Több mint 30 millió nő rendelkezik saját "direkt értékesítési üzlettel"
A direkt értékesítésben
a nőknek ugyanolyan esélyeik vannak, mint a férfiaknak. Mindenki saját magának
dolgozik, saját üzletét saját személyes szabályai szerint építi fel. Csinálhatja
lassan vagy gyorsan, félnapos vagy 8 órás munkarendben - és eközben egészen
feljuthat a csúcsra.
Némely nők elérik ezt, mások nem. Miért nem? René Yarnell egyetért Claudia
Enkelmannal: ezek a nők valójában nem akarnak a csúcsra jutni, ők évek óta
inkább áldozatnak mutatkoznak, minthogy az erős oldalukra koncentrálnának.
Ki vagy mi tartja őket vissza? A két tapasztalt tréner azon a véleményen van, hogy ezeknek a nőknek nem kell ellenséget keresniük, már megtalálták azt: saját maguknak állnak útjukban.
A siker anyag: a kölcsönös segítség
Nők, de erős női érzülettel
rendelkező férfiak is gyakran tapasztalják, hogy az értékek veleszületett
értelme túlnő a korrektség határán.
René Yarnell említ egy példát a női gondolkodásmódra és segítőkészségre
vonatkozóan, amin a férfiak néha a fejüket csóválják, de a nőket, ha tudatában
vannak, ez predesztinálja a direkt értékesítésre.
Olimpiai játékok 1992: a következő jelenet játszódott le a nők maratoni
futása alatt: a vezető csoport megtalálta a tempóját, amikor a tízmérföldes
futás közben tolongás keletkezett. Janis Klekker, a csoport vezetője megbotlott,
és Cathy O'Briennek át kellett őt ugrania. És akkor történt: Cathy O'Brien
visszajött, hogy Janis Kleckert felsegítse. És Janis megnyerte a futást.
Cathy O'Brien ugyan vesztett, de mindazok szíve, akik látták a jelenetet,
nyert.
Ez a magatartásmód pontosan az az anyag, amelyből a direkt marketing sikere
is áll. A nők megnyerik az embereket, mert kölcsönösen segítik egymást.
A hét sikeres hölggyel folytatott interjú során láthattuk: mindegyiknek
az volt a fontos, hogy a másiknak segíthessenek. Ez egyszerűen a nők természetéből
adódik. Ha tudatában vannak, bevetik. Mindegy, hogy a nők egyedül dolgoznak,
vagy partnerükkel együtt, a direkt értékesítés alkalmazkodik hozzájuk. Lassan,
nyomás nélkül indulhatnak, amikor akarnak. Személyes tempójukban, team-szellemükben,
az Önök egyedi beleérző képességével.
Hivatásos és személyes siker: minden lehetséges!
Teljes életet élhetnek!
Az üzlet segít, különös módon, a személyes prioritásokat a helyes rendbe
hozni. A család és egy szép otthon értéke áll a középpontban, szoros barátságok
kötődnek és ezeket ápolják (tehát kielégül a szociális kapcsolatok női igénye
iránti igény), azonos gondolkodásúak egymásra találnak.
Sikeres nők akár még egy lépéssel tovább is mennek. Kooperálnak férfi kollegákkal,
integrálják őket a munkába. Ez a magatartás segít a szakadékot áthidalni
és a szükséges kiegyensúlyozottságot hozza az üzletbe.
A nők művészek a kommunikációban
De ha teljesen átadja magát az üzletnek, meg lesz lepődve, hogy fejlődik az. Látszólag magától. Mert a nők azt a képességüket, hogy másokkal beszélgetnek és odafigyelnek rájuk, nem munkának tekintik. Ez úgyszólván a vérükben van. És ez a nagy előnyök egyike a felfelé vezető lépcsőn. Mert minél jobban tud valaki beszélni, annál sikeresebb lesz. Nézze meg Charly Fiorinat, a Hewlett Packard főnöknőjét. Ő példaként szolgál sok modern nő számára: nyílt, precíz és hihetetlen szakértelemmel adja elő dolgait - élénken, viccesen és mindig nagyon nőiesen. A férfiak annyira szívesen hallgatták, hogy a főnöki pozíciót ellenszavazat nélkül megkapta. Ne rejtse tudását véka alá, reklámozza saját képességeit! Különösen a direktértékesítésben tud bizonyítani. Anélkül, hogy vesztene. És ez a legfontosabb: fedezze fel saját erejét, hagyja világítani saját fényét - messze az ország felett!
(A cikket németről fordította: OLÁHNÉ NAGY Erzsébet)
|
|
Minden jog fenntartva! © VITALOR Bt. 2002 - 2004