|
|
|
|
|
|
Lada 2151 |
|
|
|
|
Divatos
külsővel és régi technikával, de mindenképp olcsón kerülhetne a piacra a Lada
2151. Ám amilyen lassan a Lada malmai őrölnek, ki tudja mi lesz a nagy reményű koncepcióból. |
|
|
|
|
|
|
|
|
A modern külsejű a 2151-es, a 2105-ös Lada padlóvázára és hajtásláncára épül, és megkapta a Niva 1,7 literes hengerenkénti befecskendezővel szerelt motorját.
A felfüggesztést is megváltoztatták, előre McPherson rendszerű, független kerékfelfüggesztés került, míg hátul megmaradt a merev hátsóhíd.
A Lada időnként meglepően újszerű tanulmányautókkal kápráztatja el a nagyközönséget és a konkurenciát, melyekből vagy nem lesz semmi, vagy mire piacra kerülnek, már rég kimentek a divatból.
A Lada 2110-es prototípusait is közel 10 éven keresztült hordozták szalonról szalonra, mire az első szériaautók legördültek a togliatti gyár futószalagjáról, persze addigra már rég elavult megoldásokkal és gyatra minőséggel.
A Fiat Stilo karosszériás és Ford Fusion orrú, alsó középkategóriás méretű személyautó alatt régi technika dolgozik. Az 1,7 literes benzinmotort elöl hosszában építik be és a hátsó kerekeket hajtja. A Nivát is hűségesen szolgáló motor teljesítménye 85 lóerő, ami csak erős marketinggel nevezhető flottnak.
Sajnos a 2151-es gyártását legkorábban 2007-2008-ra időzítik, amikorra már ki tudja, milyen formát mutat a ma még modern autó.