Autó Típusa VIS 23461-10 NIVA 4x4
Karosszéria A bázisautó típusa  VAZ 21214
Ajtók száma 2
Személyek száma 5
Hosszúság 4440 mm
Szélesség 1680 mm
Magasság 1640 mm
Tengelytávolság 2850 mm
Nyomtáv elöl 1430 mm
Nyomtáv hátul 1400 mm
Szabad magasság 220 mm
Rakomány legnagyobb tömege 365 kg
Tömeg 1900 kg
A raktér hossza 1210 mm
A raktér szélessége 1600mm
A raktér magassága 400 mm 1100 mm
Felfüggesztés elöl Független, alsó és felső keresztlengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, hidraulikus lengéscsillapítással és torziós keresztstabilizátorral.
Felfüggesztés hátul Merev híd laprugókkal, teleszkópos lengéscsillapítással.
Kormánymű Globoidcsigás kormánymű.
Leírás 2 ajtós, önhordó acélkarosszéria.
Motor Típusa: VAZ 21214
Hengerek száma: 4
Szelepek száma: 8
A hengerfurat átmérője: 82 mm
A dugattyú lökethossza: 80 mm
Hengerűrtartalom: 422,48 cm3
Motor űrtartalma: 1689,9 cm3
Hengerfej típusa: VAZ 21214
Égéstér téfogata: 50,8 cm3
Sűrítési viszony: 1:9,3
Gyújtási sorrend: 1 - 3 - 4 - 2
Szelepek nyitása, zárása: (0,3 mm-es ellenőrző hézag esetén a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között) Szívó: nyit 12o 30'  felső holtpont előtt
zár 51o alsó holtpont után
Kipufogó: nyit 38o alsó holtpont előtt
zár 11o felső holtpont után
Legkisebb üresjárati fordulatszám: 750 - 800 1/min
Maximum forgatónyomaték: 13 MKp / 127 Nm (4000 1/min)
Teljesítmény: 62 KW  / 85 Le (5000 1/min)
Leírás: 4 hengeres, vízhűtéses, soros Otto-motor elöl hosszában elhelyezve. Öt helyen csapágyazott főtengely. OHC-vezérlés, lánccal hajtva. Olajnyomással autómatikusan szabályozott szelephézaggal és vezérműláncfeszítővel. Hengerenkénti, elektronikus befecskendezéssel. Hall-jeladós elektronikus gyújtással, vákuumos előgyújtásszabályzóval.
Erőátvitel Tengelykapcsoló 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű
A sebességváltó, és áttételi arányai 5 fokozatú mechanikus + 1 hátrameneti fokozat + 2 terepfokozat

I. fokozat

3,67

II. fokozat

2,1

III. fokozat

1,36

IV. fokozat

1,00

V. fokozat

0,82

Hátrameneti fokozat

3,53

I. terepfokozat

2,123

II. terepfokozat

1,194
Az első differenciálmű áttétele 3,9
A hátsó differenciálmű áttétele 3,9
Hajtott kerék 4x4 (állandó összkerékhajtás)
Fékrendszer Elöl tárcsafék, szervorásegítéssel
Hátul szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval, szervorásegítéssel
Legnagyobb Sebesség 110 km/h