Válasz bandi üzenetére [#136]
Egyáltalán nem titkos a készülék, ha lesz egy kis időm, leírogatom a tudnivalókat róla. Egyenlőre csak annyit, hogy oda-vissza működik, mindkét utas tud beszélni. Egy dinamikakompresszort is terveztem hozzá, így állandó szinten marad a hangerő, ha halkan beszél, vagy kiabál valaki, így nem zavaró a hallgató fél számára. Ha nem beszél senki, akkor a motorhang hallatszik kicsit, így jobban érzi a sofőr a motorfordulatot. Persze, ha elkezd beszélni valaki, akkor a motorhang lehalkul, hogy a beszédhang jól érthető legyen. Még egy nagyobb szűrő van a tápcsatlakozás elé rakva, hogy a gyújtás NF zaja ne okozzon zavart. Télen majd kicsit áttervezem az egészet, mert vannak dolgok, amin még módosítani szeretnék. A beépítésről annyit, hogy maga a készülék elöl a műszerfal alatt van felerősítve, a bukócsövön vittem el a vezetékeket a tetőn keresztbe menő csőre. A csatlakozási pont így az ülések vonala mögött kicsit, a két ülés között van a tetőn. A fölhallgató, mikrofon vezetéke a sisak állszíjához van oldalt rögzítve, és egy spirál kábelen (mint a vezetékes telefon kagylózsinórja) keresztül egy 6.3-as jack-el lehet csatlakozni a tetőről lelógó aljzatra. Ha gondolod, a jelenlegi kapcsolást is meg tudom mutatni, de ha nem sürgős, akkor majd az áttervezett újat. |