SaveBitmap(integer,integer,integer,integer,string) Method

A megadott, téglalap alakú grafikus képernyőrészletet tárolja el a megadott fájlban, bitkép formátumban.

Namespace: Graph
procedure SaveBitmap(const X1, Y1, X2, Y2: integer; FileName: string);

Parameters

X1
Type: integer

A téglalap bal felső sarkának X koordinátája.

Y1
Type: integer

A téglalap bal felső sarkának Y koordinátája.

X2
Type: integer

A téglalap jobb alsó sarkának X koordinátája.

Y2
Type: integer

A téglalap jobb alsó sarkának Y koordinátája.

FileName
Type: string

A tároláshoz használt *.bmp fájl neve. Ha nem ad meg semmit (FileName = '' ), akkor a program egy mentés ablakot dob fel, ahol bekéri a fájlnevet.

A SaveBitmap kis képek esetén (~100x100) gyors, nagyobbak esetén viszont lassú. Egymás után ismételt hívásokban, főleg nagy téglalapok mellett lehetőleg ne használja.

Ha üres fájlnév mellett a felugró ablakot bezárja, vagy a Mégse gombot nyomja meg, akkor az eljárás nem csinál semmit.

Reference