Autó Típusa VAZ 2106
Karosszéria Típusa  VAZ 2106
Ajtók száma 4 a
Hosszúság 4116 mm
Szélesség 1611 mm
Magasság 1388 mm
Tengelytávolság 2424 mm
Nyomtáv elöl 1365 mm
Nyomtáv hátul 1321 mm
Szabad magasság 170 mm
Menetkész tömeg 1030 kg
Megengedett legnagyobb össztömeg 1430 kg
Felfüggesztés elöl Független, alsó és felső keresztlengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, hidraulikus lengéscsillapítással és torziós keresztstabilizátorral.
Felfüggesztés hátul Merev híd tekercsrugókkal, teleszkópos lengéscsillapítással, 4 hosszanti lengőkarral, Panhard keresztlengőkarral.
Kormánymű Globoidcsigás kormánymű. Fordulási kör: 11,8 méter
Üzemanyagtartály 39 l
Leírás 4 ajtós, önhordó acélkarosszéria.
Motor Típusa VAZ 2106
Hengerek száma 4
Szelepek száma 8
A hengerfurat átmérője 79 mm
A dugattyú lökethossza 80 mm
Hengerűrtartalom 392,1 cm3
Motor űrtartalma 1568,5 cm3
Hengerfej típusa VAZ 21011
Égéstér űrtartalma 50,1 cm3
Sűrítési viszony 1:8,8
Szeleptányér átmérője Szívó: 37 mm
Kipufogó: 31,5 mm
Szelepmozgás (a szelephézag beleszámítása nélkül) Szívó: 9,728 mm
Kipufogó: 9,728 mm
Szelepek nyitása, zárása (0,3 mm-es ellenőrző hézag esetén a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között) Szívó: nyit 12o felső holtpont előtt
zár 40o alsó holtpont után
Kipufogó: nyit 42o alsó holtpont előtt
zár 10o felső holtpont után
Hézag a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között Hidegen: (18o C- 20o C) 0,14-0,16 mm
Melegen: (80o C- 95o C) 0,18-0,20 mm
Porlasztó Kétkamrás Weber-32 DSZR
Gyújtási sorrend 1 - 3 - 4 - 2
Előgyújtás (a felső holtpont előtt) 3 - 5o
Gyertyák hőértéke 220 - 240o C
Önindító teljesítménye 1,3 KW
Generátor maximális teljesítménye (váltakozó áramú) 770 W
Olajnyomás (a motor hűtőrendszerében 85o C hőmérsékletű hűtőfolyadéknál) 3,5 - 4,5 kp/cm2 3,43 - 4,41 bar
Legkisebb üresjárati fordulatszám 750 - 800 1/min
Legnagyobb forgatónyomaték 12,5 MKp / 122,6 Nm (3400 1/min)
Legnagyobb teljesítmény 57 KW  / 78 Le (5600 1/min)
Leírás 4 hengeres, vízhűtéses, soros Otto-motor elöl hosszában elhelyezve. Öt helyen csapágyazott főtengely. OHC-vezérlés, lánccal hajtva. Weber típusú kéttorkú karburátorral. Hagyományos megszakítóval szerelt mechanikus gyújtás, vákuumos előgyújtásszabályzóval.
Erőátvitel Tengelykapcsoló 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű
A sebességváltó, és áttételi arányai 4 fokozatú mechanikus

I. fokozat

3,242

II. fokozat

1,989

III. fokozat

1,289

IV. fokozat

1,000

Hátrameneti fokozat

3,340
A differenciálmű áttétele 4,1 v. 3,9
Hajtott kerék hátsó
Fékrendszer Elöl tárcsafék, szervorásegítéssel
Hátul szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval, szervorásegítéssel
Fékút (80km/h-ás sebességről) 35 méter
Legnagyobb sebesség 155 km/h
Gyorsulás (0-100 km/h) 16 s