Több mint 30 millió nő rendelkezik saját "direkt értékesítési üzlettel"



Világszerte több mint 34 millió ember tevékenykedik a direkt marketing területén. Ennek majdnem 90%-a nő. És egyre többen küzdik fel magukat - végre, mondhatnánk - a legmagasabb szintre. Ez nem lehet véletlen! Ezek a nők egyszerűen megértették: mind a női oldalukat (intuíció), mind a férfias oldalukat (erő) be kell vetniük, hogy sikeresek legyenek.

A direkt értékesítésben a nőknek ugyanolyan esélyeik vannak, mint a férfiaknak. Mindenki saját magának dolgozik, saját üzletét saját személyes szabályai szerint építi fel. Csinálhatja lassan vagy gyorsan, félnapos vagy 8 órás munkarendben - és eközben egészen feljuthat a csúcsra.

Némely nők elérik ezt, mások nem. Miért nem? René Yarnell egyetért Claudia Enkelmannal: ezek a nők valójában nem akarnak a csúcsra jutni, ők évek óta inkább áldozatnak mutatkoznak, minthogy az erős oldalukra koncentrálnának.

Ki vagy mi tartja őket vissza? A két tapasztalt tréner azon a véleményen van, hogy ezeknek a nőknek nem kell ellenséget keresniük, már megtalálták azt: saját maguknak állnak útjukban.

A siker anyag: a kölcsönös segítség

Nők, de erős női érzülettel rendelkező férfiak is gyakran tapasztalják, hogy az értékek veleszületett értelme túlnő a korrektség határán.
René Yarnell említ egy példát a női gondolkodásmódra és segítőkészségre vonatkozóan, amin a férfiak néha a fejüket csóválják, de a nőket, ha tudatában vannak, ez predesztinálja a direkt értékesítésre.

Olimpiai játékok 1992: a következő jelenet játszódott le a nők maratoni futása alatt: a vezető csoport megtalálta a tempóját, amikor a tízmérföldes futás közben tolongás keletkezett. Janis Klekker, a csoport vezetője megbotlott, és Cathy O'Briennek át kellett őt ugrania. És akkor történt: Cathy O'Brien visszajött, hogy Janis Kleckert felsegítse. És Janis megnyerte a futást. Cathy O'Brien ugyan vesztett, de mindazok szíve, akik látták a jelenetet, nyert.

Ez a magatartásmód pontosan az az anyag, amelyből a direkt marketing sikere is áll. A nők megnyerik az embereket, mert kölcsönösen segítik egymást. A hét sikeres hölggyel folytatott interjú során láthattuk: mindegyiknek az volt a fontos, hogy a másiknak segíthessenek. Ez egyszerűen a nők természetéből adódik. Ha tudatában vannak, bevetik. Mindegy, hogy a nők egyedül dolgoznak, vagy partnerükkel együtt, a direkt értékesítés alkalmazkodik hozzájuk. Lassan, nyomás nélkül indulhatnak, amikor akarnak. Személyes tempójukban, team-szellemükben, az Önök egyedi beleérző képességével.


Hivatásos és személyes siker: minden lehetséges!

Teljes életet élhetnek! Az üzlet segít, különös módon, a személyes prioritásokat a helyes rendbe hozni. A család és egy szép otthon értéke áll a középpontban, szoros barátságok kötődnek és ezeket ápolják (tehát kielégül a szociális kapcsolatok női igénye iránti igény), azonos gondolkodásúak egymásra találnak.

Sikeres nők akár még egy lépéssel tovább is mennek. Kooperálnak férfi kollegákkal, integrálják őket a munkába. Ez a magatartás segít a szakadékot áthidalni és a szükséges kiegyensúlyozottságot hozza az üzletbe.


A nők művészek a kommunikációban

De ha teljesen átadja magát az üzletnek, meg lesz lepődve, hogy fejlődik az. Látszólag magától. Mert a nők azt a képességüket, hogy másokkal beszélgetnek és odafigyelnek rájuk, nem munkának tekintik. Ez úgyszólván a vérükben van. És ez a nagy előnyök egyike a felfelé vezető lépcsőn. Mert minél jobban tud valaki beszélni, annál sikeresebb lesz. Nézze meg Charly Fiorinat, a Hewlett Packard főnöknőjét. Ő példaként szolgál sok modern nő számára: nyílt, precíz és hihetetlen szakértelemmel adja elő dolgait - élénken, viccesen és mindig nagyon nőiesen. A férfiak annyira szívesen hallgatták, hogy a főnöki pozíciót ellenszavazat nélkül megkapta. Ne rejtse tudását véka alá, reklámozza saját képességeit! Különösen a direktértékesítésben tud bizonyítani. Anélkül, hogy vesztene. És ez a legfontosabb: fedezze fel saját erejét, hagyja világítani saját fényét - messze az ország felett!

(A cikket németről fordította: OLÁHNÉ NAGY Erzsébet)

Minden jog fenntartva!   © VITALOR Bt. 2002 - 2004