MERCEDES

Eladó egy teljesen újszeru állapotban lévo, rendkívül megkímélt, extrákkal teli

MERCEDES VITO 112 CDI

Vito 112 CDI ABS,ASR,EBV,EDC,SRS AIR BAG Klima 6szem.állófütés  körablak színezett üveg TGK El.ablak,El.tükör Alu felni metál fény 2T vonóhorog M.országon vásárolt vezetett sz. konyv ,garanciális cserét beszámitokI.á.:4.4M Ft.

 06-20-367-2922

 

 

 

 

 

 

 

 

Általános jellemzok

3 éves 2001 .07
75 000 km

muszaki vizsga 2007.11.01
zirkon kék metál fényezés
5 személyes tgk. haszongépjármunek vizsgáztatva
ár: 4.400000 Ft (új ár 9 MFt felett!) - részletfizetés, hitelkonstrukció lehetséges már 20% tól

Technikai adatok

2151 cm3 turbódízel motor
122 LE
300 Nm nyomaték
elsokerékhajtás

Felszereltség

metál fényezés
ABS blokkolásgátló rendszer a leheto legrövidebb fékút biztosítása érdekében
ASR kipörgésgátló rendszer - télen, csúszós úton sem engedi a kerekeket kipörögni
légzsák
klíma, pollenszurovel
állófutés maradék motorho hasznosítással
Komfort típusú kényelmes elso ulések
Komfort fejtámlák
lehajtható kartámla minden uléshez
hátsó ulések egyenként lehajthatók illetve elore buktathatók, így szükség esetén pillanatok alatt lényegesen megnövelheti a rakodóteret
központizár távvezérlovel - a távvezérlo az indítókulccsal egybeépített, úgynevezett bicska rendszeru, a kulcs behajtható a távirányítóba. A muszerfalon lévo kapcsolóról is aktiválható, ami egyben azt is jelzi, ha valamelyik ajtó nincs teljesen bezárva. A központizár kb. 20 km/h sebesség elérésekor automatikusan is lezár, így az egyre gyakoribb jelzolámpás rablások is elkerülhetok.
elektromosan állítható, futött, behajtható külso visszapillantó tükrök
Sony autórádiómagnó
zárható kesztyutartó
körablakos kivitel, sötétített hovédo üvegezéssel
hátsó térben kiegészíto világítás, muszerfalon kiegészíto kapcsolóval, hátsó uléseknél két oldalon kapaszkodó
csomagteret elválasztó fémrács, hözépen szabad nyílással a hosszú tárgyak szállítása érdekében
csomagtér oldalablakain védorács
oldalsó ütközésvédo muanyagcsíkAmit még tudni kell

az autó teljesen újszeru állapotban van
a megtett 75 000 km min. 90%-a országúti menetbol adódik

A futásteljesítmény értelmezése (városi/országúti)
Közismert tény, hogy a városi közlekedésben megtett minden km átlagosan öt-tízszeres igénybevételt jelent egy autó esetében az országúti menethez képest. Vagyis, amíg országúton 30-40 másodperc üzemido jelent 1 km-t, addig városban átlag 2,5-7 perc üzemidovel kell számolni. Ezért nagyon fontos azt is tudni, hogy milyen körülmények között tette meg egy adott gépkocsi a benne lévo kilométereket.
Összehasonlítás képpen, pl. annak az autónak a motorja, kuplungja, váltója, fékberendezése, stb., amellyel mindössze 5 000 km-t tesznek meg városi közlekedésben, nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint annak, amellyel 27 000 km-t futottak, de túlnyomó részben országúti körülmények között.
Tekintettel arra, hogy egy ilyen autó sok százezer km futásteljesítményre is könnyedén képes, így gyakorlatilag mind két esetben szinte elhanyagolható az ilyen minimális futásteljesítménybol eredo amortizációs hatás.

az autó csak alkalomszeruen volt használva, állandóan futött garázsban állt

Rendszeres (napi) vagy alkalmi igénybevétel
Ha egy autó rendszeres, napi használatban van, akkor átlag napi 8-12 órát van kitéve az idojárás viszontagságainak még abban az esetben is, ha éjszaka garázsban áll. Ennek megfeleloen három év alatt átlag 11.000 órán keresztül van kitéve a Nap káros UV sugarainak, ami nagymértékben felelos a fényezés elöregedéséért. Ez az autó viszont kb. havi 20-30 órát töltött szabadban, tehát egy rendszeresen használt hasonló korú autó csaknem tízezer órával többet volt kitéve a Nap káros UV sugarainak.
A fényezés másik ellensége a mosókefe (különösen a gépi). Egy rendszeresen használt autót átlag 3-4 hetente kell mosatni, ami kb. 50 mosást eredményez három év alatt. Ez az autó az átlagos negyedévenkénti kézi mosatást figyelembe véve mindössze kb. 12 alkalommal volt mosva - autókozmetikában.

Ezekbol jól kitunik, hogy egy átlagos - naponta használt autó karosszériája akár néhány hónapos használat után is többet öregedhet, mint ez az autó 3 év alatt. Itt tehát valóban igaz az "újszeru" jelzo.

 

 

 


Copyright (c) 2004 My Company. All rights reserved.

richi80@freemail.hu