A
XXI. század új típusú vállalkozója
Kedves
Érdeklődő!
A múltkor
megígért témakörről - a XXI. század új típusú vállalkozója - szeretnék néhány
gondolatot most közreadni. Függetlenül
attól, hogy Ön jelenleg egy önálló saját vállalkozás tulajdonosa, alkalmazottként
valamilyen állásban dolgozik, vagy mostanában kényszerült a megszokott munkahelye
elhagyására, vagy akár már az Önnek munkalehetőséget biztosító cég esetleges megszűnésének
a jeleit is észleli, a következő információk ötletet adhatnak egy kiegészítő jövedelemszerző
tevékenység folytatásához. A
XXI. század számtalan lehetőséget kínál arra, hogy az ember a fantáziáját és kreativitását
kihasználva, új eszközök használatát elsajátítva, a megszokottól eltérő módon,
kevesebb erőfeszítés árán tegyen szert jövedelemre. A
vagyonteremtés klasszikus módszere - pénzbefektetés révén nyereségre szert tenni
- már régóta közismert mindenki számára. Az viszont még kevesek számára érthető:
HOGYAN
lehet pénzbefektetés nélkül, mások segítségével megtöbbszörözni az
időnket, energiánkat, kreativitásunkat, vagyis jövedelemtermelő képességünket? MIKÉNT
lehet az átlagosnál magasabb életszínvonalat biztosítani a kapcsolati tőkénk
kamatoztatása révén? Óvva
intek mindenkit arra, hogy ne engedjen a csábításnak, és ne hagyja, hogy a fogyasztói
hálózatos értékesítésről (röviden MLM-ről) még a múlt században szerzett tapasztalatai
félrevezessék!
Abban az esetben, ha még nem vizsgálta meg közelebbről ezt a jelenleg kialakulóban
lévő iparágat, bizonyára tartozik önmagának legalább annyival, hogy szenteljen
rá néhány percet.
"Az
előítélet néha több kárt okoz, mint a tudatlanság." - halljuk
a közismert mondás bölcs intelmét.
Tekintettel
a számos új technológiai felfedezésre, amelyek hatékony alkalmazásra leltek ebben
a szakmában, korábban még nem nyílt annyira kedvező alkalom arra, hogy az ember
belevágjon egy ilyen vállalkozásba. Míg
a XX. században a vállalati középvezető élvezhette az általános megbecsülést,
addig a XXI. század köztiszteletben álló, elismert személyisége az új típusú vállalkozó
lesz. Egy olyan
vállalkozó, aki nem fog csupán megelégedni a megélhetéséhez szükséges anyagi javak
megszerzésével. Ezen kívül igényt tart még a kiegyensúlyozott életvitelre, az
önmegvalósításra, önképzésre és a kötetlen szabadidőre. Ezek
a vállalkozók fognak majd nekünk is segíteni átlépni az új, vállalkozói korszak
küszöbét. Közöttük vezető szerepet fognak vállalni az új típusú kapcsolati marketinges
termékforgalmazók. Egyre
növekszik azok tábora, akik a jövedelemszerzés mellet szeretnék élvezni is az
életet, és kutatják a módját annak, hogy miként valósíthatnák meg ezt a céljukat.
Úgy vélem, hogy a kapcsolati marketing sokuk számára jelentheti azt az eszközt,
amely segít nekik az áhított megoldást meglelni. Nos,
Ön készen áll-e a jelenlegi helyzete megjavítására?
Rendelkezik-e a szükséges
feltételekkel az új típusú vállalkozóvá váláshoz? A
következő leveleimben igyekszem segítséget nyújtani ahhoz, hogy még több indokot
gyűjthessen össze döntése meghozatalához. "A
sikeres életvitel megvalósítása céljából, a következő két dologra lehetsz igazán
hatással: 1. Mit akarsz elérni az életedben? 2. Mit vagy hajlandó megtenni
mindezért?" (Michael WILSON)
Üdvözlettel: Kajárik
Béla vitalor@chello.hu "Mit
teszel ma, ami holnap is számít?" http://www.karriertipp.hu |