Az összetört darabokat egy különleges karakter, Ernest Eldridge szerezte meg. Ránézett a 18 literes motorra és arra a következtetésre jutott, hogy ez egy kicsit kicsi.. Eldridge szerzett egy 21.7 literes hathengeres Fiat repülőgép motort, amit belepréselt a meghosszabbított Mephistopheles karosszériájába. A történethez tartozik, hogy egy londoni busz karosszériájának elemeit használta az átalakításhoz. Ennek ellenére az átalakított autó nem volt durva munka. Elég elegánsra sikeredett az új kaszni.
Eldridge a motor öblítésén is javított, mely hengerenként 4 szelepet kapott, és ez 320 LE-re emelte a teljesítményét.. Természetesen még lánchajtású volt és nem voltak első fékek.
1924
júliusában két csapat találkozott Arpajon-ban. Az
ellenfél a Delage társaság volt, akiknél René Thomas
volt a sofőr. Bizonyos helyzetekben a Mephistopheles-t
ördögien nehéz volt kezelni de Arpajon egyenes útján még
eléggé kezes volt. Egy újságíró szerint a sofőr minden
erejére szükség volt, hogy az autó ne kígyózzon az út
egyik szélétől a másikig. Ennek ellenére Eldridge
beállított az új 143.26 mph-ás rekordot.
Ekkor azonban a Delage csapat tiltakozott, hogy a Fiat-nak nincs hátramenete. Ez tény volt és a szabályok előírták a hátrameneti fokozatot. A Mephistopheles idejét nem érvényesítették. Eldridge elvonult egy párizsi műhelybe, míg Thomas Arpajon-ban maradt, és megszerezte az új hivatalos rekordot.. A Delage-t a cég fő párizsi kiállító termébe vitték a Champs Elysées-re és büszkén mutogatták.
Eldridge visszament Arpajon-ba, a Mephistopheles-vel amely valami rejtélyes mechanizmussal képes volt hátrafelé mozogni bár ezt nehézkesen és görcsösen tette.
Eldrige az utas/szerelőjével, John Ames-val - még egyszer végigszáguldott az úton, peremtől peremig, de gyorsabb volt, mint valaha. Beállította a repülőstarttal mért egy kilométeren a 146.013 mph-ás új rekordot.