A visszatérés előjelei


A Mahdi (A) visszatértének 5 olyan előjele van, melyekben a hittudósok teljes mértékben egyetértenek, ezek a következők:

  1. A Yamáni

  2. A Szufiáni
  3. Felhívás az égből
  4. Fogyatkozások (Nap és Hold)
  5. Egy ártatlan lélek meggyilkolása


Némely tudósok még a biztos jelek közé teszik egy kéz megjelenését az égen, valaminta nap nyugatról való fölkelését. Egyesek nem tartották a szufiáni eljövetelét a Mahdi (A) visszatérte feltételének, ezt az Ahl Ul-Bayt (A) imámjai határozottan cáfolták.


Ezekkel együtt 69 olyan jelet gyűjtöttek össze a tudósok, melyek nagy valószínűséggel bekövetkeznek a Mahdi (A) visszatérése előtt. Ezek a következők.


1. Az Omajádok valamint az Abbászidák uralomra jutása majd bukása. Mohamed Al-Bákir imám (A) mondta még az Omajádok uralma alatt, hogy eljön az Abbászidák uralmának az ideje, akiket véglegesen a khoraszáni keletről, valamint a szufiáni nyugatról dönt meg és semmisít meg, hogy Kúfánál találkozzanak és összecsapjanak. Egy ismeretlen nevű uralkodóház, de egyes utalások szerint az Abbászidák utolsó tagja fogja meggyilkoltatni az „ártatlan lelket” ami után 15 nappal eljön a Maddi (A).

  1. 60 hazug eljövetele, akik magukat prófétának hirdetik.

  2. 12 hásimita eljövetele, akik mind a maguk pártjára hívják az embereket.
  3. 12 ember lép fel azzal a hazug állítással, hogy látta a Mahdit (A)
  4. Eljön valaki Sana'ából (valószínűleg a yamáni)a szufiánival egy időben.
  5. Eljön a szufiáni a yamáni és a khoraszáni és bekövetkeznek a fogyatkozások. (Nap, Hold). A szufiáni és a mahdi (A9 egy évben jönnek el. A yamáni a khoraszáni és a szufiáni egy évben egy hónapban és egy napon tűnnek fel. De a yamáni valamivel előbb lesz itt mint a szufiáni. A yamáni Jemenből érkezik, az igaz útra hív a mahdi (A) pártján, be fogja tiltani a fegyverkereskedelmet. Egy hívőnek sem engedtetik meg, hogy kivonja magát a parancsnoksága alól, aki ezt teszi az a kháridzita oldalt képviseli. - A khoraszáni Khoraszánból, avagy keletről (Szamarkand) érkrzik és hatalmába keríti Kermán (Irán) és Multan (Pakisztán) városát. - a szufiáni Palesztínából, egy száraz völgyből jön el radzsab hónapban. Uthmán ibn Anbisza lesz a neve. Otba ibn Abu Szufián leszármazottja lesz. Damaszkuszba vonul, ahol átveszi a hatalmat, ő lesz az emberk legocsmányabbika (szőke, vörös, kék). Élve el fogja temetni gyermekének az anyját. Soha nem szolgálja Allahot (SWT), soha nem látja mekkát és Medinát. Amikor megtudja,hogy a Mahdi (A) visszatért és hatalmába kerítette Mekkát hadsereget küld oda Sámból. - A szufiáni feltűntekor 3 párt verseng a hatalomér Szíriában, a szufiánién kívül az Aszhab és az Aqba' párt. A szufiáni megöli a másik 2 párt vezetőjét. Kb. 9 hónapig tart az uralma. Hatalma alá hajtja Sámot, Damszkusszal, Homsszal, Hamával, Halebbal, Palesztínával Jordániával és Qanszarain nevű hellyel együtt. Miután a Sám vidéke fölött megszerezte a hatalmat két hadsereget indít el, egyet Irak, egyet Hidzsáz felé. Az iraki hadserege 70 000 főt fog számolni. Amikor elérik Baddadot megölnek 3000 embert 300-at az Abászidák nemzetségéből. Utána Kúfa felé vonulnak, melynek elpusztítják környékét, öldöklik Kúfa népét, különösen az Ahl Ul-Bayt (A) párthíveit, majd az Eufrátesz mentén Qurkisza környékén pusztítanak. 100 000 embert ölnek itt meg a hatalmasok közül. Közben megérkrznrk a Mahdi (A) párthívei Khoraszánból. Egy egyszerű kúfai embet megöli a szufiáni hadvezérét Kúfa mellett, vagy Kúfa és Híra között. Ezek után a szufiáni serege visszafordul Sámba, de a kúfai hadak beérik őket, szétverik őket és visszaszerzik hadizsákmányukat. A Hidzsázba indított hadsereg 2 napra elfoglalja Medinát, gyilkolni fogják a Próféta (S) háza népét. Közben a Mahdi (A) Kúfába érkrzik és hadsereggel indul Sámba, ahol a szufiáni vereséget szenved és megöletik. Utána a Mahdi (A) székhelye Kúfában lesz.
  6. A politikai hatalom felbomlása, sokasodik a társadalmi összekülönbözés az alcsoportok között, háborúk, az aszhab és az abqa és csoportjaik feltűnése Szíria vidékén. A levantei vidék feldúlása.Törökök nyomulnak be az Arab Félszigetre, valanint rúmiak (?) Palesztínába (Ramla). A Sámot feldúlják, majd ez után tűnik föl a 3 csoport (Haszani, Omajád és Qayszita).
  7. Az aszhab és az abqa csoportok összekülönbözése Sámban (Szíria vidéke), egy nyugati nép benyomulása oda. 100 000-en halnak meg ekkor a Sámban, ami áldás lesz a hívőknek és büntetés a hitetleneknek. A nyugatiak sárga zászlókkal érkeznek és megvárják a szufiáni eljövetelét.
  8. Azon csoport elbukása, akik jobbra állnak a damaszuszi mecsettől.
  9. Felhívás Damaszkusz határából, hogy”jajj a föld népének attól a rossztól ami közeleg!”
  10. A marwání, 'Auf Asz-Szalmí és Sa'íb ibn Szálih és a yamáni eljövetele. A Marwaní az abbászidák embere lesz a szufiáni előtt. 'Auf Asz-Szalmí az Arab Félszigetről jön, Tikrit környékén lesz a hatalmi bázisa, a Mahdi (A) párthíve lesz, a damaszkuszi mecsetben gyilkolják meg. Után érkezik Sa'íb ibn Szálih a khoraszáni Szamarkandból, majd feltűnik a megátkozott szufiáni.
  11. A Haszaní eljövetele és meggyilkolása. Az Abászidák uralmának neggyengülésével zűrzavaros helyzet áll elő. Eljő a szufiáni, szembeszáll vele a yamáni. A Mahdi (A) párthíveinek egy csoportja a visszatérés előtt a haszani vezetésével elmegy mekkába, hogy hirdesse az Imám (A) közelgő visszatértét, de Mekka népe meggyilkolja és a fejét elküldik a szufiáninak.
  12. Zászlók jönnek Egyiptomból Sámba és az egyptomi eljövetele.Egyiptomban fellépegy nagy katonai vezető még a szufiáni előtt. Az igaz úton jár zöld zászlókkal és behatol Sámba.
  13. A Qaysz uralma Egyiptomban és a Kinda uralma Khoraszánban is a visszatérés jelei. A visszatérés előtt háború lesz a Qaysszal.
  14. A törökök bevonulása az Arab Félszigetre, a bizánciak bevonulása Ramlába
  15. Kúfa megerősítése, valószínűleg a szufiáni ellen.
  16. Zászlók felgyújtása a kúfai úton.
  17. A kúfai mecsetek 40 napra használhatatlanná válnak.
  18. Valamiféle ismeretlen szobor felfedése.
  19. Zászlók lobogása a legnagyobb kúfai mecset körül
  20. 70 igaz ember meggyilkolása Kúfában.
  21. Egy templomban megsemmisítenek egy koránpéldányt.
  22. Érintkezés Kúfa és Kerbela között.
  23. 100 000 ember kivonulása Kúfából a szufiáni ellen.
  24. Hadsereg eljövetele keletről, a Próféta (S) egyleszármazottjának vezetésével.
  25. Egy férfi eljövetele Nadzsránból, aki a Mahdi (A) követője lesz. A keresztényekkel hadakozik és emberei az elesettek közül kerülnek ki.
  26. Felhívás keletről az útmutatás népéhez az egyesülésre és felhívás nyugatról a hamisság népéhez az egyesülésre.
  27. A nap elszíneződése, elsápad majd sötét színezetű lesz.
  28. A barlang népe felkelése és hadba vonulása a Mahdival (A) együtt. A szufiáni hadserege vörös zászlók alatt fog harcolni. Egy Kalb törzs beli lesz a hadvezére (valószínüleg Irakban). A Hidzsázba küldött serege 12 000 főt számlál, vezetője egy omajád férfi aki Khuzayma Atmasznak neveztetik. A szufiáni 130 000 fős újabb hadsereget küld Kúfa ellen, ahol akkora csata lesz, hogy az Eufráteszt 3 napra vér festi vörösre. Ez után 100 000 társító és képmutató kivonul Kúfából és Damaszkuszba megy. 3 nappal a Nap elsötétülése után Allah (SWT) megteszi az elválasztást a jó és a hamis között. Kijön egy állat a földből és összecsap a rúmiakkal a tenger (?) partján a barlangnál, ahol Allah (SWT) felkelti az alvó ifjakat a harcra, ahol 2-en vértanúk lesznek.
  29. Tűz feltűnése Kúfában még az Imám (A) eljövetele előtt.
  30. Tűz feltűnése keletről, ami 3 vagy 7 napig tart és ez idő alat következik be a Mahdi (A) visszatérte.
  31. Tűz és az ég elvörösödése, még a visszatérés előtt.
  32. Az Eufrátesz kiöntése, úgy hogy elborítja Kúfát.
  33. Sok gyilkosság Híra és Kúfa között.
  34. Híra és Kúfa között egy egyszerű kúfai ember megöli a szufíáni hadvezérét.
  35. A kúfai mecset falának lerombolása.
  36. Öldöklés Bagdadban és Bászrában, pusztulás és megsemmisülés, félelem Irakban és a Nap elsötétülése.
  37. Bászra pusztulása.
  38. Bagdad pusztulása.
  39. Eljön a Khoraszáni fekete zászlókkal Kúfába, amikor visszatér a Mahdi (A) leteszi neki a hűségeskűt.
  40. Egy népeljövetele keletről.
  41. 12 egymáshoz hasonló zászló felemelkedése a Mahdi (A) visszatértekor.
  42. A rejtőzködő imám (A) feltűnése Gilánból Asztarabad városa környékéről Abar faluból.
  43. Mekka és Medina között megölnek 15 arabot az Abbászidák közül.
  44. Nagyfokú összekülönbözés a vallás dolgában.
  45. A romlás és vallásellenes dolgok terjedése. A nők a férfiakra fognak hasonlítani, a férfiak pedig a nőkre. Homoszexualitás terjedése. Elfogadják a hamis tanúskodást és elvetik az igazat. Vérontás és paráznaság terjedése. Kamatszedés. Emberek megfélemlítése. Mindez az égi kiáltásig tart. A romlás és vallásellenes dolgokhoz tartozik még az ima elhagyása, a becsületesség gyengülése, a hazugságok megsokasodása, a korrupció, a vallás feladása a világ kedvéért, elmebetegek felhasználása, vérrokonság megszakítása, öntörvényű kitalációk követése, szegények elnyomása, rágalmazás, a mecsetek túldíszítése, a minaretek minél magasabbra építése, a rossz megbecsülése, szerződésszegés, nők részvétele a kereskedelemben, túlzott ragaszkodás az evilági élethez, a gonosztevők hangoskodása, a nép vezetője a legalantasabbja lesz, árulások, a fiatal szemtelen lesz az időssel, a hitetlenek örülnek a romlásnak, az emberek úgy költik vagyonukat, hogy azzal engedetlenek lesznek Allahhal(SWT) szemben, nyíltan fogyasztják az alkoholt, sőt csoportosan, úgy hogy nem félik Allahot (SWT), mitöbb lesz olyan aki részegen vezeti az imát, aki a jót írná elő gyenge lesz, aki gonosztevő erős, a szent mecset szinte kiürül, nőket vesznek be a gyűlésekbe, megengedik a tilos dolgokat és megtiltják a megengedetteket, relativizálják a vallást, a gyakorlatban mellőzik a Szent Korán alkalmazását, az emberek a hitetlenekhez közelednek és eltávolodnak az igazság népétől, elterjed a pletykálkodás, felhívnak a nem Allahoz (SWT) való zarándoklatra és dzsihádra, valástudósok nem a vallás, hanem a világ és a hatalom érdekében működnek.
  46. Éhínség, ellenszenv és durvaság a hittestvérek között, az uralkodó elnyomása, és egy hitehagyott eljövetele Qázwinból akit Mohamednek hívnak, uralkodik hívő és társító felett és félelmet kelt a hegyekben (?)
  47. A csalás s hazugság évei a Madi (A) visszatértéig.
  48. Éhség, aszály, félelem, gyilkosság, pestis, sáskajárás, földrengés, hiány pénzben emberekben és gyümölcsben. Az éhség Kúfában a Próféta (S) háza népe (A) ellenségeit érinti akik elpusztulnak. Sámbanis olyan éhség és félelem lesz úrrá melyet nem tapasztaltak még soha. Az éhínség még a Mahdi (A) eljövetele előtt lesz a félelem utána. A félelem az Abbászidáktól lesz, az élelmiszerhiány főleg gabonahiányt jelent, a kereskedelem is pang. csökken a népesség a sok elhalálozás miatt. A sok eső miatt tönkremennek a gyümölcsök. Vörös halálnak az erőszakos halált nevezik, fehér halálnak a pestistől való halált. Még kannibalizmus is előfordul.
  49. Szükség és szegénység terjedése, az emberek elidegenedése.
  50. A hit népének különválása és elszántságuk növekedése, sok lesz a hitehagyott, kevés az őszinte hitű.
  51. Különbségtétel Allah (swt) párthívei, és a föld megtisztítása a képmutatóktól és tévelygőktől.
  52. Megkísértés széthúzás és eltörlés.
  53. Politikai anarchia az araboknál. Egy kigyerek ualma, mindenkimegy a saját feje után.
  54. Egy kisgyerek lesz az uralkodó, felbomlik a politikai rend.
  55. Az önzés és elszigetelődés növekedése. Felbomlanak az osztályok és az emberek egyéb tagozódásai.
  56. Felhívás az égből a Mahdi (A) nevében. ! alkalommal fog felhívás elhangzani. Az 1. alkalom radzsab (7) hónapban lesz, 3 kijelentés hangzik el: Allah átka az elnyomókon! „Közeleg a közelgő nap” (Szent Korán 53:57) ó hívők! A 3. felhívás a napkorongból hangzik el: Bizony Allah (SWT) elküldte az igaz úton vezetett imámot (A), hallgassatok hát rá és engedelmeskedjetek neki! A 2. felhívás ramadán 23-án hangzik el péntek előestéjén. Gábriel arkangyal fog szólni a Mahdi (A) nevében, hogy ő az Imám és az igaz úton vezetett. Ez a felhívás a Szent Mecsetből a fekete kő és maqám Ibrahim (A) közül fog felhangzani és az egész Föld népe hallani fogja mindenki a maga nyelvén. A 3. felhívás az Imám (A) nevében nem olyan lesz mint az előző 2. A 4. felhívás Gábriel és Iblisz (a sátán) szózata lesz. Gábriel felhív az égből a nappal elején, hogy az igazság Alival (A) és a pártjával van, majd felhív Iblisz a nappal végén a földről, hogy az igazság az Omajád családdal és pártjával, azaz a szufiánival van. Mindez még a visszatérés előtt lesz.
  57. Egy ártatlan lélek meggyilkolása. A visszatérés után a Mahdi (A) küldötte az „ártatlan lélek” a haszani (Mohamed ibn Haszan) és testvére megöletik a Kába és maqám Ibrahim (A) között, ez után 15 nappal a Mahdi (A) Mekkában lesz és véget vet ott a Qurays (Abbászidák) uralmának.
  58. Nap és holdfogyatkozás nem a megfelelő időben. A napfogyatkozás ramadán 13 és 14-én lesz, a holdfogyatkozás a hónap végén.
  59. A Nap sietsége a zenit és a délután kezdete között, egy alak megjelenése a napkorongban melltől felfelé. Ekkor az égből büntetés éri Omajja népét.
  60. Megjelenik egy arc a holdban és egy kéz az égen az utónbbi ramadán hónapban. Mindkét esemény a felhívások évében történik.
  61. Egy bolygó becsapódása.
  62. Fokozódik a hőség.
  63. A faji és osztálytagozódás megszűnése kevés kivétellel. Az Ahl Ul-Bayt (A) állama lesz az utolsó állam.
  64. A kalifa halála a Mahdi (A) eljövetelekor.
  65. A kalifa megölése, a kalifátus szünetelése és egy kisfiú kalifává választása.
  66. 24 eső. A Mahdi (A) eljövetelekor, nagy áldás lesz az emberiségnek.
  67. Eső dzsumádi al-akhar és radzsab hónapokban.313 hívő feltámad halottaiból és ők lesznek a Mahdi (A) első segítői.
  68. Egy állat kijövetele a földből, a dadzsál, a füst, Jézus (A) visszatérte az égből és a Mahdi (A) mögött imádkozik, a Nap felkelése nyugatról. Eljön a dadzsál egy Iszfahán környéki zsidó faluból, akkor jön el amikor az emberek elhagyják az imát, a jobb szemére vak lesz és a homlokára lesz írva: káfir. Tengeri úton Szíriába megy ahol később megölik. Kijön egy állat a Szafá dombból Mekkában, nála lesz Salamon (A) gyűrűje és Mózes (A) botja. Minden igazi hívőnek pecséttel megjelöli az arcát, a hitetlenek arcára pedig ráírja, hogy hitetlen. Ez után kel fel a Nap nyugatról, ami után nem fogadtatik el az emberektől a bűnbocsánat.


Kiegészítő megjegyzések

  1. Gábriel arkangyal fehér madár képében ott lesz a Mahdival (A) amikor bevonul Mekkába.

  2. A Mahdi (A) Huszein A) 9. leszármazottja lesz, Allah (SWT) hosszúvá teszi az életét és amikor felbukkan egy 40 éves férfi képében tűnik fel.
  3. A Mahdi (A) az egész földet hatalma alá hajtja ahol nem marad hitetlen.
  4. A Mahdi (A) pénteki napon érkezik Mekkába és szombati napon asúra napján veszi át a hatalmat.
  5. Miutám eljő a Mahdi (A) megtölti a földet igazsággal miután az megtelt zsarnoksággal, pusztítani fogja a hitetlenséget amíg az el nem tűnik a földről, bevonul Medinába és kiűzi onnan Al-Látot és Al-'Uzzát (óarab bálványok)
  6. A Mahdit (A) visszajövetelekor sokan elutasítják, de a fiatalok követni fogják.
  7. A Mahdi (A) 3 néven is szólíttatik: Ahmed, Abdullah és Mahdi.
  8. A Mahdi (A) egy páratlan számú higra szerinti évben fog eljönni, mikor visszatér összegyűjti a Síát a Föld minden részéről.
  9. Akik nem az igaz úton járnak azt mondják majd Gábriel felhívására, hogy az Ahl Ul-Bayt (A) által űzött fekete mágia.
  10. A Mahdi (A) 19 évet él a visszatéréstől kezdődően, utána jön egy férfi az Ahl Ul-Baytből (A) aki 309 évig él.
  11. A Kába fekete köve a paradicsomból származik.
  12. A A Mahdi (A) teljessé teszi, hogy Mohamed (S) közössége a legjobb, közösség, mely létezi az emberiség körében. A Mahdi (A) követői jönnek majd Egyiptomból is a Sám ellen.