Gyülekezeti élet - Hírek

2011. augusztus 3-8.

< vissza

Gyülekezeti kirándulás Erdélybe!

Augusztus 3-8-ig testvér-gyülekezeti kirándulást tettünk a magyar földön. Gyönyörködtünk Nagyvárad szépségeiben: Szent László templom, Állami Színház, Sebes-Körös panorámája sétálóutcák. Ezek után a Király-hágón keresztül átértünk a Bihari-hegység egyik látványosságához a Dragon-völgyi víztárózóhoz. Másnap a Tordai-hasadék nehézségeivel találtuk magunkat szembe és végül győztük le. A nap második felében pedig Székelyföldre érkeztünk és ott töltöttük az éjszakát. Következő nap Tusnád-fürdő és Szent-Anna tó látványa töltötte el szívünket, majd a Mohos Tőzegláp labilis talaján is sétáltunk. Következő nap a Békás-szoros magasságát és mélységét jártuk be, majd a Gyilkos-tónál ebédeltünk és elindultunk Parajdra is ahol megnéztük a sóbányát illetve lebegtünk a magas sótartalmú vizében. Este testvérgyülekezetünkhöz érve Rettegre, közös vacsorával zártuk a napot.

Vasárnap az igehirdetést követően Kilyén Ilka kolozsvári színművésznő a magyarság sorsát állította elénk versben, énekben, prózában. A szép alkalmat és gyülekezetünk ajándékát (100 db Kálvin kalendárium, 50 db falinaptár) Bányai Csaba rettegi lelkipásztor úr köszönte meg. Délután a testvérgyülekezet tagjaival Nagybányára mentünk, ahol a helyi fúvószenekar a kedvünkért magyaros zenéket is játszott a város főterén. Igaz röviden, de volt szerencsénk belepillantani a világ egyik legszebb ásványkiállításába is. Másnap reggel indultunk vissza Kolozsvár főterén még megállva Budapestre. Megérkezésünkkor már várták a hozzátartozók a gyülekezet kiránduló tagjait.

Tekintse meg képeinket a Galériában!