KÖZÖSSÉGI Marketing

Címadat gyűjtés FACEBOOK használattal
Ajánlott LÉPÉSEK

1.) Belépés a Facebook közösségbe

2.) Döntsd el, hogy milyen "piaci résben" szeretnél tevékenykedni.

3.) Ismerősök listájának előállítása. (Pl. Keresd meg a Google-on az adott szakterületen a "gurukat" (pl. fogyókúra szakértők) és
keresd meg őket ezt követően a Facebook-on! - legalább 500 "ismerőssel" kell rendelkezniük!

VAGY

Találj egy - a témádba vágó - csoportot (legalább 200 fős létszámmal).

Kérd meg a guru ismerőseit, vagy a csoportjának tagjait, hogy fogadjanak ismerősüknek téged!
Ennek érdekében kattints az "Ismerősök - Összes"- re,
majd pedig add hozzá a kiválasztott személyt az ismerőseidhez! "Megjelölés ismerősként"

FONTOS FIGYELMEZTETÉS:
Egyszerre ne jelölj be több, mint 20-25 személyt, mert figyelmeztetést fogsz kapni a Facebooktól, vagy ki fognak zárni, mert szabálytalanságot követsz el. Mindenesetre naponta ne lépd túl az 50 fős létszámot az új bejelölt ismerőseid létszámában)

4.) Hozz létre egy CSOPORTOT egy olyan névvel, amelyben a kulcsszavai szerepelnek a választott témakörödnek, hogy a Facebook közösség tagjai könnyen rátalálhassanak a csoportodra.

5.) Nyisd meg a csoportodat és kattints az "Új tagok meghívása" linkre!
Ekkor egy ismerősökből álló lista jelenik meg a jobb felső sarokban. Kattints rá az ismerőseidre ("pipa" behelyezésével) és ekkor egy névlista fog kialakulni a bal oldalon.

NE felejtsd el, hogy 25-nél több személyt ne jelölj be egyszerre! A Facebook ellenőrzi, hogy ugyanazt a tevékenységet naponta milyen gyakran ismétled meg.

Készíts el egy rövid meghívó levelet, hogy az kiválaszott személyeknek megérje csatlakozniuk a csoportodhoz. Ebbe az e-mailbe foglald bele a Csoportod URL-jét és küldd el azt naponta 50 ismerősödnek.

6.) Mihelyt már lesznek tagok a klubodban, kattints az "Üzenet minden tagnak" linkre és küldj el egy oktató vagy reklám üzenetet a klubtagoknak.

7.) Naponta legalább 3 alkalommal helyezz el bejegyzést a "Mit csinálsz most?" üzenő mezőbe. és tegyél megjegyzést mások által feltett tartalommal kapcsolatban (bejegyzések, képek, videók)
Készíts egy cikket a tagok számára szánt üzeneteidből és tedd azt közzé!

(2009 március 02)
home