A
jelöltek minősítésének hat lépése
Van egy mondás, ami szerint: "Többet érhetünk el szép szóval, mint erőszakkal."
A hagyományos önző és agresszív megközelítést alkalmazó minősítő módszertől eltérően, az Ügyfélbarát Marketing lehetővé teszi azt, hogy a változtatásra elszánt emberek természetes módon kijelöljék és motiválják önmagukat, valamint akarjanak velünk együttműködni.
Az Ügyfélbarát Marketing hatféle minősítő lépésből áll...
12 ÉRV amellett, hogy miért éri meg ezt csinálni
Ugyanannyi időt vesz igénybe, mint a hagyományos módszer RÁADÁSUL még...
Sokkal többet érhetünk így el kevesebb idő alatt, kevesebb idegeskedéssel és erőfeszítés mellett.
Ezt akár
az értékesítés TAI CHI módszerének is nevezhetjük. Az eszköz, amivel
ezt elvégezhetjük a Jelöltkutató KÉRDÉSEK
képezik.
|
|