Stores reviews

Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék // Bejelentés!
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Kaly

HozzászólásElküldve: Csüt. Feb. 24, 2022 11:02 pm    Hozzászólás témája: Stores reviews Hozzászólás az előzmény idézésével
How do people know when to trust online reviews about Carrefour?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
NatanBricks

HozzászólásElküldve: Pént. Feb. 25, 2022 12:14 pm    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével
Hello. I want to note that in Carrefour my family and I ordered weekly and are amazed at their efficiency. They always delivered the goods on time, and the drivers will also bring your order even up to three flights of stairs. Orders are in cardboard, not plastic, and I am very pleased with Carrefour. Carrefour Aluche shopping center (Madrid) has good maintenance and customer service. After reading the Carrefour reviews here https://carrefour.pissedconsumer.com/customer-service.html , I got really scared, but in the end it was the other way around. Very happy that I have been buying Carrefour for many years and the truth is that I have no complaints.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék // Bejelentés! Időzóna: (GMT 0)
1 / 1 oldal

Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

alexisBlue v1.2 // Theme Created By: Andrew Charron and Web Hosting Bluebook // Icons in Part By: Travis Carden