Hivatásgondozás!
Írta: Admin - Dátum: March 08 2010 10:16:03
Szupervízor Team (2009/I.)

Szánjon időt magára, a csapatra, melyben dolgozik,

hajózzon velünk szakmai önismerete tengerén.



Teljes hír
Szupervízor Team (2009/I.)

Szánjon időt magára, a csapatra, melyben dolgozik,

hajózzon velünk szakmai önismerete tengerén.


Viharos időszak van a munkahelyén?

Belefáradt a mindennapi teendőkbe?

Úgy érzi elakadt, pedig szakmailag megoldható lenne?

Változtatni szeretne, de nem tudja hogyan és merre?

Megromlott a munkahelyi légkör az ön által vezetett teamben?

Válasszon bennünket partnerként,

hogy újból nyugodt vizeken hajózhasson.



A SZUPERVÍZOR TEAM AJÁNLATAI:

* Szupervízió a hivatásgondozásért

* Coaching, vezetői tanácsadás a vezetői kompetenciák fejlesztéséért

* Csapatépítés, szervezetfejlesztés a hatékonyabb együttműködésért


A SZUPERVÍZOR TEAM TAGJAI:
Szabóné Dr. Kállai Klára, Kulik Csaba, Kónya Gizella, Körömi János

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Körömi János (30) 938-35-90;

Kónya Gizella (70) 268-91-02

E-mail: szupervizor@gmail.com


Várjuk szakemberek, vezetők egyéni,
vagy munkahelyi teamek csoportos jelentkezését is.

A szupervízió = hivatásgondozás:a szakmai önismeret fejlesztését, a kiégés (burn-out) megelőzését, a szakmai kompetencia fejlesztését szolgáló tanácsadási forma. A segítő szakmákban dolgozók számára elengedhetetlen, mivel munkájuk során alapvetően a saját személyiségükkel dolgoznak.


A szupervízió a munkahelyi kontextusban felmerülő kommunikációs és együttműködési problémákra reflektáló, a szupervizált saját tapasztalataiból kiinduló, és oda visszacsatoló, szerződésen alapuló tanulási folyamat. A szupervízió során a szupervizáltnak lehetősége van rálátni saját működésére, annak akadályaira, illetve azokra a tényezőkre, melyek egy-egy helyzetben segítik őt személyisége – szakmaisága – intézményi kapcsolatai hármasának összefüggésében. Mindez az általa szupervízióba vitt eseteken keresztül történik.
A szupervíziós eset
egy aktuálisan feszültséget, konfliktust, elakadást jelentő helyzet lehet a következő kapcsolati dimenziókban:

* a segítő és kliense
* a segítő és a vele egyenrangú kapcsolatban álló kollégák
* a segítő és a hierarchiában felette álló kollégák
* a segítő és a hierarchiában alatta álló kollégák
* a segítő szakember és a szakmával kapcsolatos kérdések


A szupervízió legfontosabb eszköze az önreflexió. Mivel a szupervízió a rálátás, megértés állomásain keresztül vezető tanulási folyamat, ezért a minél konkrétabb szituációk feldolgozása segíti legjobban az önreflexiót, a rálátást önmagunkra, saját működésünkre.