茅rt) id艖k枚zben megvont谩k hozz谩sz贸l谩si jog谩t, a v谩laszhoz val贸 jog alapj谩n k枚zl枚m a 33. hozz谩sz贸l谩sra 铆rt, s nekem e-mail-ben elk眉ld枚tt reakci贸j谩t:

Ad 1.

A f茅lre茅rt茅sek elker眉l茅se v茅gett k枚zl枚m, hogy nem 谩ll铆tottam, m茅gcsak nem is sugalltam olyat, hogy csoda 茅s j枚vend枚l茅s apostoli kor ut谩ni lehet艖s茅g茅t (k枚zt眉k a mag谩nkiynilatkoztat谩s茅t) tagadom. S艖t nemcsak az elvi lehet艖s茅g茅t vallom, hanem azt is hogy voltak ilyenek.

Ad 2.

J贸 magam egyetlen liturgikusan is be茅p眉lt jelen茅st (铆gy Fatima) nem tagadok, s艖t ezt mintegy pecs茅tnek 茅rzem, mivel a liturgia a mintegy meg茅led艖 szenthagyom谩ny, a katolikus hit fontos forr谩sa.

M茅gcsak nem is c茅loztam arra, hogy az adott jelen茅s nem lenne val贸di, a harmadik titok mibenl茅t茅t 茅s a felaj谩nl谩s megt枚rt茅nt茅t/meg nem t枚rt茅nt茅t nem is boncolgattam m茅g 茅rint艖legesen sem.

Bizonyos f茅lre茅rt茅sek elker眉l茅se v茅gett tettem f枚l tiszt谩z贸 k茅rd茅semet:

A t煤lz谩sok (exzalt谩lt csodav谩r谩s 茅s mag谩nkinyilatkoztat谩s-hajh谩sz谩s) elker眉l茅se v茅gett, amely a nyilv谩nos kinyilatkoztat谩st 茅s a mag谩nkinyilatkoztat谩sokat egy szintre helyezi. Ezzel nem volt c茅lom az, hogy a m谩sik t煤lz谩st, ennek elvi lehet艖s茅g茅nek tagad谩s谩t tegyem ak谩r csak c茅lz谩sk茅pp.

Ezt fontosnak tartottam k枚z枚lni.
Szerkesztve: 2010.05.12 01:02

 F眉zesi Zsolt adatok | 2010.05.11 21:30 | 33
脡lthes Eszternek:
Teh谩t, ha j贸l 茅rtem, egy谩ltal谩n nem biztos, hogy a 3. titok teljesen nyilv谩noss谩gra lett hozva. 脡n kor谩bban azt gondoltam, hogy a 3. titok teljes, csak II. JP 茅rtelmez茅se hib谩s. B谩r egy谩ltal谩n nem lepett meg amikor mag谩ra 茅rtelmezte a j枚vend枚l茅st. Ez nagyon is j贸l illeszkedik a karakter茅hez. Nem hi谩ba sz铆n茅szk茅nt kezdte, 茅s igaz谩b贸l mindig is sz铆n茅sz maradt. Egy ismer艖s枚m kiss茅 rosszm谩j煤an megjegyezte: "II.JP-nak semmi baja nem lenne a r茅gi mis茅vel, legfeljebb az, hogy a kamer谩k nem vehetn茅k k枚zben folyamatosan az arc谩t." 脡s ez, ha kicsit t煤lz谩s is, h疟 k茅pet fest az elhunyt p谩p谩r贸l, aki egy茅bk茅nt szerintem el茅g j贸l kezdte. 脡s most botr谩nyos leszek: Ha Ali Agca akkor meg枚li, II. JP bizonyos 茅rtelemben jobban j谩rt volna. Egy az akkori viszonyokhoz k茅pest konzervat铆v, dogmatikai szempontb贸l akkor m茅g kifejezetten ortodox, v茅rtan煤 p谩pak茅nt halt volna meg. 脥gy hogy t煤l茅lte, fel眉lkerekedett benne a sz铆n茅sz: a vil谩g dics茅ret茅t el艖sz枚r megszokta, majd k铆v谩nta, majd kezdett a sz谩ja 铆ze szerint besz茅lni; ez茅rt m茅g jobban dics茅rt茅k, s 艖 meg ink谩bb meg k铆v谩nt felelni a r贸la kialakult k茅pnek, s ahogy 枚regedett, 煤gy tudt谩k ezt az Egyh谩z ellens茅gei, 谩ls谩gos dics茅retek 枚z枚n茅n kereszt眉l mind jobban kihaszn谩lni. De ez nem el茅g nekik. A p谩pai heterodoxi谩t kanoniz谩lni szeretn茅k: santo subito!
De elt茅rtem a t谩rgyt贸l! Amikor el艖sz枚r olvastam a 3. titkot, nekem a feh茅r ruh谩s ember egy谩ltal谩n nem egy konkr茅t szem茅lyt jelentett, hanem mag谩t a p谩pas谩got, az Egyh谩zat; a f茅lig lerombolt v谩ros az R贸m谩t (茅s a k煤ri谩t), az imbolyg贸 l茅ptek, az meg ugye...

A nyilv谩noss谩gra hozott titok:
"L谩ttunk egy Feh茅rbe 枚lt枚z枚tt P眉sp枚k枚t, valahogy 煤gy, mint amikor szem茅lyek l谩that贸k egy t眉k枚rben, amely el艖tt elhaladnak, 茅s az volt az el艖茅rzet眉nk, hogy 艖 a Szentatya. L谩ttunk t枚bb m谩s p眉sp枚k枚t, papot, szerzeteseket 茅s szerzetesn艖ket, amint meredek hegyre felkapaszkodtak, melynek a cs煤cs谩n egy nagy kereszt volt nyers fat枚rzsekb艖l, mintha k茅reggel bor铆tott paraf谩b贸l lenne. A Szentatya miel艖tt oda茅rt volna, 谩thaladt egy f茅lig lerombolt v谩roson, 茅s f茅lig remeg艖, imbolyg贸 l茅ptekkel, a f谩jdalom 茅s a b谩nat s煤lya alatt, im谩dkozott az 煤tja sor谩n l谩tott holtak lelk茅茅rt. A hegy cs煤cs谩ra feljutva t茅rdre esett a nagy Kereszt t枚v茅ben, ahol egy csapat katona meg枚lte t枚bb fegyverl枚v茅ssel 茅s nyilakkal. Ugyan铆gy egyik a m谩sik ut谩n, meghaltak a p眉sp枚k枚k, papok, szerzetesek 茅s szerzetesn艖k 茅s k眉l枚nf茅le oszt谩lyhoz tartoz贸 茅s helyzet疟 m谩s vil谩gi szem茅lyek, f茅rfiak 茅s n艖k. A kereszt k茅t karja alatt k茅t Angyal 谩llt, mindkett艖 krist谩ly locsol贸kann谩t tartott kez茅ben, amelyekbe 枚sszegy疟jt枚tt茅k a V茅rtan煤k v茅r茅t 茅s meglocsolt谩k vele a lelkeket, amelyek Istenhez k枚zeledtek."

Ezek alapj谩n nem 茅rtem, hogyan vehette mag谩nak II.JP a b谩tors谩got, hogy mag谩t 茅rtse a feh茅r ruh谩s alak alatt. Egy j枚vend枚l茅s egyik r茅sz茅t sz贸r贸l sz贸ra, a m谩sik (nagyobbik) r茅sz茅t hallatlanra veszi. pl. azt, hogy nem egy csapat katona, hanem egy f茅lelmetesen primit铆v b茅rgyilkos pr贸b谩lta meg枚lni, (akinek ut贸lag te谩tr谩lisan megbocs谩tott); vagy azt, hogy a jelen茅sben meghal a "p谩pa", 茅s m茅g igen sokan. stb. stb. stb. Egy茅bk茅nt szerintem ebbe a sorba tartozik a vil谩goss谩g olvas贸 is. II.JP ki sem b铆rta volna, hogy legyen egy olyan n茅pszer疟 谩h铆tat, ami valamik茅ppen ne kapcsol贸dna az 艖 nev茅hez is.

Sz谩sz P茅ternek:
Nem, term茅szetesen sem Fatima, sem a t枚bbi jelen茅s, vagy csoda nem r茅sze a kinyilatkoztat谩snak. De:
1. Ha ezeket k枚vetkezetesen elutas铆tjuk, em枚g枚tt majdnem biztosan k茅t eretneks茅g h煤z贸dik meg: a csoda 茅s j枚vend枚l茅s lehets茅gess茅g茅nek tagad谩sa 茅s a mag谩nkinyilatkoztat谩s lehet艖s茅g茅nek tagad谩sa, amelyet kiss茅 lemaradva mindig k枚vet a kinyilatkoztat谩s lehet艖s茅g茅nek tagad谩sa; m谩rpedig mind a csoda lehets茅gess茅ge, mind a kinyilatkoztat谩s t茅nye dogma, 茅s mint ilyenek r茅szei a kinyilatkoztat谩snak. Aki teh谩t zsigerb艖l elveti Fatim谩t, az (谩ltal谩ban) nem az茅rt eretnek, mert elveti, hanem az茅rt veti el, mert eretnek.
2. Ha a Sz疟zanya valahol megjelenik, akkor ha nincs ellene val贸di 茅rv眉nk (mint pl. Medjugorje eset茅ben), 茅s az Egyh谩z is be茅p铆ti a liturgi谩j谩ba a tisztelet茅t, akkor az elutas铆t谩s mind az Egyh谩z-any谩nkkal, mind M谩ria-any谩nkkal szemben - minimum- tapintatlans谩g, hiszen a Szent Sz疟z nyilv谩n nem az茅rt ad nek眉nk 眉zenetet, hogy mi egyb艖l azt vess眉k ellene, hogy nem r茅sze a nyilv谩nos kinyilatkoztat谩snak. Nem h谩t, de nincs is ellene, s艖t ink谩bb al谩h煤zza azt.
Szerkesztve: 2010.05.11 21:34

 Topir adatok | 2010.05.11 14:49 | 32
脡n 煤gy tudom, hogy a fatimai 眉zenetekben val贸 hit nem felt茅tele a katolikuss谩gnak, azaz mag谩nkinyilatkoztat谩snak min艖s眉l, 茅s nem r茅sze a minden katolikus 谩ltal k枚telez艖, az utols贸 apostol hal谩l谩val lez谩rult kinyilatkoztat谩snak.
Ann谩l kev茅sb茅 茅rthet艖 az a nagy titkol贸z谩s, ami k枚r眉l枚tte van.

 Sz谩sz P茅ter adatok | 2010.05.11 11:40 | 31
El艖sz枚r is k枚sz枚netemet fejezem ki Eszter asszony 茅s a honlap Adminisztr谩tora fel茅, hogy enged茅lyezt茅k a f贸rumba val贸 visszat茅r茅s茅met. T枚rekszem betartani legjobb tud谩som szerint a f贸rum haszn谩lati elveit.

Tisztelettel k茅rdezem az itt disput谩l贸kt贸l az al谩bbi k茅rd茅st:

1. Fatima a nyilv谩nos kinyilatkoztat谩s r茅sze-e, amely az utols贸 apostol hal谩l谩val lez谩rult, s amelyet az Egyh谩z 谩ltal谩nosan (mindig 茅s mindenhol) hirdet, s amelynek legal谩bb bennfoglalt elfogad谩sa felt茅tele a katolikuss谩gnak s 铆gy az 枚r枚k 茅letnek? Avagy Fatima mag谩nkinyilatkoztat谩s, amely nem k枚telezhet a katolikus hit szerint 谩ltal谩nos 茅rv茅nnyel, 茅s bels艖 elfogad谩sa nem felt茅tele a katolikuss谩gnak s 铆gy az 枚r枚k 茅letnek? Az Egyh谩z b谩rmely mag谩nkinyilatkoztat谩sr贸l csak annyit nyilatkoztat ki t茅vedhetetlen眉l, hogy nem 谩ll ellent茅tben a nyilv谩nos kinyilatkoztat谩ssal, a jelens茅g, amely keret茅ben az k枚zl艖d枚tt nem magyar谩zhat贸 meg a jelenlegi emberi ismereteink szerint term茅szetes m贸don, s aki bels艖leg k枚telezve 茅rzi mag谩t Isten ind铆ttat谩s谩ra annak elfogad谩s谩ra, a hite 茅p眉l, azaz a nyilv谩nos kinyilatkoztat谩sra ir谩nyul, azt aktualiz谩lja, t茅rben s id艖ben sz疟kebb form谩ban.

Igen vagy nem v谩laszt v谩rok mindenkit艖l.

A v谩laszokat el艖re is k枚sz枚n枚m.

 Topir adatok | 2010.05.11 05:56 | 30
Ha ez a hekyzet, akkor sem az a megold谩s, hogy l谩zad贸 csapatokat szervezek a Szentatya ellen, mert azt ugyancsak az 枚rd枚g vezeti (itt a fatimai konferencia felh铆v谩s谩ra gondolok), hanem az igazs谩g hirdet茅se 茅s ha kell, - Isten adja, hogy ne kelljen, - a v茅rtan煤s谩g.
Ne gondolja egyetlen katolikus sem, hogy ha a Vatik谩nt megsz谩llta az 枚rd枚g, akkor 艖 megtal谩lhatja a lelki b茅k茅j茅t, nyugodtan 茅p铆tgetheti a kis saj谩t bels艖 vil谩g谩t. Akkor itt az ideje annak a v茅gs艖 harcnak, amir艖l Szent Grignon Lajos is 铆r, hogy a Sz疟zanya szolg谩l贸i az al谩zat 茅s a kicsis茅g fegyver茅vel legy艖zik a s谩t谩nt 茅s csatl贸sait. Mert a s谩t谩n csak ett艖l f茅l, minden m谩s t谩mad谩st j谩tszi k枚nnyeds茅ggel visszaver, mert azokban 艖 az er艖sebb. 脡s itt az ideje, hogy a Sz疟zanya ezen szolg谩l贸i sz铆nre l谩pjenek, elj枚tt az ideje M谩ria Orsz谩g谩nak!
Magyarorsz谩g Kir谩lyn艖je, k枚ny枚r枚gj 茅rett眉nk!

 脡lthes Eszter adatok | 2010.05.10 22:49 | 29
Kedves Topir! Szeretn茅m felh铆vni a figyelm茅t arra, hogy a szabadk艖m疟vesekkel a Vatik谩nnak 茅s a p谩p谩nak vannak remek kapcsolatai. Alevelem v茅g茅n felsorolok err艖l n茅h谩ny adatot. Azt谩n arra is szeretn茅m felh铆vni a figyelm茅t, hogy Fatim谩ban a Sz疟zanya nem azt mondta, hogy "szeress茅k egym谩st az emberek", hanem eg茅szen m谩st, az eml铆tett cikkekben ezt is megtal谩lja. Azt谩n aj谩nlan谩m, hogy olvasson el egy Lucia n艖v茅r 茅letrajzot. Abb贸l megtudhatja, hogy Lucia ap谩ca lett, vagyis nem szaladg谩lhatott a m茅di谩hoz csak 煤gy. 脡ppen Fatima val贸dis谩g谩t bizony铆tja (Medjugorje-vel szemben), hogy a gyerekek nagyon sokat szenvedtek, 茅s az egyetlen 茅letben maradt l谩tnok, ap谩ca lett. Azt hiszem 17 茅vig nem volt szabad Fatim谩r贸l besz茅lnie, de egyetlen sz贸t sem, ez volt a legnagyobb keresztje, amit a helyi p眉sp枚k parancsolt meg neki. Az 艖 z谩rd谩ja m茅g r茅gim贸di z谩rda volt, ahonnan nem futkoshatott riportereket fogadni. A leni egyik cikkben benne van, hogy az茅rt az 50-es 茅vekben m茅g tal谩lkozhatott papokkal, 茅s azoknak eg茅szen m谩sokat mondott, mint amit itt F眉zesi Zsolt id茅zett. Lucia 1907-ben sz眉letett, azaz 2001-ben m谩r 94 茅ves volt, azt hiszem meg is s眉ket眉lt, 茅s nagyon rosszul l谩tott. 脷gy hogy helyesebb tal谩n nem erre a Luci谩ra hivatkozni Fatim谩val 茅s a harmdik titokkal kapcsolatban, hanem a fiatalabbra, aki azt mondta, hogy a Sz疟zanya nagyon szomor煤, hogy a p谩p谩k nem teljes铆tik a k茅r茅s茅t. Lucia azut谩n, hoyg z谩rd谩ba vonult csaknem 20 茅vig fogalma sem volt, hogy mi t枚rt茅nik a vil谩gban, mi t枚rt茅nik Fatim谩ban, hiszen neki tilos volt besz茅lni r贸la, 茅s vissza sem mehetett. Parancs szerint a vil谩gt贸l teljesen elz谩rva 茅lt. Mi茅rt gondolja, hogy az id艖s Luci谩nak sokkal t枚bb ismerete volt a vil谩g 茅s az Egyh谩z foly谩s谩r贸l? Ha m茅g Piro aty谩t is r谩 tudt谩k venni, hogy olvassa az 煤j mis茅t, akkor mit gondol, miket parancsolhattak Luci谩nak, aki n艖 volt, ap谩ca volt, engedelnmes volt, 茅s m谩r nagyon id艖s volt.

A katolikus vall谩s szerint Isten nem az茅rt engedi meg valamely szentnek a megjelen茅s茅t, hogy ban谩lis dolgokat mondjon. Ha a harmadik titok val贸ban CSAK annyi lenne, mint amennyit nyilv谩noss谩gra hoztak, akkor teljesen 茅rthetetlen, hogy mi茅rt nem hozt谩k akkor nyilv谩noss谩gra, amikor ezt a Sz疟zanya megparancsolta, 茅s mi茅rt v谩rtak vele ilyen sok谩ig. II. J谩nos P谩l p谩pa saj谩t mag谩ra 茅rtette a titkot, azaz, az ellene elk枚vetett mer茅nyletre.

Azt谩n arra is szeretn茅m felh铆vni a figyelm茅t, hogy ez a honlap b谩r nem l谩z铆t a p谩pa 茅s a Vatik谩n ellen, de igenis b铆r谩lja 艖ket, 茅s egyre jobban b铆r谩lja. Ez nem l谩z铆t谩s, hanem egyre ink谩bb a h铆v艖 k茅ts茅gbees茅se 茅s ki谩lt谩sa! P茅ld谩ul Mixa p眉sp枚k meneszt茅sekor, ami t枚bb mint 谩rul谩s.

Nem a fatimai konferencia, hanem a p谩pa az, aki a szabadk艖m疟vesek parancsait teljes铆ti, aki azt teszi szolg谩latk茅szen, amit azok k枚vetelnek t艖le. Gondolom, a szombati tett ut谩n megsimogatt谩k a fej茅t, kapott n茅h谩ny j贸 sz贸t, 艖 pedig megk茅rdezte: hogy mi a k枚vetkez艖 teend艖je. Amit tett, az az Egyh谩z szuver茅nit谩s谩nak a felad谩sa! Ez Krisztus Egyh谩z谩nak a nyilt el谩rul谩sa 茅s r谩ad谩sul a vil谩g k枚vetel茅s茅re, amit 艖 szolg谩latk茅szen teljes铆tett! Ezen mi茅rt nem h谩borodik fel? Ez a Vatik谩n az a Vatik谩n, amir艖l a Sz疟zanya La Salette-ben azt mondta, hogy el fogja vesz铆teni a hitet 茅s az Antikrisztus sz茅khelye lesz.

Valaki nagyon okosan azt mondta nekem, hogy Isten az茅rt k眉ldi egym谩s ut谩n a p谩p谩nak ezeket a probl茅m谩kat, hogy szinte kik茅nyszer铆tse v茅gre t艖le 茅s egy煤ttal pr贸b谩ra tegye, hogy a j贸t 茅s ne mindig a rosszat tegye. De ak谩rmi el茅 谩ll铆tja, a p谩pa biztos k茅zzel a rossz megold谩st v谩lasztja. (Linz, most Mixa, evang茅likus istentisztelet, zsinagag贸 stb.)

Egy mai h铆r: Jose Saraiva Martins portug谩l k煤ria-b铆boros a Fatimai harmadik titokkal 茅s a p谩pa holnap kezd艖d艖 Fatima-煤tj谩val kapcsolatban nyilatkozott 茅s a harmadik Fatima titokr贸l ezt mondta sz贸 szerint: "Der Text, den er zusammen mit seinen Mitarbeitern an der Glaubenskongregation vorbereitet hatte, wurde vor zehn Jahren nach der Seligsprechungsmesse mit Johannes Paul II. in Fatima verlesen" azaz magyarul "a sz枚veget (m.m. a harmadik titok sz枚veg茅t) a Hittani Kongreg谩ci贸 munkat谩rsaival egy眉tt 艖 (m. m. a mostani p谩pa) K脡SZ脥TETTE EL艕, 10 茅vvel ezel艖tt a II. J谩nos P谩l p谩p谩val 眉nnepelet boldogg谩avat谩si mis茅n (m. m. Jacinta 茅s Ferenc boldogg谩avat谩s谩n) olavst谩k fel."

Szeretn茅m tudni, hogy mit kellett egy le铆rt autentikus sz枚vegen el艖k茅sz铆teni?

F疟zesi Zsoltnak a fentieken k铆v眉l (m.m. ami Luci谩t 茅s a harmadik titkot illeti):
Ami Bertone b铆borost illeti: r贸la az a h铆r j谩rja, hogy megvadul, ha Fatim谩t kiejtik el艖tte, mert annyira rossz a lelkiismerete a harmadik titok miatt.

Kedves Topir,
Nem lenne sz眉ks茅g semmif茅le konferenci谩ra, 茅s semmilyen "l谩z铆t谩sra a p谩pa ellen", ha R贸ma, a p谩pa, a p眉sp枚k枚k azt tenn茅k, amivel J茅zus megb铆zta 艖ket! Ha a p谩pa v茅grehajtotta volna a Sz疟zany k茅r茅s茅t, 茅s valamelyik艖j眉k felaj谩nlotta volna Oroszorsz谩got 煤gy, ahogy a Sz疟zanya azt k茅rte, 茅s nem m谩sk茅pp 茅s nem a vil谩got! 脡s ilyen honlapokra 茅s f贸rumokra sem lenne sz眉ks茅g, ha a p谩pa 茅s a p眉sp枚k枚k t枚bbs茅ge nem 煤gy t谩ncolna, ahogy a vil谩g 茅s a szabadk艖m疟vesek f眉ty眉lnek!

脡s akkor nek眉nk sem kellene lehajtott fejjel, megsemmis眉lve a sz茅gyent艖l 茅s f谩jdalomt贸l gy艖tr贸dve olyasmit csin谩lnunk, ami NEM LENNE A MI FELADATUNK!

脡n nagyon sz铆vesen abba hagyn谩m ezt az eg茅sz honlapot 茅s j谩rn茅k vas谩rnaponk茅nt a sarki templomba, ha ott a katolikus vall谩st, tant hirdetn茅k 茅s az igaz mis茅t mutatn谩k be! Ha mondjuk, ezt a p谩pa megk枚veteln茅 papjait贸l. 脡s nem hagyn谩 p茅ld谩ul azt sz贸 n茅lk眉l hogy b铆borosai olyanokat nyilatkozzanak, hogy a "k枚teless茅g mor谩lja helyett itt az ideje, hogy a boldogs谩g mor谩lj谩t tan铆tsa az Egyh谩z", ahogy ezt Sch枚nborn b茅csi b铆boros-茅rsek a napokban nyilatkozta. 脡s v茅g n茅lk眉l lehetne folytatni a sort.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1.
Habemus Papam oldal egyik h铆re 2007-b艖l:
www.katolikus-honlap.hu/0701/szabad.htm

Szabadk艖m疟vesek a p谩p谩n谩l
(forr谩s: www.kreuz.net 鈥 2006. december 19.)
XVI. Benedek p谩pa 2006. december 18-谩n, h茅tf艖n kihallgat谩son fogadta a 鈥濨鈥檔ai B鈥檙ith鈥 zsid贸 szabadk艖m疟ves p谩holy k眉ld枚tts茅g茅t. A Szentatya kijelentette, hogy a Szentf枚ld枚n a b茅ke csak a zsid贸k, kereszt茅nyek 茅s mohamed谩nok k枚z枚s er艖fesz铆t茅s茅vel j枚het l茅tre. A zsid贸k 茅s kereszt茅nyek kiemelt feladata, hogy 鈥瀉 vil谩g megszentel艖d茅s茅hez鈥 hozz谩j谩ruljanak. XVI. Benedek p谩pa 鈥瀖egel茅gedetten 茅s h谩l谩san鈥 besz茅lt a kereszt茅ny-zsid贸 dial贸gusnak az utols贸 negyven 茅vben tapasztalhat贸 fejl艖d茅s茅r艖l. A Szentatya a B鈥檔ai B鈥檙ith International sz枚vets茅g k眉ld枚tts茅g茅t艖l a Shalom alechem zsid贸 k枚sz枚nt茅ssel b煤cs煤zott.

(Z谩r贸jelben n茅h谩ny megjegyz茅s e h铆rhez:
1. Olvashat贸 a honlapon XIII. Le贸 p谩p谩nak a szabadk艖m疟vess茅gr艖l kiadott enciklik谩ja;
2. A B鈥檔ai B鈥檙ith nem csak egyszer疟en szabadk艖m疟ves t谩rsas谩g, hanem a zsid贸 szabadk艖m疟vess茅g egyik (ha nem a) legmagasabb szintje.)

xxxxx

2.
Err艖l az esem茅nyr艖l 2006. december茅ben Gergely atya f贸rum谩n folyt eszmecsere. 脥me r茅szletek ebb艖l:

A B'nai Brith, magyarul Sz枚vets茅g Fiai nev疟 szabadk艖m疟ves p谩holy,
ami a katolicizmus kiirt谩s谩n munk谩lkodik."


"A K枚zel-Keleten a b茅ke csak a kereszt茅nyek, zsid贸k 茅s muzulm谩nok p谩rbesz茅d茅n kereszt眉l val贸sulhat meg. Ezt a felh铆v谩st int茅zte XVI. Benedek p谩pa a Szentf枚ld b茅k茅je 茅rdek茅ben, amikor h茅tf艖n d茅lel艖tt kihallgat谩son fogadta a B鈥檔ai B鈥檙ith International sz枚vets茅g tagjait.


A zsid贸 testv茅ri sz枚vets茅get 1843-ban alap铆tott谩k meg az Egyes眉lt 脕llamokban azzal a c茅llal, hogy 谩polja a zsid贸 hagyom谩nyokat 茅s kult煤r谩t 茅s k眉zdj枚n az antiszemitizmus ellen. A New Yorkban alakult sz枚vets茅g k枚zponti sz茅khelye ma Br眉sszelben van 茅s 29 eur贸pai orsz谩gban 5000 szem茅ly tartozik hozz谩.

鈥濧 Szentf枚ld b茅k茅je lehets茅ges, de csak akkor, ha zsid贸k, kereszt茅nyek 茅s muzulm谩nok 艖szint茅n elk枚telezik magukat erre a p谩rbesz茅den 茅s a kiengesztel艖d茅s konkr茅t cselekedetein kereszt眉l. A B鈥檔ai B鈥檙ith International k眉ld枚tts茅gei m谩r kor谩bban is tettek l谩togat谩st a Vatik谩nban鈥 鈥 eml茅keztetett r谩 a Szentatya. A zsid贸k 茅s a kereszt茅nyek arra kaptak megh铆v谩st, hogy k枚z枚sen f谩radozzanak a vil谩g sebeinek begy贸gy铆t谩s谩n.

鈥濰a f茅lre茅rthetetlen眉l p茅ld谩t mutatunk a gy眉m枚lcs枚z艖 egy眉ttm疟k枚d茅sr艖l 鈥 hangs煤lyozta a p谩pa 鈥 az emberi csal谩d sz眉ks茅gleteire v谩laszt ad贸 hangunk meggy艖z艖bben csend眉l fel. Minden hiv艖 ember el艖tt az a nagy kih铆v谩s 谩ll, hogy bizony铆tsa: nem a gy疟l枚let 茅s az er艖szak, hanem a b茅k茅s egy眉ttm疟k枚d茅s nyitja meg az igazs谩goss谩g 茅s a b茅ke j枚v艖j茅nek kapuj谩t, amelyet Isten meg铆g茅rt 茅s nek眉nk ad."

A Szentatya a B鈥檔ai B鈥檙ith International sz枚vets茅g k眉ld枚tts茅g茅t艖l a Shalom alechem zsid贸 k枚sz枚nt茅ssel b煤cs煤zott."

Ez a h铆r tegnap jelent meg a Magyar Kur铆rban. Azt mondj谩tok meg, erre mi sz眉ks茅g volt? A Bnai Brith szabadk艖m疟ves 茅s cionista mozgalom. Tudtommal a szabadk艖m疟vesek az egyh谩z legnagyobb ellens茅gei. minek 艖ket fogadni, gesztusokat gyakorolni, hagyni, hogy bel茅nk t枚r枚lj茅k a l谩bukat?

xxxxxxx

3.
Egy 煤jabb cikk e t茅m谩ban, megtal谩lhat贸 a honlap K脰NVYT脕R III. fi贸kj谩ban:

www.katolikus-honlap.hu/0701/london.htm
Az Egyh谩z v谩ls谩ga tekintettel a szin贸dusra
S.E.Marcel Lefebvre 茅rsek


L茅tezik egy kis f眉zet Hamish Fraser-t艖l, amit 艖 maga 铆rt ezzel a c铆mmel: 鈥濱s catholic-jewish dialogue possible? 鈥 Lehets茅ges dial贸gus a katolikusok 茅s a zsid贸k k枚z枚tt?鈥 脡s amelyet Fraser az Osservatore Romano egy, a katolikusok 茅s a zsid贸k viszony谩r贸l sz贸l贸 cikk茅vel kapcsolatban jelentetett meg. Egy minden elk茅pzel茅st fel眉lm煤l贸 cikkel kapcsolatban! Az ember nem hisz a szem茅nek! Ez a cikk az Osservatore Romano-ban jelent meg, a szerz艖je Willebrands b铆boros, a 鈥濳ereszt茅nyek Egys茅g茅nek Titk谩rs谩ga鈥 茅s a 鈥瀂sid贸 Vall谩ssal Val贸 Kapcsolat Bizotts谩ga鈥 prefektusa. E hivatal alapj谩n 脰n枚k bel谩thatj谩k, milyen nagy horderej疟 egy Willebrands b铆boros 谩ltal 铆rt cikk. Abban a teremben, ahol a p谩pa Willebrands b铆borosnak e cikk茅rt, amely nyilv谩nval贸an egy k茅t茅ves munka eredm茅nye volt, gratul谩lt jelen volt a New York-i k眉ld枚tts茅g, amelyik nem t枚bb 茅s nem keveseb

 Topir adatok | 2010.05.10 08:41 | 28
A fatimai konferenci谩z谩snak egyetlen c茅lja van:l谩z铆t谩s R贸ma, l谩z铆t谩s a Szentatya ellen. Mennyire k眉l枚nb枚zik ez a hozz谩谩ll谩s Lucia n艖v茅r hozz谩谩ll谩s谩t贸l! Lucia n艖v茅r nem a sajt贸hoz rohang谩lt, amikor t枚bbsz枚ri felsz贸l铆t谩sa ellen茅re sem teljes铆tett茅k a p谩p谩k a Sz疟zanya k茅r茅s茅t, hanem csendben, - gondolom rengeteget im谩dkozva - v谩rt, az isteni gondvisel茅sre b铆zva Istent艖l kapott feladat谩t. Lucia n艖v茅r nem mutogatta mag谩t a m茅di谩ban, nem lett k枚zszerepl艖, pedig nagy szt谩r lehetett volna.

 Jagiello adatok | 2010.05.09 21:31 | 27
A R脫MA 谩ltal nyilv谩noss谩gra hozott harmadik fatimai titkot itt lehet olvasni.

http://www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/documents/rc_con_cfaith_doc_20000626_message-fatima_en.html

Nos, ha ez igaz, akkor mire van ez az eg茅sz fatimai konferenci谩z谩s?

 Jagiello adatok | 2010.05.09 20:30 | 26
M脡G k茅t megjegyz茅s. Az els艖: F眉zesi Zsolt 眉zenet茅re. Amit 铆r, az a Wikip茅di谩n sz茅pen ki van fejtve (angolul: The Three Secrets of Fatima). A m谩sodik: idem谩solok k茅t bekezd茅st abb贸l a sz枚vegb艖l, ami az Wikip茅di谩n van a Marto testv茅rekr艖l. Az els艖 bekezd茅s utols贸 mondat谩ban 茅rdemes odafigyelni arra a kit茅telre, hogy a h谩rom kisgyerek a sz贸rakoz谩st a b疟n forr谩s谩nak tekintette. A hitetlen vagy t谩j茅kozatlan olvas贸 azt h谩mozza ki a teljes sz枚vegb艖l, hogy ezek a gyerekek vall谩si 艖r眉let 谩ldozatai lettek, akik hal谩lra sanyargatt谩k magukat, 茅s elvitte 艖ket a spanyoln谩tha. 脡s persze a v茅g茅n, a: [citation needed]. Ez jellegzetes modernista elj谩r谩s, amikor a koncepci贸 m谩r megvan, 茅s a mondanival贸hoz majd k茅s艖bb kikeress眉k a megfelel艖 hivatkoz谩st.

................

According to L煤cia's memoirs, Francisco had a placid disposition, was somewhat musically inclined, and liked to be by himself to think. Jacinta was affectionate if a bit spoiled, and emotionally labile. She had a sweet singing voice and a gift for dancing. All three children gave up music and dancing after the visions began, believing that these and other recreational activities led to occasions of sin.

Following their experiences, their fundamental personalities remained the same. Francisco preferred to pray alone, as he said "to console Jesus for the sins of the world". Jacinta was deeply affected by a terrifying vision of Hell reportedly shown to the children at the third apparition. She became deeply convinced of the need to save sinners through penance and sacrifice as the Virgin had reportedly instructed the children to do. All three children, but particularly Francisco and Jacinta, practiced stringent self-mortifications to this end.[citation needed]

 Jagiello adatok | 2010.05.09 20:10 | 25
1. 脡N sem 茅rtek sok mindent. Csak jegyezgetek... P茅ld谩ul Fatima olyannyira nem fontos itt Magyarorsz谩gon az Egyh谩z sz谩m谩ra, hogy egyik p眉sp枚k眉nk meg se eml铆tette nemr茅gen megjelent "egyh谩zt枚rt茅netnek" sz谩nt k枚nyvecsk茅j茅ben.

2. Bertone b铆boros mi茅rt a TV-ben mutogatja Lucia n艖v茅r level茅t (egy谩ltal谩n: elhozhatta a Vatik谩ni Lev茅lt谩rb贸l?), 茅s mi茅rt nem maga 铆rja meg a eml茅kez茅seit, mi茅rt egy 煤js谩g铆r贸ra b铆zza? 脡s mi茅rt nem hozza le valamelyik ebben illet茅kes Vatik谩ni org谩num azt a levelet, vagy valamelyik fatimai alap铆tv谩ny? Persze ezek csak buta k茅rd茅sek, amelyek r茅szben a r茅szletek nemismeret茅b艖l fakadnak.

3. Biztos, hogy z疟r van a harmadik titok k枚r眉l, ahogy azt a konferencia honlapja is mutatja: nincs nyilv谩noss谩gra hozva, vagy nem az eg茅sz sz枚veg, vagy valami m谩s. 脡rdemes megn茅zni az angol nyelv疟 Wikip茅di谩t, mit 茅s hogyan 铆r Fatim谩r贸l. Aki tud a sorok k枚zt olvasni, annak nagyon tanuls谩gos.

 Topir adatok | 2010.05.09 19:10 | 24
Nem vagyok nagy Fatima-szak茅rt艖, jav铆tson ki, aki jobban tudja, de 煤gy r茅mlik, mintha lett volna olyan 眉zenet is, hogy a v茅gs艖 id艖ben a Szentaty谩val kell tartani. Akkor meg mi ez a pet铆ci贸?

 Topir adatok | 2010.05.09 19:05 | 23
Megn茅ztem a http://www.fatima.org/ honlapot. Szinte teljesen ennek a r贸mai konferenci谩nak 茅s az 谩ll铆t贸lagosan fel nem t谩rt harmadik titoknak van szentelve. Mi 茅s mi茅rt olyan fontos, hogy a Szentaty谩hoz beny煤jtand贸 pet铆ci贸ra gy疟jtsenek al谩铆r谩st? Nem el茅g annyi, hogy t茅rjenek meg az emberek, tartsanak b疟nb谩natot 茅s szeress茅k egym谩st? Mi lehet enn茅l fontosabb, ami az emberekre tartozik? S谩t谩ni dolognak 茅s a Szentatya elleni szervezked茅snek tartom ezt a kutakod谩st a titkok k枚r眉l.

 F眉zesi Zsolt adatok | 2010.05.09 15:20 | 22
脡n most m谩r nem 茅rtek semmit. Akkor nyilv谩noss谩gra lett hozva a 3. titok vagy sem.

V枚.:
A harmadik titok a Szentaty谩val kapcsolatos: 鈥炩谩ttunk egy feh茅rbe 枚lt枚z枚tt p眉sp枚k枚t 鈥 铆rta L煤cia n艖v茅r 鈥 'akir艖l 煤gy 茅rezt眉k, hogy 艖 a Szentatya鈥 ment botladoz贸 l茅ptekkel, f枚l茅rve a hegy tetej茅re, t茅rdre borult a nagy kereszt l谩b谩n谩l, 茅s egy csoport katona l艖fegyverekkel 茅s ny铆llal t眉zelve r谩, meg枚lte 艖t".


Az 眉gy a publik谩l谩ssal azonban nem jut nyugv贸pontra. Vannak, akik azt 谩ll铆tj谩k, hogy a Vatik谩n nem hozta nyilv谩noss谩gra a titok teljes sz枚veg茅t, illetve hogy az k茅t v谩ltozatban lett volna meg铆rva, amelyek k眉l枚nb枚znek egym谩st贸l. Vagy hogy van egy negyedik titok is, ami az egyh谩z vezet茅s茅nek hitehagy谩s谩t j枚vend枚ln茅 meg.



Elgondol谩suk al谩t谩maszt谩s谩ra a titok sz枚vege t枚rt茅net茅nek egyes bizonytalan pontjait, bizonyos 茅rintett szerepl艖k ellentmond贸nak t疟n艖 visszaeml茅kez茅seit haszn谩lj谩k fel.

A szaporod贸 kiadv谩nyokra v谩laszul Tarcisio Bertone b铆boros az id茅n 茅v elej茅n egy olasz telev铆zi贸s m疟sor 茅l艖 ad谩s谩ban mutatta meg a L煤cia n艖v茅r 谩ltal 铆rott eredeti sz枚veget. A jelen茅sek 90. 茅vfordul贸ja alkalm谩b贸l pedig k枚nyvben jelentette meg a visszaeml茅kez茅seit a L煤cia n艖v茅rrel 2000-ben, 2001-ben, illetve 2003-ban folytatott besz茅lget茅seir艖l: 鈥濴'ultima veggente di Fatima. I miei colloqui con suor Lucia" (Az utols贸 fatimai l谩tnok. Besz茅lget茅seim L煤cia n艖v茅rrel).


A k枚tet tulajdonk茅ppen Giuseppe De Carli olasz vatikanista interj煤ja a b铆borossal, amely tartalmazza a harmadik titok sz枚veg茅t is, valamint a vonatkoz贸 esem茅nyek kronol贸gi谩j谩t. 脡s 鈥 p茅lda n茅lk眉li m贸don - XVI. Benedek el艖szav谩t Persze m疟faj谩t tekintve egy a p谩pa 谩ltal 谩llamtitk谩r谩hoz 铆rott lev茅lr艖l van sz贸, amiben 眉dv枚zli ez ut贸bbi sz谩nd茅k谩t, hogy megjelenteti visszaeml茅kez茅seit a t茅m谩ban. Mindenesetre jelzi, milyen fontoss谩got tulajdon铆t a Szentatya 茅s els艖 sz谩m煤 munkat谩rsa a fatimai titok helyes 茅rtelmez茅s茅nek 茅s a vonatkoz贸 k茅ts茅gek eloszlat谩s谩nak.


A k枚nyvben Bertone b铆boros k枚zvetlen眉l is reag谩l az egyik 鈥瀗egyedik titok elm茅letet" terjeszt艖 k枚nyvre, 茅s el茅g kem茅ny szavakkal 铆t茅li el mag谩t az elm茅letet. Felh铆vja egyben a figyelmet, hogy L煤cia n艖v茅r rengeteget 铆rt 茅lete sor谩n, val贸j谩ban t枚bbsz枚r le铆rta a jelen茅sekkel kapcsolatos 茅rz茅seit is. Amikor pedig a b铆boros megmutatta neki a Vatik谩nban 艖rz枚tt, a harmadik titkot tartalmaz贸 level茅t, azt L煤cia n艖v茅r mag谩茅nak ismerte el, majd nyilv谩noss谩gra hozatal谩t k枚vet艖en is kijelentette, hogy az tartalmaz mindent, 茅s m谩s titok nem volt.

 g谩bor adatok | 2010.05.09 01:07 | 21
A freemasonrywatch-on - hogy visszat茅rj眉nk a topik t茅m谩j谩hoz - Fatim谩val kapcsolatban is nagyon j贸 铆r谩sokat tal谩lni:
l谩sd a google-ban:

fatima site:http://www.freemasonrywatch.org/

 g谩bor adatok | 2010.05.09 00:46 | 20
Kedves Topir!

Nem 茅rtem mag谩t.
El is olvasta az ezeken a linkeken tal谩lhat贸 铆r谩sokat? Ezek ugyanis k艖kem茅ny szabadk艖m疟ves-ELLENES 铆r谩sok, melyek k枚z眉l a freemasonry watch az egyik legjobb 茅s legkem茅nyebb. Pl. szemmel tartja szinte az 枚sszes ismert szabadk艖m疟vest, 茅s leleplez艖 cikkeket tesz k枚zz茅 r贸luk: gyilkoss谩gokat, gyermekmoleszt谩l谩sokat (茅s eltusol谩sukat), stb. Ezzel igencsak k茅tlem, hogy b谩rki is a szabadk艖m疟vess茅get p谩rtoln谩.

John Salza eg茅sz honlapja a szabadk艖m疟ves eszm茅k ellen 茅rvel, s emellett a t枚bbi 铆r谩s谩ban egyt艖l-egyig az茅rt ismerteti a szabadk艖m疟vess茅get, hogy a vesz茅lyess茅g茅re h铆vja fel a figyelmet, s v茅dje t艖l眉k a katolikusokat: ne l茅pjenek be, ne bar谩tkozzanak vel眉k, ne higgyenek nekik, a papok ne 谩ldoztass谩k meg 艖ket, stb.
Szerintem m谩r el kellene felejteni ezt a Salza-t茅m谩t...

 Topir adatok | 2010.05.08 22:10 | 19
Aj谩nlom megn茅zni John Salza honlapj谩nak az "Other Religions" rovatban tal谩lhat贸 szabadk艖m疟ves linkjeit. 5 db van ebb艖l, a t枚bbi "felekezet" el van int茅zve r枚viden. F艖leg a http://www.freemasonrywatch.org/ link 茅rdekes. Ezek ut谩n sz谩momra m谩r nem k茅rd茅ses, hogy John Salza kiknek az embere.

 Topir adatok | 2010.05.08 21:37 | 18
Nekem vannak m茅g egy茅b 茅szrev茅teleim is.
1.Term茅szetesen ak谩rhonn茅t lehet 茅rkezni a katolikus Egyh谩zba, ld. csak a legnagyobbak k枚z眉l Szent P谩lt, de az nekem gyan煤s, ha az illet艖 majdnem annyi energi谩t ford铆t a kor谩bbi t茅ved茅seinek az ismertet茅s茅re, mint az evang茅liumra. M谩sik p茅lda: Montforti Szent Grignon Lajos 茅lete a janzenista eretnekek elleni harcban telt el, de nem az 艖 t茅vtan铆t谩saikat ismertette a pr茅dik谩ci贸i sor谩n, hanem az igaz katolikus tan铆t谩st. 脷ld枚zt茅k is 茅rte a janzenist谩k. 脷ld枚zik-e John Salz谩t a szabadk艖m疟vesek?
2. Ezen honlapon c铆mlapj谩n sehol sem l谩tom 脡lthes Eszter k枚nyveit rekl谩mozni, s艖t, a fot贸it sem, de Salza ugyancsak rekl谩mozza mag谩t. Vagy ezt k枚nyvelj眉k el 煤gy, mint amerikai szok谩st? Vagy lehet, hogy kialakult m谩r a trad铆ci贸 biznisz is? (脫, bocs谩nat, ez lehet, hogy m谩r 铆t茅lkez茅s.)
3. Igaza van Jagiell贸nak abban, hogy nem 茅ppen a kereszt茅nyi al谩zat jele az, ahogyan er艖szakosan k枚vetel艖znek a P谩p谩t贸l.



  MAGYARORSZ脕G KIR脕LYN艕JE, K脰NY脰R脰GJ 脡RETT脺NK!