| Működési
elv |
kétütemű
Otto-motor |
| Dugattyúlöket |
44
mm |
| Kenés |
keverékkenés
1:50 (bejáratásnál 1:33) |
| Hűtés |
menetszél
által |
| Gyújtógyertya |
ZM
14-260 |
| Elektródatávolság |
0,4
mm |
| Tűzhelyzet |
4.
rovátka
felülről |
| Légszűrő |
nedves
légszűrő |
| Tengelykapcsoló |
többtárcsás
olajfürdős tengelykapcsoló tányér rugóval |
| Kapcsolómű
kivitele |
mechanikus
ékkapcsoló |
| Hajtólánc |
egyszeres
görgőslánc |
| Abroncsok
levegőnyomása |
elöl/hátul
szólóban 1,25/1,8 bar elöl/hátul utassal 1,25/2,5 bar |
| Rugózat elől hátul |
teleszkópvilla hosszúhimba rugós lábakkal |
| Csillapítás elől hátul |
anélkül, de hidraulikus útkorlátozással hidraulikus |
| Rugóút elől hátul |
130 mm 85 mm |
| Tüzelőanyagtartály |
8,7
l (ebből
0,8 l tartalék) |
| Megengedett
összsúly |
260
kg |
| Üressúly |
78,5
kg |
| Csomagtartó
terhelhetősége |
10
kg |
| Ülőhelyek
száma |
2 |
| Legkisebb
fordulókörátmérő |
3,25
m |
| Legnagyobb
teljesítmény |
2,72
kW (3,7
LE) 5500 ford/percnél |
| Legnagyobb
forgatónyomaték |
5,0
Nm 4800
ford/percnél |
| Hengerfurat |
38
mm |
| Kompresszióviszony |
9,5:1 |
| Gyújtási
időpont |
1,8
mm felső
holtpont előtt |
| Sebességfokozatok száma | 4 |
| Legnagyobb megengedett sebesség | 60 km/óra |
| Végsebesség |
80
km/óra
fölött |
| Országúti tüzelőanyagfogyasztás | 2,4-2,6 l/100 km |
| Abroncsozás
elől-hátul |
2,75-16
R |
| Gyártási év | 1990 |
| Gyártó ország |
Németország |
| Olaj | SAE 80 hajtóműolaj |
| Olajcsere a hajtóműben |
7-8.000 km |
| Légszűrő
tisztítás |
7-8.000
km |
| Kipufogót
kitakarítani |
5.000
km |
| Láncot
bezsírozni vagy beolajozni |
5.000
km |
| Kerék
és kormánycsapágyakat, fékszerkezetet és sebességmérőhajtást megkenni |
5.000
km |
| Bowden-huzalokat és sebességmérőtengelyt megolajozni, forgófogantyút megkenni | 7-8.000 km |
| Stílus |
Supersport |
| Gyártó
ország |
Japán |
| Gyártási
év |
1996 |
| Lökettérfogat |
399
cm3 |
| Teljesítmény |
48
kW/65 LE
12.500 1/min |
| Forgatónyomaték |
42
nm 10.500
1/min |
| Építési
mód |
soros |
| Hengerszám |
4 |
| Működés |
négyütemű
Otto-motor |
| Gázvezérlés |
DOHC |
| Hengerenkénti
szelepszám |
4 |
| Karburátorok
száma |
4
Mikuni |
| Torokátmérő |
32
mm |
| Gyújtás |
tekercs |
| Akkumulátor |
12V,
9 Ah |
| Indítás |
elektronikus |
| Sebességek
száma |
6 |
| Hátsókerék
hajtás |
lánc |
| Váz
építési módja |
hídváz |
| Váz
anyaga |
alumínium |
| Tengelytáv |
1385
mm |
| Fékek
elől/hátul |
dupla
tárcsa/tárcsa |
| Gumiabroncs
elől |
120/60
R17 |
| Gumiabroncs
hátul |
160/60
R17 |
| Gumiabroncsok
légnyomása |
elől/hátul
1 személy 2/2.25 bar elől/hátul 2 személy 2/2.5 bar |
| Üressúly |
160
kg |
| Összsúly |
kb
180 kg |
| Megengedett
legnagyobb össztömeg |
350
kg |
| Szállítható
személyek száma |
2 |
| Tank/tartalék |
17
l/kb 4 l |
| Fogyasztás
95-ös benzinnel |
városi
4,5-5 l országúti 110 körül 3-3,5 l |
| Benzintípus | 95 |
| Gyorsulás
0-100 km/órára |
kb
4,5 mp |
| Végsebesség |
205
km/h
12.500 1/min |
| Motor
olaj |
20W-40
ásványi |
| Alapjárat |
1.300
1/min |
| Olajcsere | 6.000 km |
| Gyertyacsere | 20.000 km |
| Levegő szűrő csere | 20.000 km |
| Lánckenés | 300 km |
| Láncszett csere | 10-30.000 km |
| Bowdenek, gázkar kenése | évente |
| Gumiabroncsok cseréje | 10-30.000 km |