A jelöltek minősítésének hat lépése


Van egy mondás, ami szerint: "Többet érhetünk el szép szóval, mint erőszakkal."

A hagyományos önző és agresszív megközelítést alkalmazó minősítő módszertől eltérően, az Ügyfélbarát Marketing lehetővé teszi azt, hogy a változtatásra elszánt emberek természetes módon kijelöljék és motiválják önmagukat, valamint akarjanak velünk együttműködni.

Az Ügyfélbarát Marketing hatféle minősítő lépésből áll...

  1. Az igény meglétének megállapítása.
  2. A jelenlegi körülmények megváltoztatása iránti vágy erősségének meghatározása.
  3. A megfelelő erőforrások rendelkezésre állásának ellenőrzése.
  4. Annak megállapítása, hogy a megoldásunk megfelelő-e a jelölt számára.
  5. Segítségnyújtás a jelölt számára, hogy bennünket válasszon ki magának.
  6. Segítségnyújtás a jelölt önmaga kiválasztásához.

12 ÉRV amellett, hogy miért éri meg ezt csinálni

Ugyanannyi időt vesz igénybe, mint a hagyományos módszer RÁADÁSUL még...

  1. Erőszakmentes
  2. Az emberek nyitottakká válnak.
  3. A beszélgetés feszültségmentes, nyugodt légkörben folyhat.
  4. A beszédünkben nyoma sincs semmiféle feszültségérzésnek.
  5. Nem igényel semmilyen erőfeszítést.
  6. Automatikusan vonzza hozzánk az embereket.
  7. Az emberekkel való törődést szemlélteti.
  8. Változtatásra ösztönzi az embereket.
  9. Ha egyszer már meghozzák a változtatás melletti döntésüket, akkor ki is tartanak amellett.
  10. Segít az embereknek megkérdőjelezni az őket visszatartó hiedelmeiket.
  11. Többet fognak nekünk elmondani.
  12. Nagyobb a valószínűsége, hogy tovább ajánlásokat fogunk tőlük kapni, függetlenül attól, hogy csatlakoznak-e hozzánk, vagy nem...

Sokkal többet érhetünk így el kevesebb idő alatt, kevesebb idegeskedéssel és erőfeszítés mellett.

Ezt akár az értékesítés TAI CHI módszerének is nevezhetjük. Az eszköz, amivel ezt elvégezhetjük a Jelöltkutató KÉRDÉSEK képezik.

home

Minden jog fenntartva!   © VITALOR Bt. 2002 - 2005