Autó Típusa: | VAZ 21213 NIVA 4x4 | |||
Karosszéria | Típusa: | VAZ 21213 | ||
Ajtók száma: | 3 a | |||
Hosszúság: | 3720 mm | |||
Szélesség: | 1680 mm | |||
Magasság: | 1640 mm | |||
Tengelytávolság: | 2200 mm | |||
Nyomtáv elöl: | 1430 mm | |||
Nyomtáv hátul: | 1400 mm | |||
Szabad magasság: | 220 mm | |||
Menetkész tömeg: | 1240 kg | |||
Max. tömeg: | 1640 kg | |||
Csomagtartó: (alap/lehajtott hátsó üléssel) | 263/982 liter | |||
Felfüggesztés elöl: | Független, alsó és felső keresztlengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, hidraulikus lengéscsillapítással és torziós keresztstabilizátorral. | |||
Felfüggesztés hátul: | Merev híd tekercsrugókkal, teleszkópos lengéscsillapítással, 4 hosszanti lengőkarral, Panhard keresztlengőkarral. | |||
Kormánymű: | Globoidcsigás kormánymű. | |||
Üzemanyagtartály: | 43 l | |||
Leírás: | 3 ajtós, önhordó acélkarosszéria. | |||
Motor | Típusa: | VAZ 21213 | ||
Hengerek száma: | 4 | |||
Szelepek száma: | 8 | |||
A hengerfurat átmérője: | 82 mm | |||
A dugattyú lökethossza: | 80 mm | |||
Hengerűrtartalom: | 422,48 cm3 | |||
Motor űrtartalma: | 1689,9 cm3 | |||
Hengerfej típusa: | VAZ 21213 | |||
Égéstér térfogata: | 50,8 cm3 | |||
Sűrítési viszony: | 1:9,3 | |||
Gyújtási sorrend: | 1 - 3 - 4 - 2 | |||
Szelepek nyitása, zárása: (0,3 mm-es ellenőrző hézag esetén a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között) | Szívó: | nyit | 12o 30' felső holtpont előtt | |
zár | 51o alsó holtpont után | |||
Kipufogó: | nyit | 38o alsó holtpont előtt | ||
zár | 11o felső holtpont után | |||
Legkisebb üresjárati fordulatszám: | 750 - 800 1/min | |||
Maximum forgatónyomaték: | 12,79 MKp / 125 Nm | (3400 1/min) | ||
Teljesítmény: | 58,35 KW / 80 Le | (5600 1/min) | ||
Leírás: | 4 hengeres, folyadék hűtéses, soros benzines motor elöl hosszában elhelyezve. Öt helyen csapágyazott főtengely. OHC-vezérlés, lánccal hajtva. Webber típusú kéttorkú karburátorral. Hall-jeladós elektronikus gyújtással. | |||
Erőátvitel | Tengelykapcsoló | 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű | ||
A sebességváltó, és áttételi arányai: | 5 fokozatú mechanikus + 1 hátrameneti fokozat + 2 terepfokozat | |||
I. fokozat |
3,67 | |||
II. fokozat |
2,10 | |||
III. fokozat |
1,36 | |||
IV. fokozat |
1,00 | |||
V. fokozat |
0,82 | |||
Hátrameneti fokozat |
3,53 | |||
I. terepfokozat |
2,123 | |||
II. terepfokozat |
1,194 | |||
Az első differenciálmű áttétele | 3,9 | |||
A hátsó differenciálmű áttétele | 3,9 | |||
Hajtott kerék | 4x4 (állandó összkerékhajtás) | |||
Fékrendszer | Elöl | tárcsafék, szervorásegítéssel | ||
Hátul | szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval, szervorásegítéssel | |||
Kapaszkodóképesség: | 58 % | |||
Billenési szög: | 48 % | |||
Legnagyobb Sebesség | 137 km/h | |||
Gyorsulás (0-100 km/h) | 20 s (teljes terheléssel) | |||
Fogyasztás: | Városi: 11,5l, Országúti: 10l, Átlag: 9l |