| | Tessék
itt van: ilyen a MARKETING - a vásárlók ösztönzése, az "észrevétlen értékesítés"
művészete. Sokan
e szó hallatára legyintenek csak egyet, és elégedetten vállon veregetik magukat,
hogy sikerült leleplezniük egy alattomos kísérletet, amely során az eladás, seftelés
szavak helyett, valami körmönfont, cirkalmas kifejezéssel próbálták őket átejteni.
Az eladás szót
meghallva, többnyire olyan borzalmas érzés keríti őket hatalmába, mintha egy csörgőkígyó
családnak fészket adó verembe kellene beleugraniuk. Pedig
napjainkban tényleg lenne mire felfigyelni ezen a területen, hiszen meghökkentően
új jelenségek sora ejti ámulatba az embert. Olyan csodálatos lehetőségek
tárulnak fel előttünk, amelyekhez hasonlóval még a gyermekkori álmainkban is ritkán
találkozhattunk. A
mai világban hagyományosnak nevezett, bepalizó, vevő beugrató technikák alkalmazásának
semmi értelme sincs, hiszen az ügyfél-megelégedettségi garanciát nyújtó cégek,
szó nélkül visszaadják az eladott termékkel elégedetlen vásárlónak a visszavitt
termék vételárát. Az
intelligens termékforgalmazó nagyon jól tudja, hogy a stabil jövedelem forrását
ma már a - tartós, bizalmi kapcsolaton alapuló - törzsvásárlói ügyfélérték
jelenti, nem pedig - leginkább a cserbenhagyásos autóbalesetekre emlékezetető
- egyszeri eladások kierőszakolása. Manapság
az értékesítést profi szinten művelő személy - a feladat főként felvilágosító,
tanácsadó, tájékoztató és oktató jellegének köszönhetően - leginkább
egy unokáinak mesét mondó nagypapára hasonlít, nem pedig egy rámenős, erőszakos,
nagyszájú és bőbeszédű, házaló ügynökre. Napjainkban
egy új típusú marketing hatását lehet már érzékelni, aminek a neve: az ügyfél
beleegyezésén alapuló marketing. Ön most tanúja lehet közvetlenül ennek az
új - természetes és erőszakmentes - módszernek. Következzen
most pedig egy - legalább 1 millió forintot érő - JÖVEDELEMSZERZÖ RECEPT!
(Persze csak akkor, ha alkalmazza is az ember)
| A
XXI. századi feltételeknek megfelelő marketing koncepció szerint: Rá
kell tudni találni egy - Kapcsolati Marketing módszer alkalmazásával
forgalmazott - termékre / szolgáltatásra, amit az ember annyira megkedvel, hogy
akkor is megvenne saját magának, ha semmi köze sem lenne annak értékesítéséhez,
és - természetesen - ezért semmilyen anyagi haszna sem származna belőle. Célszerű
tudatosan bővíteni az ismerőseink körét olyan személyekkel, akik a miénkhez
hasonló problémájuk megoldására keresnek megoldást, és azt az általunk felfedezett
termék és szolgáltatás révén meglelhetik. Amennyiben
az illetők úgy döntenek, hogy igénybe veszik az általunk ajánlott cég termékeit/szolgáltatásait,
akkor az adott cég - a személyes marketing nemzetközi játékszabályainak megfelelően
- jutalékot fog nekünk fizetni. A
kapcsolati marketinges értékesítési módszert alkalmazó cégek ugyanis képesek arra,
hogy a vásárlóiknak tippet adó, kedvet csináló személyeket beazonosítsák (itt
jön be a képbe a csúcstechnika!), és konkrétan mérhető, eredményes tevékenységükért
jutalékban részesítsék őket. Sajátítsuk el egy olyan szolgáltatás
magas szinvonalú végzését, mint a mi esetünkben a wellness - testsúlycsökkentő
- tanácsadás, és ami a nekünk megtetszett termékhez kapcsolható. Ezáltal még eredményesebbek
lehetünk ebben a tevékenységünkben. Tudjunk
meg minél többet erről az új jövedelemszerző lehetőségről, és segítsünk másoknak
is abban, hogy - megfelelő adottságaik megléte esetén - ők is részesülhessenek
ennek a módszernek az előnyeiből. Amennyiben
képesek vagyunk megtanulni az internetes eszközök hatékonyságát kihasználó, "észrevétlen
értékesítés" módszereit, és intelligens módon alkalmazni is azokat, akkor
jelentős jövedelemre tehetünk szert, a kapcsolati tőkénk kamatoztatása révén.
| Nos,
röviden ennyiről van szó. Mennyire
szimpatikus Önnek ez az ötlet? Egy
cég, amelyik az ember értékteremtő szolgálatait ezen a módon díjazza, nagyon jól
tudja, hogy sokkal kifizetődőbb számára egy konkrét értékesítést eredményező tevékenységet
anyagilag jutalmaznia, mint egy bizonytalan hatékonyságú TV-, rádió-, vagy újságreklámra
a pénzét elpocsékolnia. A
nagy teljesítményű számítógépek elterjedése előtt ez a fajta jutalék kifizetési
mód a megvalósíthatatlan, utópisztikus ábrándok kategóriájába tartozott. Van
ennek a receptnek egy továbbfejlesztett változata is, de azt majd egy későbbi
alkalommal fogjuk elmondani.
A
következő alkalommal a nem hagyományos jövedelemszerzési módnak az egyik alapvető
sajátosságáról, a HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS elvéről fogok írni. Más
szavakkal kifejezve:
"Hogyan végezzünk el egy
munkát annyira jól, hogy többször kapjunk érte fizetést?" Hogyan
teremtsünk magunknak - szinte a semmiből - gazdasági értéket, egy sajátos jövedelemtermelő
erőforrást?
Addig
is, kellemes tájékozódást kívánok! Üdvözlettel:
Kajárik Béla vitalor@chello.hu "Mit
teszel ma, ami holnap is számít?" http://www.karriertipp.hu | |