A
visszatérés előjelei
A
Mahdi (A) visszatértének 5 olyan előjele van, melyekben a hittudósok
teljes mértékben egyetértenek, ezek a következők:
-
A
Yamáni
- A
Szufiáni
- Felhívás
az égből
- Fogyatkozások (Nap és Hold)
- Egy
ártatlan lélek meggyilkolása
Némely
tudósok még a biztos jelek közé teszik egy kéz megjelenését az égen,
valaminta nap nyugatról való fölkelését. Egyesek nem tartották a
szufiáni eljövetelét a Mahdi (A) visszatérte feltételének, ezt az Ahl
Ul-Bayt (A) imámjai határozottan cáfolták.
Ezekkel
együtt 69 olyan jelet gyűjtöttek össze a tudósok, melyek nagy
valószínűséggel bekövetkeznek a Mahdi (A) visszatérése előtt. Ezek a
következők.
1.
Az Omajádok valamint az Abbászidák uralomra jutása majd bukása.
Mohamed Al-Bákir imám (A) mondta még az Omajádok uralma alatt, hogy
eljön az Abbászidák uralmának az ideje, akiket véglegesen a
khoraszáni keletről, valamint a szufiáni nyugatról dönt meg és
semmisít meg, hogy Kúfánál találkozzanak és összecsapjanak. Egy
ismeretlen nevű uralkodóház, de egyes utalások szerint az Abbászidák
utolsó tagja fogja meggyilkoltatni az „ártatlan lelket”
ami után 15 nappal eljön a Maddi (A).
-
60
hazug eljövetele, akik magukat prófétának hirdetik.
- 12
hásimita eljövetele, akik mind a maguk pártjára hívják az embereket.
- 12
ember lép fel azzal a hazug állítással, hogy látta a Mahdit (A)
- Eljön
valaki Sana'ából (valószínűleg a yamáni)a szufiánival egy időben.
- Eljön
a szufiáni a yamáni és a khoraszáni és bekövetkeznek a
fogyatkozások. (Nap, Hold). A szufiáni és a mahdi (A9 egy évben
jönnek el. A yamáni a khoraszáni és a szufiáni egy évben egy
hónapban és egy napon tűnnek fel. De a yamáni valamivel előbb lesz
itt mint a szufiáni. A yamáni Jemenből érkezik, az igaz útra hív a
mahdi (A) pártján, be fogja tiltani a fegyverkereskedelmet. Egy
hívőnek sem engedtetik meg, hogy kivonja magát a parancsnoksága
alól, aki ezt teszi az a kháridzita oldalt képviseli. - A khoraszáni
Khoraszánból, avagy keletről (Szamarkand) érkrzik és hatalmába
keríti Kermán (Irán) és Multan (Pakisztán) városát. - a szufiáni
Palesztínából, egy száraz völgyből jön el radzsab hónapban. Uthmán
ibn Anbisza lesz a neve. Otba ibn Abu Szufián leszármazottja lesz.
Damaszkuszba vonul, ahol átveszi a hatalmat, ő lesz az emberk
legocsmányabbika (szőke, vörös, kék). Élve el fogja temetni
gyermekének az anyját. Soha nem szolgálja Allahot (SWT), soha nem
látja mekkát és Medinát. Amikor megtudja,hogy a Mahdi (A) visszatért
és hatalmába kerítette Mekkát hadsereget küld oda Sámból. - A
szufiáni feltűntekor 3 párt verseng a hatalomér Szíriában, a
szufiánién kívül az Aszhab és az Aqba' párt. A szufiáni megöli a
másik 2 párt vezetőjét. Kb. 9 hónapig tart az uralma. Hatalma alá
hajtja Sámot, Damszkusszal, Homsszal, Hamával, Halebbal,
Palesztínával Jordániával és Qanszarain nevű hellyel együtt. Miután
a Sám vidéke fölött megszerezte a hatalmat két hadsereget indít el,
egyet Irak, egyet Hidzsáz felé. Az iraki hadserege 70 000 főt fog
számolni. Amikor elérik Baddadot megölnek 3000 embert 300-at az
Abászidák nemzetségéből. Utána Kúfa felé vonulnak, melynek
elpusztítják környékét, öldöklik Kúfa népét, különösen az Ahl
Ul-Bayt (A) párthíveit, majd az Eufrátesz mentén Qurkisza környékén
pusztítanak. 100 000 embert ölnek itt meg a hatalmasok közül. Közben
megérkrznrk a Mahdi (A) párthívei Khoraszánból. Egy egyszerű kúfai
embet megöli a szufiáni hadvezérét Kúfa mellett, vagy Kúfa és Híra
között. Ezek után a szufiáni serege visszafordul Sámba, de a kúfai
hadak beérik őket, szétverik őket és visszaszerzik hadizsákmányukat.
A Hidzsázba indított hadsereg 2 napra elfoglalja Medinát, gyilkolni
fogják a Próféta (S) háza népét. Közben a Mahdi (A) Kúfába érkrzik
és hadsereggel indul Sámba, ahol a szufiáni vereséget szenved és
megöletik. Utána a Mahdi (A) székhelye Kúfában lesz.
- A
politikai hatalom felbomlása, sokasodik a társadalmi összekülönbözés
az alcsoportok között, háborúk, az aszhab és az abqa és csoportjaik
feltűnése Szíria vidékén. A levantei vidék feldúlása.Törökök
nyomulnak be az Arab Félszigetre, valanint rúmiak (?) Palesztínába
(Ramla). A Sámot feldúlják, majd ez után tűnik föl a 3 csoport
(Haszani, Omajád és Qayszita).
- Az
aszhab és az abqa csoportok összekülönbözése Sámban (Szíria
vidéke), egy nyugati nép benyomulása oda. 100 000-en halnak meg
ekkor a Sámban, ami áldás lesz a hívőknek és büntetés a
hitetleneknek. A nyugatiak sárga zászlókkal érkeznek és megvárják a
szufiáni eljövetelét.
- Azon
csoport elbukása, akik jobbra állnak a damaszuszi mecsettől.
- Felhívás Damaszkusz
határából, hogy”jajj a föld népének attól a rossztól ami
közeleg!”
- A marwání, 'Auf
Asz-Szalmí és Sa'íb ibn Szálih és a yamáni eljövetele. A Marwaní az
abbászidák embere lesz a szufiáni előtt. 'Auf Asz-Szalmí az Arab
Félszigetről jön, Tikrit környékén lesz a hatalmi bázisa, a Mahdi
(A) párthíve lesz, a damaszkuszi mecsetben gyilkolják meg. Után
érkezik Sa'íb ibn Szálih a khoraszáni Szamarkandból, majd feltűnik a
megátkozott szufiáni.
- A Haszaní
eljövetele és meggyilkolása. Az Abászidák uralmának neggyengülésével
zűrzavaros helyzet áll elő. Eljő a szufiáni, szembeszáll vele a
yamáni. A Mahdi (A) párthíveinek egy csoportja a visszatérés előtt a
haszani vezetésével elmegy mekkába, hogy hirdesse az Imám (A)
közelgő visszatértét, de Mekka népe meggyilkolja és a fejét elküldik
a szufiáninak.
- Zászlók jönnek
Egyiptomból Sámba és az egyptomi eljövetele.Egyiptomban fellépegy
nagy katonai vezető még a szufiáni előtt. Az igaz úton jár zöld
zászlókkal és behatol Sámba.
- A Qaysz uralma
Egyiptomban és a Kinda uralma Khoraszánban is a visszatérés jelei. A
visszatérés előtt háború lesz a Qaysszal.
- A törökök
bevonulása az Arab Félszigetre, a bizánciak bevonulása Ramlába
- Kúfa megerősítése,
valószínűleg a szufiáni ellen.
- Zászlók felgyújtása
a kúfai úton.
- A kúfai mecsetek 40
napra használhatatlanná válnak.
- Valamiféle
ismeretlen szobor felfedése.
- Zászlók lobogása a
legnagyobb kúfai mecset körül
- 70 igaz ember
meggyilkolása Kúfában.
- Egy templomban
megsemmisítenek egy koránpéldányt.
- Érintkezés Kúfa és
Kerbela között.
- 100 000 ember
kivonulása Kúfából a szufiáni ellen.
- Hadsereg eljövetele
keletről, a Próféta (S) egyleszármazottjának vezetésével.
- Egy férfi
eljövetele Nadzsránból, aki a Mahdi (A) követője lesz. A
keresztényekkel hadakozik és emberei az elesettek közül kerülnek ki.
- Felhívás keletről
az útmutatás népéhez az egyesülésre és felhívás nyugatról a hamisság
népéhez az egyesülésre.
- A nap
elszíneződése, elsápad majd sötét színezetű lesz.
- A barlang népe
felkelése és hadba vonulása a Mahdival (A) együtt. A szufiáni
hadserege vörös zászlók alatt fog harcolni. Egy Kalb törzs beli lesz
a hadvezére (valószínüleg Irakban). A Hidzsázba küldött serege 12
000 főt számlál, vezetője egy omajád férfi aki Khuzayma Atmasznak
neveztetik. A szufiáni 130 000 fős újabb hadsereget küld Kúfa ellen,
ahol akkora csata lesz, hogy az Eufráteszt 3 napra vér festi
vörösre. Ez után 100 000 társító és képmutató kivonul Kúfából és
Damaszkuszba megy. 3 nappal a Nap elsötétülése után Allah (SWT)
megteszi az elválasztást a jó és a hamis között. Kijön egy állat a
földből és összecsap a rúmiakkal a tenger (?) partján a barlangnál,
ahol Allah (SWT) felkelti az alvó ifjakat a harcra, ahol 2-en
vértanúk lesznek.
- Tűz feltűnése
Kúfában még az Imám (A) eljövetele előtt.
- Tűz feltűnése
keletről, ami 3 vagy 7 napig tart és ez idő alat következik be a
Mahdi (A) visszatérte.
- Tűz és az ég
elvörösödése, még a visszatérés előtt.
- Az Eufrátesz
kiöntése, úgy hogy elborítja Kúfát.
- Sok gyilkosság Híra
és Kúfa között.
- Híra és Kúfa között
egy egyszerű kúfai ember megöli a szufíáni hadvezérét.
- A
kúfai mecset falának lerombolása.
- Öldöklés Bagdadban
és Bászrában, pusztulás és megsemmisülés, félelem Irakban és a Nap
elsötétülése.
- Bászra pusztulása.
- Bagdad pusztulása.
- Eljön a Khoraszáni
fekete zászlókkal Kúfába, amikor visszatér a Mahdi (A) leteszi neki
a hűségeskűt.
- Egy népeljövetele
keletről.
- 12 egymáshoz
hasonló zászló felemelkedése a Mahdi (A) visszatértekor.
- A rejtőzködő imám
(A) feltűnése Gilánból Asztarabad városa környékéről Abar faluból.
- Mekka és Medina
között megölnek 15 arabot az Abbászidák közül.
- Nagyfokú
összekülönbözés a vallás dolgában.
- A romlás és
vallásellenes dolgok terjedése. A nők a férfiakra fognak
hasonlítani, a férfiak pedig a nőkre. Homoszexualitás terjedése.
Elfogadják a hamis tanúskodást és elvetik az igazat. Vérontás és
paráznaság terjedése. Kamatszedés. Emberek megfélemlítése. Mindez az
égi kiáltásig tart. A romlás és vallásellenes dolgokhoz tartozik
még az ima elhagyása, a becsületesség gyengülése, a hazugságok
megsokasodása, a korrupció, a vallás feladása a világ kedvéért,
elmebetegek felhasználása, vérrokonság megszakítása, öntörvényű
kitalációk követése, szegények elnyomása, rágalmazás, a mecsetek
túldíszítése, a minaretek minél magasabbra építése, a rossz
megbecsülése, szerződésszegés, nők részvétele a kereskedelemben,
túlzott ragaszkodás az evilági élethez, a gonosztevők hangoskodása,
a nép vezetője a legalantasabbja lesz, árulások, a fiatal szemtelen
lesz az időssel, a hitetlenek örülnek a romlásnak, az emberek úgy
költik vagyonukat, hogy azzal engedetlenek lesznek Allahhal(SWT)
szemben, nyíltan fogyasztják az alkoholt, sőt csoportosan, úgy hogy
nem félik Allahot (SWT), mitöbb lesz olyan aki részegen vezeti az
imát, aki a jót írná elő gyenge lesz, aki gonosztevő erős, a szent
mecset szinte kiürül, nőket vesznek be a gyűlésekbe, megengedik a
tilos dolgokat és megtiltják a megengedetteket, relativizálják a
vallást, a gyakorlatban mellőzik a Szent Korán alkalmazását, az
emberek a hitetlenekhez közelednek és eltávolodnak az igazság
népétől, elterjed a pletykálkodás, felhívnak a nem Allahoz (SWT)
való zarándoklatra és dzsihádra, valástudósok nem a vallás, hanem a
világ és a hatalom érdekében működnek.
- Éhínség,
ellenszenv és durvaság a hittestvérek között, az uralkodó elnyomása,
és egy hitehagyott eljövetele Qázwinból akit Mohamednek hívnak,
uralkodik hívő és társító felett és félelmet kelt a hegyekben (?)
- A csalás s hazugság
évei a Madi (A) visszatértéig.
- Éhség, aszály,
félelem, gyilkosság, pestis, sáskajárás, földrengés, hiány pénzben
emberekben és gyümölcsben. Az éhség Kúfában a Próféta (S) háza népe
(A) ellenségeit érinti akik elpusztulnak. Sámbanis olyan éhség és
félelem lesz úrrá melyet nem tapasztaltak még soha. Az éhínség még a
Mahdi (A) eljövetele előtt lesz a félelem utána. A félelem az
Abbászidáktól lesz, az élelmiszerhiány főleg gabonahiányt jelent, a
kereskedelem is pang. csökken a népesség a sok elhalálozás miatt. A
sok eső miatt tönkremennek a gyümölcsök. Vörös halálnak az erőszakos
halált nevezik, fehér halálnak a pestistől való halált. Még
kannibalizmus is előfordul.
- Szükség és
szegénység terjedése, az emberek elidegenedése.
- A hit népének
különválása és elszántságuk növekedése, sok lesz a hitehagyott,
kevés az őszinte hitű.
- Különbségtétel
Allah (swt) párthívei, és a föld megtisztítása a képmutatóktól és
tévelygőktől.
- Megkísértés
széthúzás és eltörlés.
- Politikai anarchia
az araboknál. Egy kigyerek ualma, mindenkimegy a saját feje után.
- Egy kisgyerek lesz
az uralkodó, felbomlik a politikai rend.
- Az önzés és
elszigetelődés növekedése. Felbomlanak az osztályok és az emberek
egyéb tagozódásai.
- Felhívás
az égből a Mahdi (A) nevében. ! alkalommal fog felhívás elhangzani.
Az 1. alkalom radzsab (7) hónapban lesz, 3 kijelentés hangzik el:
Allah átka az elnyomókon!
„Közeleg a közelgő nap” (Szent Korán 53:57) ó hívők! A
3. felhívás a napkorongból hangzik el: Bizony Allah (SWT) elküldte
az igaz úton vezetett imámot (A), hallgassatok hát rá és
engedelmeskedjetek neki! A 2. felhívás ramadán 23-án hangzik el
péntek előestéjén. Gábriel arkangyal fog szólni a Mahdi (A) nevében,
hogy ő az Imám és az igaz úton vezetett. Ez a felhívás a Szent
Mecsetből a fekete kő és maqám
Ibrahim (A) közül fog felhangzani és az egész Föld népe hallani
fogja mindenki a maga nyelvén. A 3. felhívás az Imám (A) nevében nem
olyan lesz mint az előző 2. A 4. felhívás Gábriel és Iblisz (a
sátán) szózata lesz. Gábriel felhív az égből a nappal elején, hogy
az igazság Alival (A) és a pártjával van, majd felhív Iblisz a
nappal végén a földről, hogy az igazság az Omajád családdal és
pártjával, azaz a szufiánival van. Mindez még a visszatérés előtt
lesz.
- Egy ártatlan lélek
meggyilkolása. A visszatérés után a Mahdi (A) küldötte az „ártatlan
lélek” a haszani (Mohamed ibn Haszan) és testvére megöletik a
Kába és maqám Ibrahim (A) között, ez után 15 nappal a Mahdi (A)
Mekkában lesz és véget vet ott a Qurays (Abbászidák) uralmának.
- Nap és
holdfogyatkozás nem a megfelelő időben. A napfogyatkozás ramadán 13
és 14-én lesz, a holdfogyatkozás a hónap végén.
- A Nap sietsége a
zenit és a délután kezdete között, egy alak megjelenése a
napkorongban melltől felfelé. Ekkor az égből büntetés éri Omajja
népét.
- Megjelenik egy arc
a holdban és egy kéz az égen az utónbbi ramadán hónapban. Mindkét
esemény a felhívások évében történik.
- Egy bolygó
becsapódása.
- Fokozódik a hőség.
- A faji és
osztálytagozódás megszűnése kevés kivétellel. Az Ahl Ul-Bayt (A)
állama lesz az utolsó állam.
- A kalifa halála a
Mahdi (A) eljövetelekor.
- A kalifa megölése,
a kalifátus szünetelése és egy kisfiú kalifává választása.
- 24 eső. A Mahdi (A)
eljövetelekor, nagy áldás lesz az emberiségnek.
- Eső dzsumádi
al-akhar és radzsab hónapokban.313 hívő feltámad halottaiból és ők
lesznek a Mahdi (A) első segítői.
- Egy állat
kijövetele a földből, a dadzsál, a füst, Jézus (A) visszatérte az
égből és a Mahdi (A) mögött imádkozik, a Nap felkelése nyugatról.
Eljön a dadzsál egy Iszfahán környéki zsidó faluból, akkor jön el
amikor az emberek elhagyják az imát, a jobb szemére vak lesz és a
homlokára lesz írva: káfir. Tengeri úton Szíriába megy ahol később
megölik. Kijön egy állat a Szafá dombból Mekkában, nála lesz Salamon
(A) gyűrűje és Mózes (A) botja. Minden igazi hívőnek pecséttel
megjelöli az arcát, a hitetlenek arcára pedig ráírja, hogy hitetlen.
Ez után kel fel a Nap nyugatról, ami után nem fogadtatik el az
emberektől a bűnbocsánat.
Kiegészítő
megjegyzések
-
Gábriel
arkangyal fehér madár képében ott lesz a Mahdival (A) amikor bevonul
Mekkába.
- A
Mahdi (A) Huszein A) 9. leszármazottja lesz, Allah (SWT) hosszúvá
teszi az életét és amikor felbukkan egy 40 éves férfi képében tűnik
fel.
- A
Mahdi (A) az egész földet hatalma alá hajtja ahol nem marad
hitetlen.
- A
Mahdi (A) pénteki napon érkezik Mekkába és szombati napon asúra
napján veszi át a hatalmat.
- Miutám
eljő a Mahdi (A) megtölti a földet igazsággal miután az megtelt
zsarnoksággal, pusztítani fogja a hitetlenséget amíg az el nem tűnik
a földről, bevonul Medinába és kiűzi onnan Al-Látot és Al-'Uzzát
(óarab bálványok)
- A
Mahdit (A) visszajövetelekor sokan elutasítják, de a fiatalok
követni fogják.
- A
Mahdi (A) 3 néven is szólíttatik: Ahmed, Abdullah és Mahdi.
- A
Mahdi (A) egy páratlan számú higra szerinti évben fog eljönni, mikor
visszatér összegyűjti a Síát a Föld minden részéről.
- Akik
nem az igaz úton járnak azt mondják majd Gábriel felhívására, hogy
az Ahl Ul-Bayt (A) által űzött fekete mágia.
- A Mahdi (A) 19 évet
él a visszatéréstől kezdődően, utána jön egy férfi az Ahl
Ul-Baytből (A) aki 309 évig él.
- A Kába fekete köve
a paradicsomból származik.
- A A Mahdi (A)
teljessé teszi, hogy Mohamed (S) közössége a legjobb, közösség, mely
létezi az emberiség körében. A Mahdi (A) követői jönnek majd
Egyiptomból is a Sám ellen.