FőoldalNyitvatartásTerméklistaGalériaElérhetőség

Komfort Kártya

Kép Az E.ON kísérleti jelleggel először Komárom-Esztergom megyében vezeti be a Komfort Kártyát, amelynek révén lehetőség nyílik arra, hogy az E.ON ügyfelei az elfogadóhelyek listáján szereplő üzletekben a pénztárnál elhelyezett terminál segítségével fizessék be számláikat.
A hazánkban egyedülálló fejlesztés kényelmes és praktikus megoldást kínál az ügyfelek számára: akár mindennapi vásárlásaik során, kitérő nélkül rendezhetik számláikat, a postai sorban állás elkerülésével, ugyanakkor a banki átutalásnál felmerülő plusz költségek nélkül.

Hogyan juthat a kártyához?

A kártyát minden Komárom-Esztergom megyei lakossági, jelenleg csekkel fizető ügyfelüknek névre szólóan postázzuk legkésőbb 2008. október 10-ig. A postai küldemény tartalmazza a kártya használatának leírását és az elfogadóhelyek listáját is. A kártyán az ügyfél neve és 10 jegyű partnerszáma szerepel. A kártyán lévő mágnescsík csak az ügyfél beazonosítására szolgál, banki tranzakcióra önmagában nem alkalmas.

Amennyiben Ön Komárom-Esztergom megyei fogyasztási hellyel rendelkező, csekkes fizetési módú lakossági ügyfél, és ennek ellenére október 10-ig nem kapta meg a kártyát, vagy az elküldött kártyán helytelen adatok szerepelnek, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a 06-40 220-220-as (mobiltelefonról a 06-20/30/70 45-99-666-os) telefonszámon vagy a komfortkartya@eon-hungaria.com e-mail címen, az ügyfél nevének és partnerszámának megadásával.

Ugyanez a teendő abban az esetben is, ha a kártya elveszik vagy megrongálódik.

Hogyan használható a kártya?

A pénztáros a terminálon lehúzza a kártyát, így megjelennek az ügyfél kiegyenlítetlen számláinak legfontosabb adatai: a fogyasztási hely címe, a számla összege és fizetési határideje. Az ügyfél ekkor eldöntheti, hogy rendezi-e a fennálló tételt/tételeket. Fizetés esetén az ügyfél egy itt láthatóhoz hasonló nyugtát kap, ami a befizetés tényét igazolja.

Milyen számlákat lehet kiegyenlíteni?

Energiaszámla (ha van rajta részletfizetés vagy felszólítás, akkor is lehetőség van a befizetésre)

Kamat

Felszólítási díj

 

 

Nincs lehetőség a következő kifizetésére:

Rendszerhasználat díj (RHD) számla

A fent említetteken kívüli tételek (pl. hálózatfejlesztési hozzájárulás)

Csak olyan számla fizethető ki, amely nincs fizetési/kiegyenlítési zárolás alatt, illetve amelyre nincs érvényes fizetési megbízás

Részfizetés vagy túlfizetés nem lehetséges, csak a számla/számlák teljes nyitott összege fizethető ki.

Jóváírási akció

Az első 200 felhasználó, aki a kártya használatával fizet, bruttó 1500 Ft villanyszámla-jóváírást kap. Arról, hogy bekerült-e az első 200-ba, az ügyfél - a kártyán is megtalálható partnerszámának megadásával - telefonos ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet.

 

Kép

Forrás: http://www.eon-energiaszolgaltato.com/index_eiroda.php?betumeret=1&inverz=0&menu=1,1,4,85