Lada 2151

 

 

 

Divatos külsővel és régi technikával, de mindenképp olcsón kerülhetne a piacra a Lada 2151. Ám amilyen lassan a Lada malmai őrölnek, ki tudja mi lesz a nagy reményű koncepcióból.

 

 

 

 

 

 

 

A modern külsejű a 2151-es, a 2105-ös Lada padlóvázára és hajtásláncára épül, és megkapta a Niva 1,7 literes hengerenkénti befecskendezővel szerelt motorját.

A felfüggesztést is megváltoztatták, előre McPherson rendszerű, független kerékfelfüggesztés került, míg hátul megmaradt a merev hátsóhíd.

A Lada időnként meglepően újszerű tanulmányautókkal kápráztatja el a nagyközönséget és a konkurenciát, melyekből vagy nem lesz semmi, vagy mire piacra kerülnek, már rég kimentek a divatból.

 

A Lada 2110-es prototípusait is közel 10 éven keresztült hordozták szalonról szalonra, mire az első szériaautók legördültek a togliatti gyár futószalagjáról, persze addigra már rég elavult megoldásokkal és gyatra minőséggel.

 

 A Fiat Stilo karosszériás és Ford Fusion orrú, alsó középkategóriás méretű személyautó alatt régi technika dolgozik. Az 1,7 literes benzinmotort elöl hosszában építik be és a hátsó kerekeket hajtja. A Nivát is hűségesen szolgáló motor teljesítménye 85 lóerő, ami csak erős marketinggel nevezhető flottnak.

 

Sajnos a 2151-es gyártását legkorábban 2007-2008-ra időzítik, amikorra már ki tudja, milyen formát mutat a ma még modern autó.

 

[műszaki adatok]

 

[ugrás a képtárba]