Kajárik Béla:
JÓ HÍREK !
 

 

 




 


Miért éppen most kedvező az időpont?

Kedves Érdeklődő!


Három trendnek az egyidejű megjelenése alapvető javulást eredményezhet az életkörülményeinkben: ezek az Internet, az e-kereskedelem, és a kapcsolati marketing.

Ezek közül bármelyik olyan társadalomformáló hatással rendelkezik, hogy önállóan képes befolyásolni, úgy az üzleti vállalkozásunk menetét, mint az élet- és munkakörülményeinket egyaránt. Mindhárom trendnek a kölcsönös egymásra hatása viszont, egy igazi fordulópontot jelen a civilizációnk történelmében.

Az Internet az a sajátosan új - mindent befolyásoló - jelenség, ami a mi generációnk életében kezdi meg hatását kifejteni. 38 évre volt szükség ahhoz, hogy a rádiókészülékkel rendelkezők száma elérje az 50 milliót. A televízió 50 millió háztartásban való megjelenése 38 évet igényelt. Az internetnek mindössze 5 évébe került az 50 millió felhasználóhoz való eljutás.

Az elektronikus kereskedelem ma már minden kétséget kizáróan egyre inkább terjed, úgy az üzleti, mint a magán szférában egyaránt. Elég, ha az otthonról történő, mozi-, színház-, repülőjegy-, szállodafoglalás növekvő népszerűségére gondolunk. Az internetes áruházak számának gyors növekedéséről nem is beszélve.

Nézzük meg akkor most, hogy mi is az a kapcsolati marketing. Hívhatjuk bárminek is - MLM, multi-level marketing, referencia marketing, ajánló marketing, fogyasztói hálózatos értékesítés - a lényeg az, hogy az emberi kapcsolataink előnyös működtetése húzódik meg a háttérben.

El kell csupán képzelni mindazt, amit eddig tudunk erről a termékforgalmazási módról, és ki kell még egészíteni az internetnek köszönhető két legújabb marketing módszerrel, melyek a következők:

1. Ügyfélbarát - a lehetséges vevők beleegyezésén alapuló - marketing. Itt az őket érdeklő információkat saját jó szántukból igénylőkről, azokról az e-mail címüket önkéntesen megadó potenciális ügyfelekről van szó, akik nemcsak rendszeresen fogadják hanem, türelmetlenül várják is a részükre folyamatosanmegküldött tájékoztatókat és ajánlatokat.

2. Kedvcsináló-, vagy vírus-marketing. Ez az Internet "suttogó propagandájának" kereskedelmi célú felhasználását jelenti. Jellemző példa erre a honlapokon található "hívd fel a barátodnak is a figyelmét erre a honlapra" típusú felhívás.

Ezek a megoldások hihetetlen mértékben képesek megnövelni egy marketing tevékenység hatékonyságát. Nem nehéz elképzelni, hogy a XXI. század sikeres vállalkozói közé csak azok fognak tartozni, akik ezeknek az új trendeknek (inernet, e-kereskedelem és kapcsolati marketing) a kölcsönös együtthatását képesek kihasználni.

Melyek a feltételei egy ilyen új típusú vállalkozóvá válásnak?

Mit szólna hozzá, ha egy olyan vállalkozási formával ismertetnék meg Önt, ami:

  • a sajátja lenne,

  • lehetővé tenné az otthoni munkavégzést,

  • nem igényel jelentős beruházási költséget a beinduláshoz,

  • nem teszi szükségessé munkavállalók alkalmazását,

  • saját vállalkozásában, de nem önmagára hagyottan végzett tevékenységet biztosítana,

  • egy tapasztal tanácsadói csapat segítségnyújtását, konzultációját bocsátaná rendelkezésére,

  • korlátlan jövedelemszint elérését biztosítja,

  • saját időbeosztást tesz lehetővé,

  • megteremti a feltételeit annak, hogy a jövedelmétől függően olyan jótékony célokra is adományozzon, amelyek az Ön értékrendjének megfelelnek.

Amennyiben Ön számára más megoldás is elképzelhető, mint az, hogy egész életében másnak dolgozzon, akkor potenciális jelentkezőink között üdvözölhetjük.

Ha van már vállalkozói tapasztalata, és belefáradt abba, hogy állandóan azt nézze, mi mindenről kell emiatt lemondania, szintén a jelentkezőink táborában érezheti magát.

Abban az esetben is, ha megtetszett Önnek az otthon dolgozás - távmunka - ötlete, de szeretné annak hátrányait kiküszöbölni, szintén esélye van arra, hogy csatlakozzon azokhoz, akik ennek az új vállalkozói rétegnek a képviselői szeretnének lenni.

Ők lesznek azok, akiknek alkalmuk nyílik a hagyományos munkavállalói kötöttségeket és bezártságot lecserélni, az otthondolgozás önállóságára és szabadságára.

Most pedig eljutottunk a jövedelemszerzés negyedik módjához, mely lehetővé teszi adottságaink, alkotókészségünk, időnk, energiánk, és jövedelmünk megtöbbszörözését.


Hogyan képződik a jogdíjszerű - passzív - jövedelem?

Erről a témáról fog szólni az e-mail sorozatunk következő része.

Üdvözlettel:

Kajárik Béla
vitalor@chello.hu

"Mit teszel ma, ami holnap is számít?"
http://www.karriertipp.hu

 

 
 
 
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2003 - 2005