Kajárik Béla:
JÓ HÍREK !
 

 

 




 


Hogyan képződik a jogdíjszerű - passzív - jövedelem?

Kedves Érdeklődő!


Napjainkig a különféle pénzbefektetési módok jelentették a leggyakrabban alkalmazott, és bevált módszert.

Ismerve a lakosság többségének jelenlegi jövedelemszintjét, meglehetősen kevesen képesek olyan összeg befektetésére, ami érezhető változást eredményezne a vagyoni helyzetükben.

Megfigyelhető viszont, hogy fokozatosan növekszik azon személyek száma, akik nem csupán megértették ezt az alapelvet, hanem az Internet korszak előnyöket felkínáló körülményeit kihasználva, élnek is vele.

Ha egyszer nem rendelkeznek a befektetéshez szükséges összeggel, akkor ők egyáltalán mit fektetnek be?

Kialakulóban van jelenleg egy - a hagyományostól alapjaiban eltérő - új jövedelemtermelő erőforrás megtöbbszöröző módszer, amely nem igényel komolyabb pénzbefektetést.

Az embereknek lehetőségük nyílik arra, hogy erőforrásaikat megsokszorozzák az emberi kapcsolataik kamatoztatása révén.

A marketingnek egy olyan erőszakmentes, ügyfélbarát, a leendő ügyfél előzetes hozzájárulását kikérő, intelligens tájékoztatáson alapuló formája van terjedőben, amely kedvező feltételeket terem mindazoknak, akik a rámenős, erőszakos ügynöki stílusú, eladói tevékenység végzésére "rejtett gyártási hiba miatt", tökéletesen alkalmatlanok.

"A network marketing elérte a felnőtt kort. Tagadhatatlan, hogy mára már az anyagi függetlenséget megalapozó, és a vállalkozói mentalitást kifejlesztő reális lehetőséggé vált az emberek milliói számára." - mondja Stephen Covey a "Sikeres emberek hét szokása" című népszerű könyv szerzője.

Miért is alakult ki ez a helyzet?

Minden bizonnyal nem kevés szerepet játszottak ebben a gyakori átszervezések és munkaerő elbocsátások. A könnyen hozzáférhető korszerű irodatechnika és telekommunikációs eszközök jelentősége sem elhanyagolandó.

De valamennyi tényező közül magasan kiemelkedik az Internet mindenre hatást gyakorló jelenléte. Az, amely nagyon kedvez annak az újfajta - közvetlen emberi kapcsolatokon alapuló - marketing tevékenységnek, melyben a tájékoztató, oktatató, személyreszabott információkkal ellátó jelleg dominál. Így oldható meg hatékonyan az egyre inkább "begubózó" életmódot folytató lakosság, interaktív, közvetlen tájékoztatása, érdeklődésének felkeltése.

Az Internetnek köszönhetően a széles baráti-ismerősi kapcsolatrendszerrel rendelkező személyek, valóban egy vagyonra tehetnek szert, a kapcsolati tőkéjük intelligens módon történő kamatoztatásának köszönhetően.

Lehet, hogy hamarosan szállóigévé válik majd a következő mondás:

"Találd meg és vonzd magadhoz azokat az embereket, akikkel együtt gazdaggá fogjátok tenni egymást!" (Kajárik Béla)

Mi a következő lépés?

Valószínű, hogy a legkevesebb, amivel önmagának tartozik az ember az az, hogy utánanéz ennek a lehetőségnek. Megismerkedik a sajátosságaival, még akkor is, ha csak, mint kiegészítő jövedelemforrás jöhet szóba nála.

Az alaposabb szemrevételezés során érdemes feltenni magunknak a következő kérdéseket:

Rendelkezésre áll-e egy működőképes rendszer, ami a kezdeti időszakban segít az embernek?


Érzünk-e lelkesedést a jövedelemszerzés ezen módja, vagy a megismert termékek, szolgáltatások iránt?

A további tájékozódáshoz szükséges információk a következő honlapjainkon találhatók meg:
http://members.chello.hu/tavmunka
http://wellnesstipp.fw.hu

Kellemes tájékozódást kívánok,


Üdvözlettel:

Kajárik Béla
vitalor@chello.hu

"Mit teszel ma, ami holnap is számít?"
http://www.karriertipp.hu

 

 
 
 
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2003 - 2005