Egy JÖVEDELEMSZERZŐ RECEPT

 

 


Karriertipp e-mail sorozat: 2. rész

 

 

Tessék itt van: ilyen a MARKETING - a vásárlók ösztönzése, az "észrevétlen értékesítés" művészete.

Sokan e szó hallatára legyintenek csak egyet, és elégedetten vállon veregetik magukat, hogy sikerült leleplezniük egy alattomos kísérletet, amely során az eladás, seftelés szavak helyett, valami körmönfont, cirkalmas kifejezéssel próbálták őket átejteni.

Az eladás szót meghallva, többnyire olyan borzalmas érzés keríti őket hatalmába, mintha egy csörgőkígyó családnak fészket adó verembe kellene beleugraniuk.

Pedig napjainkban tényleg lenne mire felfigyelni ezen a területen, hiszen meghökkentően új jelenségek sora ejti ámulatba az embert. Olyan csodálatos lehetőségek tárulnak fel előttünk, amelyekhez hasonlóval még a gyermekkori álmainkban is ritkán találkozhattunk.

A mai világban hagyományosnak nevezett, bepalizó, vevő beugrató technikák alkalmazásának semmi értelme sincs, hiszen az ügyfél-megelégedettségi garanciát nyújtó cégek, szó nélkül visszaadják az eladott termékkel elégedetlen vásárlónak a visszavitt termék vételárát.

Az intelligens termékforgalmazó nagyon jól tudja, hogy a stabil jövedelem forrását ma már a - tartós, bizalmi kapcsolaton alapuló - törzsvásárlói ügyfélérték jelenti, nem pedig - leginkább a cserbenhagyásos autóbalesetekre emlékezetető - egyszeri eladások kierőszakolása.

Manapság az értékesítést profi szinten művelő személy - a feladat főként felvilágosító, tanácsadó, tájékoztató és oktató jellegének köszönhetően - leginkább egy unokáinak mesét mondó nagypapára hasonlít, nem pedig egy rámenős, erőszakos, nagyszájú és bőbeszédű, házaló ügynökre.

Napjainkban egy új típusú marketing hatását lehet már érzékelni, aminek a neve: az ügyfél beleegyezésén alapuló marketing. Ön most tanúja lehet közvetlenül ennek az új - természetes és erőszakmentes - módszernek.

 

Következzen most pedig egy - legalább 1 millió forintot érő - JÖVEDELEMSZERZÖ RECEPT!
(Persze csak akkor, ha alkalmazza is az ember)

A XXI. századi feltételeknek megfelelő marketing koncepció szerint:

kell tudni találni egy - Kapcsolati Marketing módszer alkalmazásával forgalmazott - termékre / szolgáltatásra, amit az ember annyira megkedvel, hogy akkor is megvenne saját magának, ha semmi köze sem lenne annak értékesítéséhez, és - természetesen - ezért semmilyen anyagi haszna sem származna belőle.

Célszerű tudatosan bővíteni az ismerőseink körét olyan személyekkel, akik a miénkhez hasonló problémájuk megoldására keresnek megoldást, és azt az általunk felfedezett termék és szolgáltatás révén meglelhetik.

Amennyiben az illetők úgy döntenek, hogy igénybe veszik az általunk ajánlott cég termékeit/szolgáltatásait, akkor az adott cég - a személyes marketing nemzetközi játékszabályainak megfelelően - jutalékot fog nekünk fizetni.

A kapcsolati marketinges értékesítési módszert alkalmazó cégek ugyanis képesek arra, hogy a vásárlóiknak tippet adó, kedvet csináló személyeket beazonosítsák (itt jön be a képbe a csúcstechnika!), és konkrétan mérhető, eredményes tevékenységükért jutalékban részesítsék őket.

Sajátítsuk el egy olyan szolgáltatás magas szinvonalú végzését, mint a mi esetünkben a wellness - testsúlycsökkentő - tanácsadás, és ami a nekünk megtetszett termékhez kapcsolható. Ezáltal még eredményesebbek lehetünk ebben a tevékenységünkben.

Tudjunk meg minél többet erről az új jövedelemszerző lehetőségről, és segítsünk másoknak is abban, hogy - megfelelő adottságaik megléte esetén - ők is részesülhessenek ennek a módszernek az előnyeiből.

Amennyiben képesek vagyunk megtanulni az internetes eszközök hatékonyságát kihasználó, "észrevétlen értékesítés" módszereit, és intelligens módon alkalmazni is azokat, akkor jelentős jövedelemre tehetünk szert, a kapcsolati tőkénk kamatoztatása révén.

Nos, röviden ennyiről van szó.

Mennyire szimpatikus Önnek ez az ötlet?

Egy cég, amelyik az ember értékteremtő szolgálatait ezen a módon díjazza, nagyon jól tudja, hogy sokkal kifizetődőbb számára egy konkrét értékesítést eredményező tevékenységet anyagilag jutalmaznia, mint egy bizonytalan hatékonyságú TV-, rádió-, vagy újságreklámra a pénzét elpocsékolnia.

A nagy teljesítményű számítógépek elterjedése előtt ez a fajta jutalék kifizetési mód a megvalósíthatatlan, utópisztikus ábrándok kategóriájába tartozott.

Van ennek a receptnek egy továbbfejlesztett változata is, de azt majd egy későbbi alkalommal fogjuk elmondani.

A következő alkalommal a nem hagyományos jövedelemszerzési módnak az egyik alapvető sajátosságáról, a HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS elvéről fogok írni.

Más szavakkal kifejezve:

"Hogyan végezzünk el egy munkát annyira jól, hogy többször kapjunk érte fizetést?"

Hogyan teremtsünk magunknak - szinte a semmiből - gazdasági értéket, egy sajátos jövedelemtermelő erőforrást?

Addig is, kellemes tájékozódást kívánok!

Üdvözlettel:

Kajárik Béla
vitalor@chello.hu

"Mit teszel ma, ami holnap is számít?"
http://www.karriertipp.hu

 

 

 

 
 
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2003 - 2005