JELÖLTKUTATÁSI Módszerek


Nem INTERNET alapú módszerek

1. Újsághirdetések (napi, havi lapokban) telefonszám, honlapcím megadással.

2. Névkártya

3. Szórólap elhelyezve autó szélvédőn, postaládában, vagy személyesen kiosztva pl. szakkiállítások helyszínénél.

4. Letépőcédula - engedélyezett helyekre (kihelyezve)

5. Hirdetőtáblára cédula kihelyezése (pl. MATCH élelmiszer áruházakban, kollégiumokban)

6. Kitűző (pl. "Hogyan fogyhat könnyen, kérdezzen meg engem!")

7. Reklámfelirat az autó lökhárítóján (pl. Honlapcím)

8. HERBALIFE emblémás eszközök (tablettás doboz, törülköző, shaker, póló, óra, töltőtoll, pohár) használata.

9. Telemarketingeseknek - akik bennünket felhívnak - (ellen)ajánlattétel (pl. honlapra hivatkozással). Így az ő pénzükön telefonálva keltjük fel az érdeklődésüket a mi jövedelemszerző lehetőségünkre.

10. Címanyag csere nem konkurens cégek (termékek/szolgáltatások) vezetőivel (pl. fitness klub, szolárium, szauna, panzió)

11. Ajánlás kérése ismerősöktől, elégedett ügyfelektől.

12. Ajánlattétel (jövedelemszerzési lehetőségre) kérdőívekkel dolgozóknak, szórólapozóknak, adománygyűjtőknek.

13. Szakkiállítások katalógusában hirdetés (pl. VitalWorld)

14. Szakkiállításon részvétel, kiállítóként több munkatárssal együtt.

15. Ingyenes szolgáltatás felajánlása (pl. izomtömeg/testzsír arány mérése) kerületi egészségnapok alkalmával.

16. SHAKE-party, illetve SHAPE - Party szervezése ismerősöknél.

17. Üzleti bemutatóra (HOM) meghívás (pl. egy szállodába) különféle módszerrel (apróhirdetéssel, internetes módszerekkel).

18. Állásbörzéken kiállítóként részvétel több munkatárssal együtt.

19. Utcai bérárusoknak (pl parfüm), közvéleménykutató kérdőíveseknek távmunka ajánlattételünk felkínálása jövedelemszerzés céljából.

20. Beszélgetés kezdeményezése bevásárlóközpontok információs pultjainál dolgozókkal és felkínálni nekik a távmunka lehetőségünket.

21. Témába vágó című (pl. KIYOSAKI: Hogyan vonuljunk nyugdíjba fiatalon?) könyv feltűnő olvasása egy tömegközlekedési eszközön.

22. Pizza kiszállító fiúnak, díjbeszedőnek, szórólapok átadása, kódszámmal történő azonosítás alapján "jutalék" fizetéssel megtámogatva.

23. Beszélgetés kezdeményezése biztonsági őrökkel, portásokkal, recepciósokkal, benzinkutasokkal, postásokkal, díjbeszedőkkel, idegenvezetőkkel. Olyan személyekkel, akik hivatásuknál fogva, sok emberrel kerülnek személyes kapcsolatba.

24. Esküvői ruhakölcsönző szalonok tulajdonosaitól engedély kérése szórólapjaink elhelyezésére az üzletben lévő pulton (alakformáló program népszerűsítésére).

25. Társaságban rövid mások beszélgetésébe való belehallgatást követően, témaváltás kezdeményezése és a témával szimpatizálókkal később további személyes beszélgetés folytatása.

26. TOTAL PLAN módszer alklalmazása (Fittségi állapot kérdőív kitöltésével)l.

27. Vállalkozó ismerőseinket (fodrász, autószerelő, kozmetikus, cukrászdás, postás,) tájékoztatjuk, hogy mi is egy új vállalkozásba kezdtünk (egy részük "karitatív" vásárlással fog bennünket segíteni.)

28. Ismerőstől engedély kérése egy reklámtábla elhelyezésére pl. a kerítésükön, a kertjükben, vagy a boltjuk kirakatában.

29. Saját üzenetrögzítőnkre rámondani, hogy "Ha a távmunka lehetőséggel kapcsolatban érdeklődtél, kérlek, add meg a telefonszámodat és vissza hívlak!"

30. Telefonkönyvben hirdetés elhelyezése - honlapcímünk megadásával.

31. Fogorvosi rendelő várótermében, fitnesz klub, autószervíz, fodrász-kozmetika szalon, squash pálya előterében - a tulajdonos engedélyével - szórólapok elhelyezése a várakozók időtöltését megkönnyítő olvasnivalók mellé.

32. Életmód Klub működtetése

33. Rendezvények szponzorálása (pl. egy adott sportversenyé) és a cserében kapott hirdetési felület felhasználása termékeink / tevékenységünk reklámozására.

34. Könyvesbolti eladó beszélgetést kezdeményezhet az olyan személyekkel, akik személyiségfejlesztő könyveket vásárolnak, vagy azokat lapozgatják...
(Az ilyen személyeknek igazán könnyű felhívni az MLM-ben rejlő előnyökre a figyelmét!)


INTERNET alapú módszerek

34. E-mailben aláírás blokk (reklám szöveggel) elhelyezése

35. Termék / Távmunka honlap regisztrálása a keresőkben.(GOOGLE, AltaVizsla, HU-DIR)

36. Szakértő szerepre vállalkozás különféle portálokon: PÉLDA: http://noiportal.hu

37. Keresztreklámozás a honlapunkon (Link csere) más nem konkurens (pl. BIO élelmiszerbolt, fitnesz gépkölcsönző, wellness panzio) vállalkozóval.

38. Chat-előkkel kapcsolat kiépítése és távmunka ajánlatunk felkínálása.

39. Újsághirdetésben honlapcím megadás (pl. Népszabadság, Express, EstiPest).

40. Hírlevelekben cikkírással figyelemfelkeltés és kapcsolatfelvételi adataink megadása.

41. Hírlevelekben hirdetés elhelyezése.

42. NET-en ingyenes hirdetések elhelyzése (pl. http://www.netapro.hu )

43. SKYPE Telefalon hirdetés elhelyezése ( TÁVOKTATÁS és MUNKA, SZABADIDŐ, PIHENÉS, WELLNESS "dobozokban")

44. SKYPE Telefonkönyvbe regisztrálás - Független HERBALIFE tanácsadó néven

45. SKYPE Fényképes bejelentkezésünk mellé figyelemfelkeltő "reklám" szöveg beírása, amit a Partnerlistán láthat minden felhasználó.

46. Adott TÉMAKÖR honlpapszerkesztésének vállalása (pl. lap.hu, lapozz.hu, linkcenter.hu stb. portálokon):
A a munkáért cserében hirdetési lehetőséget biztosítanak a szerkesztő részére, amit saját tevékenysége reklámozására használhat, vagy értékesíthet.
PÉLDÁK: Kati: http://taplalekkiegeszito.lapozz.hu Béla: http://szemelyisegfejlesztes.lapozz.hu

47. Fizetéses hirdetések elhelyezése a NET-en Pl. Google adwords

48. Honlapunk vagy az egyik oldalának "belinkelése" egy nagy látogatottsági mutatóval rendelkező honlapra. PL: milliomos.lap.hu oldalon a "Milliomos gondolatok" dobozban a "Gazdagok észjárása" hivatkozás (link) a Karriertipp.hu honlapom egyik oldalára mutat.

49. E-book készítése a kedvenc témakörünkben és publikálása pl. Silihost -tal együttműködve.

50. NET-es fórumokon hozzászólásokkal megismertetni magunkat, és megadni a kapcsolatfelvételi adatainkat. PÉLDA ("fogyókúra"): startlap.forum.hu

home

Minden jog fenntartva!   © VITALOR Bt. 2002 - 2006