Tartalom
 »Baldur's Gate II
  »Teljes leírás
  » Stronghold
      küldetések
  »Egyéb küldetések
  »Arcképcsarnok
  »Tippek-trükkök
  »Cromwell műhelye
  »Tárgy lista
  »Bestárium
  »Cheat kódok
 »Letöltések
  »Tovább
Teljes leírás -- Második fejezet

Bridge district
eb, Derelict házában bújt meg. A házba lépve Yoshimo azonnal felismeri.
Ő, a Baldur's Gateből megszökött gyerekgyilkos. Végezz vele gyorsan (Illithium, Neb's Nasty cutter, Neb's head), nem olyan könnyű ellenfél, mint amilyennek először látszik! Kézbesítsd az illithiumot Sir Sarlesnak, majd ugorj be a főtanácsosok házába [Council building-Government], ahol Inspector Brega szép summát fizet Neb fejéért. Irány Helm temploma, ahol jelentsd, hogy teljesítetted a feladatot (Helm of Glory). Ha megvan, irány Mae'var céhe a kikötőben.

Docks
dd át a nyakláncot (Necklace of Talos) Mae'varnak, aki elismerésül fontosabb
munkák elvégzésének lehetőségét veti fel. Edwint a mágust kell megkeresnünk, aki a legfelső szinten tartózkodik. {Az első emeleten extra tapasztalati pontokat szerezhetsz, ha tolvajoddal kinyitogatod a falnál lévő ajtókat, a trezorban pedig találhatsz két tárgyat (Short sword +2, Studded leather +1)}. Edwin (conjurer) szintén ismerős lehet {főleg Minsc számára}, legutóbb Nashkelben találkozhattál vele. Őt nem olyan könnyű átverni, egyből rájön miért vagy itt. Azonban hajlandó megőrizni titkodat, ha elvégzel számára egy-két munkát. Először azzal bíz meg, hogy öld meg Rayic Gethrast a cowled wizard céh tagját. A mágus a Harperek főhadiszállása mellett lakik. Rayik (Quarter staff +2, Bracers AC7) nem a kezdők közé tartozik, így jobb ha vigyázol vele. A következő feladat kapcsán, a Sea's Bounty nevű kocsma az úti cél, ahol Marcustól kell bizonyos papirosokat megszerezned. A fogadóban egy Baron Ployer nevű fickó, valami régi sérelem miatt megátkozza Jaheirat. Az átok mágikusan nem távolítható el, így meg kell keresned Ployert. Beszélj Markusszal, aki 200 aranyért cserébe átadja az iratokat. Vidd vissza Edwinnek, aki leküld Mae'varhoz, hogy megkapd utolsó küldetésedet. Előbb azonban kerítsd elő Ployert. Első lépésben menj el a Chopper coronetbe, és beszélj Bernard-dal, aki szerint Ployer valahol a negyed keleti részén bujkálhat. {A főtanácsosok épülete előtt, találkozhatsz Terrecevel, aki megátkozta Jaheirat. Beszélj vele, és ha fizetsz neki 2000 aranyat, melléd áll a Ployer elleni ütközetben.} Ha megtaláltad, számolj le vele és a segítségére siető varázslókkal (Quarterstaff +1, Cloak of Protection +1, Bracers AC6, Lock of Jaheira's hair), majd aludj 24 órát, hogy Jaheira teljesen felgyógyuljon. Mostanra Nalia kezd türelmetlen lenni, a családja miatt, így a következő cél legyen a családi kastély.

de' Arnise hold
éhány óra gyaloglás után, egy fákkal körülvett tisztáshoz érkezel, menj
nyugat felé, ahol találsz egy fából épített kisebb erődítményt. Itt állomásozik Aran kapitány. Beszélj vele, {ad 20 tüzes nyílvesszőt, de ha beszélsz vele többször, ad még többet} mire elmondja, hogy trollok szállták meg az erődöt, s nem tudni van-e még túlélő. Mivel a frontális támadás a hadseregek harcmodora, neked más úton kell bejutnod. A tábor felett közvetlenül van egy titkos bejáró. Bent az első feladatod az legyen, hogy minél hamarabb eljuss a főkapuhoz, és leengedd azt, hogy a kint várakozó csapatok bejuthassanak. Keresd meg Dalesont, aki némi információval szolgál. Miután leengedted a kaput, segíts az érkező katonáknak, majd derítsd fel az alsóbb szinteket.

    Található tárgyak:
  • Első szint: [Dagger +2, Long bow +1, Quarterstaff +1, Spear +1, Flail head (cold), Ring of Earth control]
  • Második szint: [Keep key, Wand of frost, Flail head (acid)]
  • Alagsor: [Shield amulet, Orc leather +3, Two handed sword +3]
 A második szintre érve, Nalia elmondja, hogy a keresztanyja szobájából, nyílik egy titkos lejáró az alagsorba. Mielőtt lemennél, először keresd meg Glacias-t [Flail head (acid)], aki sajnos bűvölet alatt áll, így végezned kell vele. Az alagsorban kellemetlen meglepetésben lehet részed. Az umberhulkok igen masszív ellenfelek, vigyázz velük. Mentális támadásuk ellen nem árt, ha raksz fel védelmet. {Nagyon nem bírják a Cloud kill nevű varázslatot}. Az alagsor végén tartózkodik TorGal, a trollok vezére néhány társával. TorGal halvány utalást tesz arról, hogy valaki felbérelte őket, azt azonban nem árulja el, hogy ki. Ellenük jó taktika, ha idézett lényekkel meggyengíted, majd lerohanod őket. Sajnos Nalia apját már nem tudod megmenteni. Van még egy terem [Flail head (fire), Battle axe +3 'Frostreaver, Elven Court bow +3, Battle Hammer +1' +4 vs. giantkin], ahol hatalmas gólemek állnak sorban egymás mellett. Megküzdeni velük még nem ajánlatos, így célszerű a menekülős taktikát alkalmazni. Most, hogy megvan mindhárom buzogány fej irány a kovácstűzhely, ahol egyesíteni tudod őket (Flail of Ages). Ha megvan, elhagyhatod a várat. {Ha később esetleg vissza akarsz ide jönni, akkor ereszd le újból a kaput, és az udvaron keresztül hagyd el a várat}. Most pedig irány Umar Hills.

Umar Hills
egérkezve, rögtön egy gyűlés kellős közepébe csöppensz. Az emberek
rettegnek, mivel sorban tűnnek el a felnőttek és gyerekek a faluból. Egy kalandozó csapat már elindult felderíteni a rejtélyt, de még nem tértek vissza. A falu védelmezője, Merella is eltűnt. Beszélj a falu vezetőjével. Minister Lloyd elmondja az utóbbi napok történéseit. Felesége szerint a falu közelében letelepedett ogre és csapata a felelős az eseményekért. Menj, keresd meg az ogrét. A szomszéd ház előtt áll Daar a lovag. Elpanaszolja, hogy szerelmét Colettet apja a mágus nem engedi a közelébe. Beszélj a mágussal. Jermien nem hajlandó engedni, azonban megkér, hogy jutalom ellenében, hozz neki mimic vért, ami a góleme elkészítéséhez kell. Mandulf az ogre és csapata a folyó partján tanyázik. Beszélj velük, s kiderül, hogy semmi közük a történtekhez, s nem akarnak mást, csak békében élni. Megkér, hogy mond el ezt a falu vezetőjének, neked talán elhiszik. A közelben található egy barlang is (Short sword +1, Mimic blood). Bent, ahogy kinyitnád a nagy ládát, megjelenik egy killer mimic, öld meg, s tied a vére. Add oda a vért Jermiennek (Ilbratha +1), aki aktiválja gólemét. Valami azonban félresikerülhetett, mivel a gólem rátámad. Amint lecsapod a megvadult gólemet, megérkezik Daar is. A mágus belátja, hogy több dologban is tévedett, s áldását adja lánya és az ifjú lovag kapcsolatára. Add át Mandulf üzenetét a falu vezetőjének, majd járd körbe a vidéket. Keleten találsz egy viskót. Bent megtalálod Merella naplóját (Merella's journal), és egy feljegyzést (Note from Mazzy Fentan), melyet egy bizonyos Mazzy Fentan írt. Mind a ketten árnylényekről tesznek említést, melyek a közeli erdőből érkeztek. A térképeden fel is tűnik az erdő. Emlékszel még Tolgerias feladatára? Nos északon van egy faház, itt bujkál Valygar (stalker). Mielőtt letámadnád, beszélj vele, s hamarosan kiderül, miért is akarja a mágus annyira őt. Valygar egyik őse, egy bizonyos Lavok épített egy gépet, mellyel utazni lehet a létsíkok között. Az épület azonban le van zárva, s a kulcs ami nyitja, Valygar maga. Úgy gondolja, őse még életben lehet. Felajánlja, hogy bevisz téged és a csapatodat az épületbe, ha segítesz felderíteni az ügyet. Mivel azonban elég sok befejezetlen dolgod van, ezt tartogasd későbbre, Valygar itt fog várni rád. Közben Mandulf és az emberek tárgyalásokat folytatnak. Lloyd örömmel számol be a tényről, majd miután elmondod neki mit találtál, megkér, hogy pusztítsd el az árnylényeket. Aludj egyet s irány az erdő.

Ruined Temple
z erdő tele van ezekkel a túlvilági lényekkel. Észak felé haladva, egy farkas-
ember menekül előled a barlangjába. A barlangban vond kérdőre Anathot. A beszélgetés során azonban kiderül ki is az igazi bűnös. Egy bizonyos Shade Lord vette hatalma alá a területet. Ha szövetséget kötsz Anathal, elvezet a Lord búvóhelyéhez. A romtemplomnál népes fogadó bizottság vár. Fogadd meg Anath tanácsát, és érintsd meg a napkövet, mire a megjelenő fénysugár elpusztítja az árnylényeket. Lent szintén nincs hiány az ellenfelekből. Mivel nagyrészük élőhalott, használd a turn undead képességet, nagy segítségedre lesz. A tolvajodnak is lesz dolga bőven. Az első teremben megtalálhatod Amauna csontjait (Amauna's bones). Vidd magaddal, később még szükséged lesz rá. Csapd le a shadow jailort, s a nála lévő kulcsal nyisd ki a zárkát, ahol az elveszett csapat vezetője, Mazzy (harcos) kuksol. Elmondja mi történt a társaival, s hogy a Lord az elrabolt embereket átváltoztatja árnylényekké, melyek ezután őt szolgálják. Van egy szobor fej, mellyel beszélhetsz, de még ne háborgasd. Találsz itt még egy papírlapot (Morn ritual), és egy nap követ (Sun stone). A követ használva, eltüntetheted az első árnyék ajtót. Egy hídon keresztül, egy lávás medencéhez jutsz. Itt elég sok dolgot találhatsz (Wand of lightning, Noontide ritual, Pearly White Ioun Stone, Tome of Amaunator). A lenti teremben két szellem jelenik meg. Add oda nekik Amauna csontját, mire eltűnnek. Megjelenik azonban Amauna szelleme, aki ad pár tárgyat köszönetképpen (Dawn's light symbol, Shadow dragon wardstone). A következő teremben, a földön mozaik kövek vannak. Minden kövön egy-egy betű. A lényeg az, hogy az AMAUNATOR szón keresztül juss át a túloldalra. A szobor kezében tárgyak vannak (Sun stone, Sling +3 Arla's dragonbane, Dusk ritual). A szomszédos teremben pedig egy "barátságos" árny van bezárva. A zárkában is találsz egy tárgyat (Lightstone symbol). Ha megvan menj vissza a beszélő szoborhoz. {A nap követ ne használd az ajtón!}
Itt három rituálét kell végrehajtanod.
    Dawn
  • I shall say a prayer…
  • I shall hold high the Holy Book…
  • I shall reflected on the glory…
    Noon
  • I shall sign a hymn…
  • I shall raise my hand…
  • I shall rejoice…
    Dusk
  • I will recite the Tenets…
  • I will hold high my children…
  • I shall mourn as I Watch…
 Ha megvan megkapod Amaunator szimbólumát (Symbol of Amaunator). Nyisd ki az utolsó árny ajtót {A másodikat hagyd békén!}, csodáld meg az árny sárkányt, majd menj fel a túloldali lépcsőn. Fent végre szembekerülsz a Shade Lorddal, és Mazzy áttérített társaival. Végezz a Lorddal (Cloack of the Stars, Darkmail +3, Halberd +2 Duskblade), és rombold le az oltárát, mire megszűnik az átok, és kivilágosodik. Előkerül Merella is, de sajnos rajta már nem tudsz segíteni. Menj vissza Umar Hillsbe, s mond el a jó híreket. Útközben látogasd meg Mandulfot, aki segítségedért megajándékoz (Shield of the Lost +2). Minister Lloyd (The Night's gift) pedig kinevez Imnesvale új védelmezőévé, s megkapod Merella házát (Italok, Nyílvesszők, Long sword +1, Composite long bow +1, Sling +2).

Athkatla
hogy beérsz a városba, küldönc érkezik Anomenhez. Apja sürgősen
beszélni akar vele, mert a húgát megölték. Anomen otthona a tanácsosok negyedében van [Delryn estate-Government].

Government
nomen apja elmeséli, hogy egy régi üzleti vetélytársa, Saerk ölte meg a
lányát, s arra kéri Anoment, hogy bosszulja meg a dolgot.

    Itt két lehetőséged van:
  • Ha egyetértesz Anomen apjával, és rábeszéled a bosszúra, akkor meg kell ölnöd Saerkot (Sling +1, Morning star +1) és lányát [Bridge district-Estate of Saerk Farrahd] (Flail +1, Bastard sword +1). Ebben az esetben Anomen később megbukik a lovagi vizsgán.
  • Ha lebeszéled Anoment a bosszúról, akkor el kell menned a Főtanácsosok épületébe, és beszélned kell Magistrate Bylanna Ianulinnal a történtekről.

Docks
deje megoldani, Mae'var utolsó feladatát.
Mae'var arra kér, hogy öld meg a soraikba férkőzött árulót, aki a Sea's Bounty nevű fogadóban van, és hozd vissza a tőrét bizonyítékul. A keresett személy Embarl.

    Itt is két lehetőség van:
  • Megölöd, és visszaviszed a tőrt.
  • Beszélsz vele, elkéred a tőrét és hagyod futni.
 Vidd vissza a tőrt Mae'varnak, majd beszélj Edwinnel. A mágus mivel tudja, miért vagy itt igazándiból, elmondja, hogy Mae'var kapcsolatban áll a Night Knives nevű szervezettel, és merényletre készül Renal ellen. Mae'var a titkos ügyleteiről szóló papírokat, a széfében őrzi. Edwin szerint ezek elegendő bizonyítékul szolgálnának Renalnak, a széf (Boots of stealth, Mae'var's letter) azonban zárva van, de neki van kulcsa hozzá. A trezor egy szinttel lejjebb van, az ágy mellett. Ha megvan a papír, menj és mutasd meg Renalnak, aki miután megtudta mi is készül ellene, megbíz a rebellis céh felszámolásával. A feladat egyszerű, menj és ölj meg mindenkit a céhen belül (Shadow armor, Short sword +1). Ha megvan jelentsd Renalnak, hogy a feladatot végrehajtottad (Short sword of backstabbing). Most pedig látogass el, a paladinok főhadiszállására.

Temple district
ir Ryan, az egyik főpaladin, üdvözöl s elmondja, hogy sokat hallott már
nemes cselekedeteidről. Mint tapasztalt kalandozó csapatnak, volna egy feladata számodra. Egyik volt tagjuk, Anarg saját szervezetet alapított, és mivel igen karizmatikus egyén, sok embert magával csalt. Ez önmagában nem lenne baj, csakhogy Anarg nem éppen lovagiasságáról, és becsületességéről híres, és ezáltal rombolja a rend hírnevét. A feladat az, hogy keresd meg őket, és épülj be a soraikba. Feltételezett tartózkodási helyük, a hídon van. Amint odaérsz, menj be a házak mögé, ahol épp egy bandaháború közepébe csöppensz. Csapj le pár tolvajt te is. A csapat vezetője megköszöni segítségedet, és megkérdezi nem akarsz-e csatlakozni hozzájuk. Hogy bizonyítsd rátermettségedet, el kell hoznod Anarg avatási serlegét a rendtől. Mond el Sir Ryannak, hogy megtaláltad Anarg csapatát, és hogy a serleget akarják. Nagy nehezen odaadja (Anarg's cup), de a lelkedre köti, hogy hozd vissza, ha végeztél. Ha már itt vagy látogasd meg Keldornt, majd folytasd elkezdett feladatod. Add oda a kelyhet, mire megjelenik maga Anarg (Halberd +1), a bukott lovagok vezetője. Ő azonban rögtön átlát a szitán, s így kénytelen vagy levágni őket. Vidd vissza a serleget, és zsebeld be megérdemelt jutalmad (Gloves of healing).

Umar Hills
!Ranger stronghold!
egérkezvén, Mairyn az erdei tündér kér segítséget tőled. Elpanaszolja, hogy a
közeli erdőben [Ruined temple] egy csapatnyi ember kutat valami után, s közben elpusztítják az ő szívéhez oly kedves növényeket. Mint a természet védelmezője, kövess el mindent az ügy érdekében. Az erdőben Lord Igen Tombelthen egy írás alapján, - aminek csak az egyik fele van meg - ezen a területen lévő mithril mező után kutat. Beszélj vele, s ajánld fel, hogy majd te megkeresed a szóban forgó helyet. Először meg kell találnod az írás hiányzó felét. A papír másik fele, a romos templomban van, ott ahol Mazzy be volt zárva. Az írás szerint egy kő kupac alatt található a mithril. Menj el keletre, ahol csontvázak várakoznak. Csapd le őket, és kutasd át a köveket. Egy mithril nyakláncot, és egy pergament találsz. Add oda Lord Igennek, mire ő és emberei elhagyják az erdőt. Menj vissza Imnesvaleba, a tünde a kunyhód előtt vár rád. Ha már a tündéreknél tartunk, van még egy befejezetlen ügyed. Emlékszel még Irenicus börtönében a dryadokra?

Windspear Hills
lig lépsz be a területre, szörnyek állják el az utad. Szóhoz sem hagynak jutni,
azonnal letámadnak. A harc végén azonban elszörnyülködsz a látottakon. A levágott rémek emberi holtestekké változnak át. Anomen, az egyik testben, régi barátját, Ajantist ismeri fel. {Vele is találkozhattál a kard parton.} Ekkor érkezik Garren Windspear, aki látta mi történt. Mivel e tettedért a városban kivégeznének, feltétlenül ki kell derítened ki volt, aki tőrbe csalt. Garren meghív a házába, ahol elmondja, nem ez az első ilyen eset, és hogy szerinte Lord Firkraag áll a dolgok mögött. Reggel, alig hogy felébredsz, banditák elrabolják Garren gyermekét. Természetesen ez is Firkraag műve. Itt az alkalom, hogy elbeszélgess vele. Rejtekhelye a völgy túloldalán van. Útközben látogasd meg a tündérek királynőjét. Firkraag otthona, a hegy gyomrában bújik meg. Az előcsarnokban (Ring of fire resistence, Amulet of protection +1) vigyázz a vampiric mistekkel, elég veszélyesek (level drain). A labirintusszerű hely, sok meglepetéssel fog szolgálni. A keleti részen lévő, árnylényekkel teli szobában, találsz egy kulcsot (Chapel key). Találkozol Samia-val, aki III. Strohm kincses kamrájába szeretne bejutni, de egy láthatatlan őr nem engedi át a kapun. Ad egy kulcsot (Samia's key), majd megkér, hogy fejtsd meg az őr rejtélyét, és hozz el neki egy papirost, a többi kincs amit találsz, azt pedig megtarthatod. A lényeg az, hogy össze kell raknod a király maszkját, mivel csak ezzel láthatod meg az őrzőt. A maszk hat részből áll, melyeket a djinni szerű lényektől szerezhetsz meg. {Használj tűz elleni védelmet.} Útközben, egy könyvkupacban megtalálhatod Strohm könyvét. Ha megvan Strohm maszkja, tedd fel egyik emberedre. Most már láthatóvá válik, és le tudod győzni az őrzőt. Miután átkutattad a sírt (Dragonslayer, Dragon scale shield +2), megjelenik Samia és csapata (Wand of Fear, Plate mail +1, Medium shield +1, Delver's plate +2, Battle axe +2, Large shield +2). Gúnyosan kijelenti, hogy csak arra kellettél, hogy bejuss a sírhoz és kihozd a kincseket. Azt hiszem, nem kell részleteznem, mi a teendőd. Most pedig térjünk vissza eredeti célunkhoz. Menj, amíg el nem jutsz egy kútig. Nyúlj bele (Dragon helm), mire egy légelementál ölt alakot. Gondoskodj róla, hogy gyorsan visszakerüljön oda, ahonnan jött, majd indulj el dél felé. Kövesd az eltévedt paladinokat, akik hamarosan felöltik valódi alakjukat. Nézz be a szekrénybe (Horn of blasting), majd menj vissza a kútig, és indulj el felfelé. A függőhíd túloldalán, egy börtön helységbe jutsz. Itt nagy meglepetésedre összefutsz Tazokkal a félogréval, akivel már találkoztál a Kard parton. Ő volt féltestvéred Sarevok jobb keze. Akkor sikerült megszöknie, most azonban itt a lehetőség, hogy végleg leszámolj vele (Full plate mail +1, Two handed sword +2). Megtalálod Garren fiát is az egyik cellában, kulcs híján azonban még nem tudod kiengedni. Menj le a barlangba, ahol megismerkedhetsz a valódi Firkraag-gal. Vond kérdőre, mire elmeséli miért is tette veled ezt. Sok évvel ezelőtt nevelőapád Gorion, és Harper barátai a Stormhorn hegységben csúnyán megalázták, s mivel Gorion már halott, így nevelt fián áll bosszút. Most azonban, csak azért nem végez veled, mert tudja, hogy Bhaal ivadéka vagy, és igen kíváncsi, hogy hogyan alakul az Irenicussal folytatott harcod. Kérdezz rá a fiúra. Felajánlja, hogy ha legyőzöd Constert, akkor viheted a fiút. A mágus elég kemény, úgyhogy végezz vele minél gyorsabban (Firkraag prison key). Szabadítsd ki a fiút, és látogasd meg Garrent. Megköszöni segítségedet, és megígéri, hogy segít tisztázni a történteket.

Athkatla

Temple district
elm templomában, Telwyn újabb feladatot tartogat a számodra. Átküld
Lathander templomába, ahol Dawnbringer Sain szeretné a segítségedet kérni. Sain röviden elmondja, hogy Talos követői, tolvajokat béreltek fel, hogy lopják el a Hajnal gyűrűt (Dawn ring). A tolvajt a nyomornegyedben, sötétedés után fülelheted le. Ha minden igaz, nálad van a kulcs, mellyel most már kinyitható, a csatornában lévő, még zárt ajtó. Egy igen különös, futurisztikus helyet találsz odalent. {A hely, elég durva, dugig van mind flayerekkel, így ezt a részt, szerintem tartogasd későbbre} A lényeg, hogy pusztíts el mindenkit (Short sword +1), majd kutasd át az utolsó teremben, a középső nagy kupolát, ahol értékes tárgyak várják szerencsés megtalálójukat (Hammer of thunderbolts +3, Wand of wonder).

Graveyard
míg besötétedik, nézz el a temetőbe. Itt az idő, hogy megcsináld Korgan
küldetését is. Ha a csapatodban van Edwin, akkor egy bizonyos ereklyéről, a Nether Scrollról mesél neked, ami valahol a lenti katakombákban lehet. Lent találsz egy igen érdekes, hálóból szőtt építményt, melyben Pai'na a pókúrnő lakozik (Spider figurine, Pale Green ioun stone). Menj át az útvesztő déli részébe [Southern dungeon]. Egy nagy csarnokba kerülsz, ahol egy fáraó arcképe díszíti a földet. A csarnok végén találsz egy titkos ajtót, mely megnyit egy újabb folyosót. Az elágazás jobb oldali végén, egy furcsán viselkedő lichre találsz. Nála van a tekercs, amit Edwin annyira keres. A lich szerint a tekercs igen veszélyes dolgokat tartalmaz, így jobb lenne megsemmisíteni. A mágus azonban rátámad, ezért kénytelen vagy megölni. Kérdésedre Edwin nem hajlandó elárulni, mit is tartalmaz a tekercs, és mi a szándéka vele. A folyosó másik végén megtalálod a koporsót, amit már valaki felnyitott előtted. Mivel Korgan megbízója Pimlico, látogasd meg őt [Temple district]. Mire odaérsz, már csak a férfi és szolgái vérbefagyott testét találod. Korgan bosszút esküszik kétszínű társai ellen, akiket a Chopper coronet tetején találsz. Mivel már nincs kinek visszavinni a könyvet, add el, és folytasd utad. Várd meg míg beesteledik, és keresd meg Travint. Légy erélyes, mire elárulja, hogy ő csak a közvetítő, a gyűrű Borinallnél van, aki a Chopper coronet tetején, egy piros tégla házban tartózkodik (Dawn ring, War hammer +1). Szerezd meg a gyűrűt, és vidd vissza Lathander szentélyébe. Mostanra pénzügyileg, már elég jól kell hogy állj, és sokat erősödtél is, úgyhogy itt az ideje, hogy beszélj Galean Bayleval. Fizesd ki a 15000 aranyat, cserébe kapsz egy kulcsot (Shadow thief cellar key), mellyel bejuthatsz az árny tolvajok legfelsőbb vezetőjéhez, Aran Linvailhez.

Vége a második fejezetnek.

 
Az oldalon található képek azok készítőinek tulajdonát képezik.
Minden jog fenntartva! ©2002-2004 Nefrit
Ha segítségre van szükséged, keress fel:
E-mail: nefrit@stop.hu
Teljes leírás
 »Almenü
 » Kezdőlapra
 » Bevezető
 » I. fejezet
 » II. fejezet
 » III. fejezet
 » IV. fejezet
 » V. fejezet
 » VI. fejezet
 » VII. fejezet
 

 •  Frissítés •  A lap tetejére ugrás •