Irodalomjegyzék

kötelezõ irodalom:

Carnegie, D.: Sikerkalauz 3. A hatásos beszéd módszerei. - Minerva K. Bp. 1995.
Gordon, T.: Vezetõi Eredményesség Tréning. V.E.T. - Studium Effektive, 19??.
Ries, A. - Trout, J.: A marketing 22 vastörvénye. - Bagolyvár K. Bp. 1995. (Profit Könyvek 1.)
Ury, W.: Tárgyalás nehéz emberekkel. - Bagolyvár K. Bp. 1993. (Kulcs Könyvek, 8.)

ajánlott irodalom:

Akadémiai Kislexikon 1. köt. A-K. - Akadémiai K. Bp. 1989.
Akadémiai Kislexikon 2. köt. L-Z. Függelék A-Z. - Akadémiai K. Bp. 1990.
Antal-Mokos Z. - Balaton K - Drótos Gy. - Tari E.: Stratégia és szervezet. - Közgazdasági és Jogi K. Bp. 1997.
Arató I. - Schwarczenberger Iné.: Információs rendszerek szervezési módszertana. - ComputerBooks, Bp. 1993.
Atkinson et. al.: Pszichológia. Osiris K. Bp. 1997.
Bakacsi Gy.: Szervezeti magatartás és vezetés. - Közgazdasági és Jogi K. 1996.
Bálint Julianna: Minõség - Tanuljuk és tanítsuk. - Mûszaki K. - Magyar Minõség Társaság, Bp. 1998.
Balogh L. - Barta T. - Dominik Gy. - Koncz I.: Vezetéspszichológiai sarokpontok. - Szókratész Külgazdasági Akadémia, Bp. 2000.
Bíró M.: Szoftverminõség. In: Tóth T.: Minõségmenedzsment és informatika. - Mûszaki K. Bp. 1999. 361-399.
Bock, W.H. - Senné, J.N.: Internetkalauz üzletembereknek. - Bagolyvár K. Bp. 1997.
Bowman, Cliff: Stratégiai menedzsment. Panem - Prentice Hall. Bp. 1999. (Modern Gazdasági Ismeretek)
Brochand, B. - Lendrevie, J.: A reklám alapkönyve. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti K. Bp. 2004.
Chikán A.: Vállalatgazdaságtan. - Aula K. Bp. 1997.
Cronin, Mary J.: Az Internet üzleti alkalmazásai. - Mûszaki K. Bp. 1997.
Csányi V.: Az emberi természet. Humánetológia. - Vince K. Bp. 1999.
Csányi V.: A humán viselkedéskomplexum evolúciója. In: Pléh Cs. - Csányi V. - Bereczkei T. (szerk.): Lélek és evolúció. Az evolúciós szemlélet és a pszichológia. - Osiris K. Bp. 2001. 60-73.
Csath M.: Stratégiai tervezés és vezetés. - "Leadership" Vezetés- és Szervezetfejlesztési és Tanulást Segítõ Kft. Sopron - Budapest, 19??.
Csepeli Gy.: Szociálpszichológia. - Osiris K. Bp. 1997.
Davenport, T.H. - Prusak, L.: Tudásmenedzsment. - Kossuth K. Bp. 2001.
Deane, Phyllis: A közgazdasági gondolatok fejlõdése. - Aula K. Bp. 1997.
Dobák M.: Szervezeti formák és vezetés. - Közgazdasági és Jogi K. Bp. 1999.
Erdõsi Gyula: Innovatív csoportmunka és a szervezés. - Közgazdasági és Jogi K. Bp. 1982.
Földi K. - Szakács F. (szerk.): Reklámpszichológia. Válogatott tanulmányok. - Közgazdasági és Jogi K. Bp. 1974.
Hammer, M. - Champy, J.: A vállalati folyamatok újraszervezése. (Business Process Reengineering) - Panem - McGraw-Hill: Bp. 1996.
Heyne, P.: A gazdasági gondolkodás alapjai. - Tankönyvkiadó, Bp. 1991.
Hobbs, P.: Projektmenedzsment. - Scolar K.  Bp. 2000.
Hoffmann Iné.: Stratégiai marketing. - Aula K. Bp. 2000.
Hoffmann Iné. - Buzási J.: A reklám birodalmából. - Bagolyvár K. Bp. 2000.
Holik T. - Szomor T.: A marketing alapjai. - Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp. 2000.
Hunyady Gy. - Székely M. (szerk.): Gazdaságpszichológia. - Osiris K. Bp. 2003.
Idegen szavak szótára. - Terra, Bp. 1957.
Isachsen, A.J. - Hamilton, C.B. - Gylfason, T.: Ismerjük meg a piacgazdaságot. - Akadémiai K. Bp. 1995.
Iványi A. - Hoffer I.: Innovációs menedzsment. - Aula K. Bp. 1997.
Kaplan, R.S. - Norton, D.P.: Stratégiai térképek. Hogyan alakulnak át az immateriális javak pénzügyi eredménnyé? - Panem K. Bp. 2005. (Modern Gazdasági Ismeretek)
Kocsis József (szerk.): Menedzsment mûszakiaknak. - Mûszaki K. Bp. 1994.
Kotler, P.: Marketing management. Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenõrzés. - Mûszaki K. Bp. 1991.
Lakein, A.: Hogyan gazdálkodjunk idõnkkel és életünkkel? - Bagolyvár K. Bp. 1995. (Kulcs Könyvek 18.)
LeBoeuf, M.: Az önszervezés iskolája. - Bagolyvár K. Bp. 1994. (Kulcs Könyvek, 13.)
Lock, Dennis (szerk.): Projektmenedzsment. - Panem K. Bp. 1998.
Lockyer, K. - Gordon, J.: Projektmenedzsment és hálós tervezési technikák. - Kossuth K. Bp. 2000.
Marosán Gy.: Stratégiai menedzsment. - Mûszaki K. Bp. 1999 [?].
Maslow, A.H.: Elmélet az emberi motivációról. In: Szöveggyûjtemény az általános és a személyiségpszichológiához. Pedagógia és tanárszakos hallgatók részére. - Nemzeti Tankönyvkiadó, Bp. 1997. 373-392.
Maslow, Abraham: A lét pszichológiája felé. Ursus Libris, Bp. 2003.
Masuda, Y.: Az információs társadalom mint posztindusztriális társadalom. - OMIKK, Bp. 1988.
Mónus Ágnes: Public Relations. A bizalomépítés mûvészete. - SHL Hungary Kft. Bp. 2001.
Móricz Éva: Reklámpszichológia. A pszichológia és a reklám kapcsolata ma. A mozgósítás mûvészete - a befolyásolás tudománya. - BKE Marketing Tanszék Marketingkommunikáció Alapítvány, Budapest, 2000.
Móricz Éva - Horvát Ágnes: A reklámnyelv anatómiája. - Magyar Reklámszövetség, 1985.
Naisbitt, J.: Megatrendek. Tíz új irányzat, amelyek átalakítják életünket. - OMIKK, Bp. 198?.
Newman, B.I.: Politikai marketing mint kampánystratégia. - Bagolyvár K. Bp. 1999.
Newman, B.I.: A politika tömegmarketingje. - Bagolyvár K. Bp. 2000.
Nyström, H.: Kreativitás és innováció. - Közgazdasági és Jogi K. Bp. 1983.
Oakley, E. - Krug, D.: Korszerû változásmenedzselés. A felvilágusolt vezetés kézikönyve. - Bagolyvár K. Bp. 1997.
Ogilvy, D.: Egy reklámszakember vallomásai. - Park K. Bp. 1995.
Pataki Béla: Technológiaváltások menedzselése. - Mûszaki K. - Magyar Minõség Társaság, Bp. 1999.
Pléh Cs. - Csányi V. - Bereczkei T. (szerk.): Lélek és evolúció. Az evolúciós szemlélet és a pszichológia. - Osiris K. Bp. 2001.
Popper, K.: Test és elme. Az interakció védelmében. - TypoTex Kiadó, 1998.
Pszichológiai lexikon. Magyar Könyvklub, Bp. 2002.
Raffai Mária: Információrendszer-fejlesztés. - Novadat K. Gyõr, 1999.
Ranschburg Jenõ: Félelem, harag, agresszió. - Nemzeti Tankönyvk. Bp. 1998. (Pszichológia és pedagógia nevelõknek)
Ries, A. - Trout, J.: Marketingháború. - Bagolyvár K. Bp. 1996. (Profit Könyvek 14.)
Ries, A. - Trout, J.: Pozicionálás. Harc a vevõk fejében elfoglalt helyért. - Bagolyvár K. Bp. 1997.
Ries, A. - Trout, J.: Alulról építkezõ marketing. - Bagolyvár K. Bp. 1998.
Scipione, P.A.: A piackutatás gyakorlata. Gyakorlati útmutató szakembereknek és hallgatóknak. - Springer Hungarica, Budapest - Berlin - etc. 1994.
Senge, Peter M.: Az 5. alapelv. A tanuló szervezet kialakításának elmélete és gyakorlata. - HVG, Bp. 1998.
Smith, E.R. - Mackie, D.M.: Szociálpszichológia. - Osiris K. Bp. 2001.
Tenner, A.R. - DeToro, I.J.: Teljes körû minõségmenedzsment. TQM. - Mûszaki K. Bp. 1996.
Tomcsányi P.: Az élelmiszer-gazdasági marketing alapjai. - Mezõgazdasági K. Budapest, 1988.
Tóth T. (szerk): Minõségmenedzsment és informatika. - Mûszaki K. Bp. 1999.
Törõcsik M.: Ipari marketing. - Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1996.
Trout, J. - Rivkin, S.: Az új pozicionálás. Térnyerés egy gyorsuló világban. - Bagolyvár K. Bp. 1998.
Világgazdasági kisszótár. - Kossuth K. Bp. 1984.
Zoltayné Paprika Zita: Döntéselmélet. - Alinea K. Bp. 2002.


Boda István, 2006. január 29.