Old School Chopper Az oldschool chopper egy vissza tekintés azokra a chopperekre amelyeket Paul sr. először épített. Egy 40 LE 80 inches úgynevezett fazék/serpenyő fejű motor hajtja. Főként öntött vasból és acélból épült. Más oldschool vonásokat is tartalmaz, mint a formája, például a zsoké váltó, öngyiklos váltó, és a berúgó indítás. A festés többségében fekete, arany levelekkel díszítve. Megtarva az oldschool stílust, az első keréknél nincs sárhányó és mindkét keréknek krómózott a küllői, ami egy jó kontrasztot eredményez a fekete felnikkel. Egyébként a motort Cody és Paul sr. építette, és Cody a munkájáért megkapta ezt a motort.
Mikey's Bike
Mikey motorját a Blues zene ihlette. A hátsó sárhányón van egy cápa uszony és két lámpa, mely a Cadilac-ek hátsó részét jelképezi. A nyújtott olajtank a túlméretezett benzintank, és a hatalmas sárhányók, egy fullos, durva kinézetet kölcsönöznek a choppernek. Az arany felnik ellentétet képeznek a túlsúlyban lévő kék színnel szemben. A benzintankon és a sárhányókon legendás blues zenészek és más művészek ikonjai díszelegnek. Ezt a motort Mikey álmodta meg, és ezzel a motorral indult el ő is a Teutulok chopper imádatának az útján. A mocit a nagy mérete miatt egy 120 LE motor hajtja, ugyan olyan mint a Jet Bike-on, csak ez egy kicsit kisebb teljesítménnyel bír mivel Mikey még a motorok „közelében” sem volt soha, és Paul sr. Meg óvni akarja.
Jet Bike
A Jet Bike váza tartalmaz egy 10 inches hátgerincetm egy spciális szerkezetet (egy kis hátsó díszítő elem, extra funkcióval) amely eleganciát ad és aerodinamikai hatást nőveli. A motor egy 130 LE V-twin gépezet aluminiumból. A repülőgép hatást a következő elemek biztosítják: a pilótafülke a tankon, 2 rakéta a tank alatt amely .50-es kaliberű lőszerből készült, egy rakat kisebb töltény amely a váz elején van sorban felrakva. Bomba formájú olajtank, egy speckó kormánynyél és 2 vezérsík a hátsó sárhányón amely a repülő farkát jelképezi. A megerősített lengőkar nem csak stabilizálja a motort a kanyarodás alatt, de a motornak eleganciát és aerodinamikai hatást ad.
Black Widow
A Fekete özvegy motor külseje a mérgező fekete özvegy pókon alapul. A benzin tankon található a fekete özvegyen látható homokóra szerű jel, a tankot még egy krómozott pókháló is fedi. Az első és hátsó sárhányó a pókhálót jelképezi, mint a tankon lévő díszítés ez is krómozott. A hálóval, a hegyes kialakítással a kormány a motornak az egységét érezteti. A motor piros-fekete festésű, kiegészítve a krómozott hálóval ls egyéb fontos alkotóelemmek, melyek szintén krómozottak a motornak egy csodálatos külsőt kölcsönöz. A Teutulok egy légnyomásos felfüggesztés rendszert is alkalmaztak, mely a motort alacsonyabb magasságra állíthatnak a bemutatókon, hogy fokozzák a moci hatását. A fekete özvegy meghajtása hasonló erősségű, teljesítményű mint a Jet Bike-é, csak ez éppenséggel krómozott.
Comanche Bike
A sötét színek és a szögletes desing a Comanche choppernek nagyon lopakodós külsőt és érzést ad. A váz négyszögű csőből készült, a benzintank nyolcszögű formája a chomanche pilótafülkéjére és testére hasonlít. A megszokott helyzettől eltérve a kormányt a felső kifli alá helyezték, így sokkal durvább külsőt kölcsönözve a mocinak. Ez egy laposabb, alacsonyabb külsőt eredményez. Az első sárvédő a comanche elejét mintázza a rotorokkal díszített felnik csodásak, főleg a hátsó rész, mert ott az egész helikopter farkát mintáztál meg, eléggé profi módon. Az ülés alatt van egy kis rejtett extra, hidraulikus eszközzel műkötő két kis szárny melyeken rakéták díszelegnek. A mini rakéták .50-es kaliberű lövedékekből készültek. Egy mini kis gépfegyver díszeleg a motor alján és a kipufogó csövet is tele fúrták lyukakkal, hogy itt is katonai hatást adjon. A festést katonai jelekkel dobták fel. A chopper meghajtását itt egy nagyobb motor adja, 150LEés akár 125 mph-val is tud menni (kb. 200km/h).
Tool Bike
A szerszámos motorhoz a Teutulok elhatározták, hogy minél több szerszámot fognak beépíteni a motorba használható elemként. A motor pedáljait szerszámokból formálták, a kormányt egy imbuszkulcsról mintázták melyet két hatalmas félbevágott csavarkulcs tart, két S-csavarkulcs keresztmerevítőként van a motoron, ívelt csavarkulcsokkal díszítették a felniket ( a „küllők” néznek ki csavarkulcsként), a kitámasztót egy racsni fejjel oldották meg. Hogy minél szerszámosabban nézzen ki a moci, a vázat és a kormányt hatszögű csőből készítették, és a kipufogócsövet is ezzel az elemmel díszítették. Egy kis szerszámosládát raktak az olajtartály helyére, hogy mindenki megcsodálja, de az igazi olajtartály a chopper alján, a váltómű alatt van elrejtve. A motor festését a piros árnyalatai uralják, egy kis fehér beütéssel. A motor meghajtását a szokásos remekmű biztosítja, az alkalomhoz illően szerszámos díszítéssel. /szokásos motor: 130LE V-Twin/ J. Ezt a motort a Snap-on szerszám gyár rendelte promóciós célokkal.
POW/MIA Bike
Idősebb Paul építette azt a mocit, tiszteletképpen a Vietnámi háború hőseinek. A POW/MIA emblémák mindenhol rajt vannak a motoron, a kifliken, a benzintankon, az ülésen és a sárhányón. Több alkatrészt is módosítottak, pl.: a benzintankot, melyet megmagasítottak, vagy a sárhányót, melyből a POW/MIA emblémát vágták ki, ezzel még egyedibbé tették a motort. A felniket remekül megformálták, a küllők közé szögesdrótot raktak. A festés alapja fekete-fehér, de néhol bele kontárkodtak ebbe az összképbe más színekkel is (tank POW/MIA embléma). Ezt a choppert egy kb. 100 LE motor hajtja, mely könnyedén gördíti tovább ezt a fenséges old school külsejű choppert. (Paul sr, kedvenc mocija).
Fire Bike
A tűzoltós mociról nem is nagyon kell beszélnem, mert majdnem mindenki tud róla. Az egész motor egy hatalmas csoda, a személyes kedvencem. A motort mindenhol a tűzoltóság ismert dolgai díszíti. Például a felnik, a tűzoltóság emblémája a színe berakásokkal. A benzintank maga egy remekmű, egy kis „tűzoltóautó”, rajta van a „legszebb” elem, a WTC egy darabja. Az olajtank olyan, mint egy oxigénpalack. A motor lengőkaraj is egy remekmű, és létrákkal díszítették. Paul Jr. Nagyon odatette magát a mikor a motort építette. A tökéletesség volt a célja és sikerült is elérnie azt. Egy igazi remekmű ez a chopper. A festésért Justin volt a felelős, a mocit a régi hagyományos módszerrel díszítette, aranyfóliával, egy másik díszítő elem, pedig a 343as szám, mely a WTCnél elhunyt tűzoltók száma. Paule ezt a motort kedveli a legjobban. /nem is csoda/. Hogy guruljon is ez a chopper az OCC egy 130 pacis V-motort pakolt bele, mellyel repeszthetnek akár 210-zel is, persze km/h-ban. Egy kis extraként a motorra egy tűzoltós kűrt is került, a moci aljára erősítve.