IGEN! A hagyományosnak biztosan! Tudod annak, a rokonokat- és ismerősöket nyaggató, reménytelenül rimánkodó, rendezvényre kétségbeesetten meghívó, a vásárlásért könyörgő, ismerősök listáját összeállító, az egyméteres szabályt betartó, típusú munkatársak által műveltnek. Az embereknek ma már egyre kevesebb idejük van arra, hogy - akár egy 40 perces - üzleti bemutatóra elmenjenek. A hétvégenként rendezett továbbképzésekre pedig még ennél is kevesebb. Amikor
a kezdő munkatársak listájára felirt ismerősök nevei mind elfogynak, és
az addig felhívottak közül is csupán néhányan vállalkoztak arra, hogy kipróbálják
a termékeket, akkor beáll a "patthelyzet"... Az új termékforgalmazó munkatárs és személyes tanácsadója tanácstalanul egymásra nézve abban reménykednek, hogy majd csak összehozza őket a sors egy igazi "véleményvezérrel" (mondjuk egy polgármester, vagy bankigazgató személyében), aki - hivatalos és magánkapcsolatai révén - rengeteg potenciális ügyfél- és munkatársjelölttel fogja majd gyarapítani a hálózatukat. Igazuk van! Jól teszik! A régi módszereket alkalmazva másban már úgysem reménykedhetnek... Hát igen, az idők változnak... Szerencsére! Az Internet alapú MLM számára viszont, csak most kezdenek igazán megteremtődni a szükséges műszaki és személyi feltételek.
|
|||||||||||||||||||