1. Legyen neked is
egy EGÉSZSÉGÜGYI
SIKERTÖRTÉNETED (ehhez
egy-két termék kipróbálása szükséges). Ez lesz az az érték, amit az ismerőseid
meg fognak majd tőled "vásárolni"!
2. Derítsd ki, hogy jelenlegi ismerőseid közül, kit érdekelnek a wellness
alapelvek, és közülük ki az, aki azok szellemében hajlandó tenni is valamit.
Nekik számolj be a Herbalife termékekkel kapcsolatos saját kedvező tapasztalataidról.
3. Tedd lehetővé, hogy a termékeket megvásárolni szándékozó - wellness
szimpatizáns - ismerőseid, rajtad keresztül azokat megvehessék. (Ekkor meg fog
születni a JÖVEDELEMSZERZŐ
SIKERTÖRTÉNETED, mivel
jutalékot fogsz kapni az ismerősök által vásárolt termékek árából)
4. Folyamatosan - tudatosan és intenzíven - bővítsd az ismerőseid körét,
és kérdezzd meg tőlük, kinek lenne kedve közülük ilyen módon javítani az egészségi
állapotán, az anyagi helyzetén, vagy mind a kettőn, egyszerre. Igyekezz az ismerőseid
körében magadat úgy "pozícionálni", hogy - egészséges életmód témakörban
- hiteles VÉLEMÉNYFORRÁSUK lehess a jövőben! A te véleményedet tekintsék
mérvadónak, mielőtt különféle wellness termékek és szolgáltatások igénybevétele
mellett döntenének.
5. A csoportodhoz csatlakozó
munkatársaidat tanítsd meg az előző 4 lépésre!